aj ja som uvazoval nad moznostou vybudovania velkokapacitnej podzemnej pozemnej lanovej drahy v useku Molecova - DD, no predsa len, boli by to stale iba dve kabiny, t.j. slaby interval a co v pripade poruchy... Ikarusy 280 tu nebudu donekonecna ?
Jazdievala taká - X 10. Veľmo výživná šotolinka. V smere zc sme zastavovali len pre nástup, v smere dc len pre výstup a zo ZP sme jazdili vtedy, keď sme sa už nezmestili do otočky ? .
:: v Dúbravke na električkovej zastávke Damborského v smere na konečnú je na prístrešku zastávky urvaný plech, trčí to tam dohora, keď príde nejaká búrka s víchricou tak ho odprapí a utne to niekomu hlavu... final destination... ? ☠
Jedna linka s intervalom 8 (7,5) minúty na Piesky bohate postačuje. Dnes sa tam jazdí v združenom intervale 6 minút a jazdí to prázdne. Kvôli pár preplneným spojom na kúpanie v sobotu a nedeľu ráno sa tam predsa nebude celý zvyšok dňa voziť vzduch.
Naco su ti na Vajnorsku dve linky? Linka 4 cez tunel, alebo nabrezie? Linka 1 to iste..? A to snad nemyslis vazne ze najprv spustis linkovanie a potom si zistis aky interval..
Netreba velmi vymyslat, podla mna by v buducnosti stacilo mozno aj pat liniek:
1 Dubravka-ZST Nove Mesto
2 Zlate Piesky-Trnavske myto-Hlavna stanica
3 Raca-Obchodna-Karlova Ves
4 Ruzinov-Spitalska-Karlova Ves
5 Petrzalka-Nam. SNP-Hlavna stanica
Namiesto 17 radsej 5. A este by ma zaujimalo s akymi pauzami pre vodicov si ratal.
Re #77116 Dunčo: No pockat! Ja chcem podobne ako ty raz za 2 roky ist s kuframi na Hlavnu stanicu takze zabudni na to ze tam nepojde z Ruzinova ani jedna elektricka!
Tak maximálne keby tam mali zo východnej časti premávať tri eliny tak len sólo T3 alebo T6A5 by som posielal. Dve linky zo východu keby boli tak by som dal dve linky s K2,alebo súpravu T3 a jednu sólo elinu.
A kto tam chodí? Však 2,3 a 8 sú ako tak ešte využité maximálne po Vazovovu alebo STU, to na STU pokryje 3 a 9 a 2 s 13 to zvládnu v pohode ten zvyšok. Aj tak najvyťaženejšia elina na stanicu je 13. Na východ mesta stačí kľudne 2 s 8min intervalom.
Však L3 ju nahrádza od Rače po Obchodnú. Na Kapcínsku a na nábrežie cez tunel by prestúpili na 9. Cesta do Dúbravky by sa dala riešiť prestupom z 11 na 12 alebo na 1 na Mariánskej.
nezabudol si nahodou na linku č.5 alebo ju aspon nejako nahradit, aj na hlavnu stanicu by malo premavat viac 2-ek, ked rusis tym smerom osmicku i trojku. ?
Napadol ma ďaľší spôsob vedenia električkových liniek. Tento krát som si aj prerátal počty vozidiel naň potrebné. Počítal som čas jazdy tam+späť+1/3 celého toho času (prestávky). Rátal som teda súčasné linky kde mi vyšla potreba 60 dvojičiek T3 resp. T6A5 a 29 K2. V mojom návrhu sa počíta s 17 K2 a 73 súpravami T3 resp. T6A5.
1 : Dúbravka - tunel - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - ŽSTNové Mesto, 2xT3 (14)
2 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Vazovova - Hlavná stanica, 2xT3(9)
3 : Ružinov - Trnavské mýto - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná -
Račianske mýto - ŽST Vinohrady - Rača, 2xT3 (16)
9 : Karlova Ves - tunel - Obchodná - Vazovova - Trnavské mýto - Ružinov, 2xT6A5 (13)
11 : Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. -
Špitálska - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra, 2xT6A5 (11)
12 : Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám., 2xT3 (10)
13 : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra, K2 (5)
17 : ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - Špitálska - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - nábrežie - Karlova Ves, K2 (12)
- celodenný interval pre všetky linky 8/8/8//15, aj pre 17
- čísla v zátvorkách za typom použítého vozidla sú počty súprav na prevádzku linky
- prečíslovanie do radu :
1 - 1 - 10
2 - 2 - 16
3 - 3 - 15
9 - 9 - 14
11 - 5 - 11
12 - 4 - 12
13 - 6 - 13
17 - 7 - 17
A načo vymýšľať nové, kedysi na niečo také slúžilo písmeno S, resp. X (X36), alebo neskôr pridanie 1, resp. 2 k číslu na miesto stoviek. ?
Re #77086 Daniel: 99 si pamätám, to bolo niekedy v ´98.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Max