Teda kvôli 32 by sa to oplatilo a trebars vozidlá linky 201 by mohli ku koncu prevádzky zájsť v pohode k stanici a odtiaľ pokračovať k vozovni Hroboňova. Takto stanicu obchádzajú a idú rovno na SAV, cez Kramáre a k vozovni.
Teraz sa to už neuhasí, ale zas v tom teréne môžu svoje prednosti ukázať trolejbusy čo tak ostane naveky. Vlastne pozitívum je, že v budúcnosti by sa tam mohli predĺžiť linky 204 a 207 ak sa vystavia v Mlynskej doline trolejbusová trať a nebudú tak musieť duobusy furt štartovať a vypínať diesel agregát a nahadzovať troleje. Určite by sa teraz patrilo spraviť trolejovú odbočku z Pražskej na stanicu a naopak lebo zo stanice môžu trolejbusy plynule prejsť len na Šancovú - smer Račko. ?
tak tak... mohol to byt elegantny dopravny system (podzemny = odolny voci vsetkym poveternostnym vplyvom, ziadne problemy v zime s namrazou) akurat ze to bolo treba postavit a naprojektovat zaroven s vystavbou celeho sidliska, dnes je to uz nerealne. Tak isto tam mohli hned ked sa to budovalo postavit elektrickovu trat a bolo by po problemoch, nemuselo by sa ani prestupovat na Molecke.
Ale kadiaľ by viedla? Vedel by si to načrtnúť na nejakú ortofotomapu a potom poslať na mail? Lebo to ma fakt zaujíma kadiaľ by to šlo v tom zastavanom kopcovitom cirkuse.
aj ja som uvazoval nad moznostou vybudovania velkokapacitnej podzemnej pozemnej lanovej drahy v useku Molecova - DD, no predsa len, boli by to stale iba dve kabiny, t.j. slaby interval a co v pripade poruchy... Ikarusy 280 tu nebudu donekonecna ?
Jazdievala taká - X 10. Veľmo výživná šotolinka. V smere zc sme zastavovali len pre nástup, v smere dc len pre výstup a zo ZP sme jazdili vtedy, keď sme sa už nezmestili do otočky ? .
:: v Dúbravke na električkovej zastávke Damborského v smere na konečnú je na prístrešku zastávky urvaný plech, trčí to tam dohora, keď príde nejaká búrka s víchricou tak ho odprapí a utne to niekomu hlavu... final destination... ? ☠
Jedna linka s intervalom 8 (7,5) minúty na Piesky bohate postačuje. Dnes sa tam jazdí v združenom intervale 6 minút a jazdí to prázdne. Kvôli pár preplneným spojom na kúpanie v sobotu a nedeľu ráno sa tam predsa nebude celý zvyšok dňa voziť vzduch.
Naco su ti na Vajnorsku dve linky? Linka 4 cez tunel, alebo nabrezie? Linka 1 to iste..? A to snad nemyslis vazne ze najprv spustis linkovanie a potom si zistis aky interval..
Netreba velmi vymyslat, podla mna by v buducnosti stacilo mozno aj pat liniek:
1 Dubravka-ZST Nove Mesto
2 Zlate Piesky-Trnavske myto-Hlavna stanica
3 Raca-Obchodna-Karlova Ves
4 Ruzinov-Spitalska-Karlova Ves
5 Petrzalka-Nam. SNP-Hlavna stanica
Max