Ja by som navrhoval skratene linky oznacovat pismenom A na konci - t. j. 31 by bola 39A, 49 by bola 22A, 191 by bola 91A apod. Bola by v CP poznamka "A" a aj na BUSE by bolo za cislom linky "A". Ak by bola linka predlzena, oznacovala by sa Z (ako zachadzka), cize napr. 79 do Statnych lesov by bola 79Z. No a nakoniec linky, ktore maju viac variant trasy (napr. 77), by som oznacoval A, B, C...
On to berie akože z Romanovej musí ísť 95 + 83 + 93 a kombinácie 99 + 93 a 95 + 13 nepokladá za dosť dostojné jeho majestátu, takže ich systematicky ignoruje. ?
Ale inak som tuho rozmýšľal nad tvojou otázkou a mám pocit, že taká naozaj neexistuje. ?
Ale nechápem načo by to bolo okrem zmätku, ktorý by to prinieslo, dobré. Totiž v podstate jediné, čo by si zemil by bolo označenie. Inak aj tie 77, 79 tiež boli jeden čas označené ako 177, 277, 179, 279 a nie štvročekmi a guličkami.
Ono efektívne hlavne nie je, aby trolejbus chodil na takom dlhom úseku a ešte k tomu hore kopcom, dolu kopcom na diesel agregát. Sú aj také časy cez víkend kedy krátky autobus stačí len-len, hlavne v poobednajších hodinách smerom.
Pockat, nepochopil si. Nie som sa zlucenie 3+8, ale za presmerovanie 8 a ponechanie 3. Pricom z Ruzinova by sa mohla vyuzit 8/9/14 s prestupom na Trnavskom na autobusy, alebo L2.
?
Po nástupe nového vedenia DP sa veľa hovorí o efektivite. Je efektívne, aby na linke č. 32 premával cez víkendy veľkokapacitný (poloprázdny) duobus a navyše pod trolejom na Pražskej a Kramároch používal spaľovací motor?
Však aj tak 8 a 3 sú ako tak využité po Vazku a potom už je to také o ničom. Ale zas oslabila by sa dosť doprava z východnej časti mesta na Hlavnú stanicu. Riešil by som to presmerovaním 4 na Nové Mesto, posilnením L2 na stanicu tak aby vykryla seba a polovicu spojených 3+8 na stanicu.
ale vieš ako to myslím to zlúčenie 31 s 39 a 55 so 65. Proste v CP by boli spoje končiace trasu skôr piktogramom. Takisto ako to funuguje na 79 alebo 80 alebo 77.
A z 95 ako by si prestúpil na 13 na Hlavnú stanicu keď si ju zrušil. Okrem toho tá 12 by ti asi neprešla od ľudí ktorí potrebujú ísť smerom z Dúbravky a Karlovy nielen na Šafko ale aj zo Šafka do Karlovky priamo. Preto aj neprešiel ten 8linkový návrh so špičkovou 12 skrátenú po Karlovku.
Čo sa týka 30+63 už ti to niekto vysvetloval, prečo sa to nedá. 31+39 a 55+65 sa nemôžu zlúčiť, keďže 31 a 55 kopírujú trasu 39, resp. 65, pričom slúžia ako posila.
Re #76880 SDX: Neviem ako si počítal, ale mne vychádza že 46 < 26*2
SDX