A práve o to ide, nie je zlý systém linkovania v Petržalke, ale v ostatných mestských častiach. Takže možno aj preto všetci z Petržalky nadávajú na linkovanie, pritom je problém na druhej strane dunaja, čiže v druhej polovici ich cesty...
Práve si úplne zvrátil svoju teóriu a zmenil svoj názor ako tak vidím... Takže nosná linka 95 je podľa teba v pohode a problém sú električky, ktoré by mali mať tiež menej liniek s lepšími intervalmi. To je super, ale nehovoril si doteraz presný opak?
Jediné pozitívum na tom je,že môžem viesť so sebou sám dialóg ? tresol som. Ale tak napr. môžeš prestúpiť z 95 na nejaký dobrý frekventovaný spoj? Keby bol na Jungmannovej zriadený trojuholník zastávok tak aby tam mohla aj 95 zastavovať tak by sa dalo z 95 naraz prestúpiť na 83 a 84 ale takto si musíš vybrať či pôjdeš k TPD na 84 alebo na hraničiarov na 83. Totiž cestu začínam so silnou linkou a prestupujem na električky s 12minútovým intervalom. To cestovanie 95 by nebol taký hnus keby sa električky nezdržovali v centre všade a nebrzdili by to rozmaznanci z tých mestských častí kde by museli mať o jednu linku menej ale zas dve o 50% silnejšie linky. Petržalčania musia prstupovať a trebars ľudia z Karlovky si nevedia predstaviť,že by mali prísť o jednu linku a museli náhodou prestúpiť. O Ružinovčanoch nehovoriac. Tam musiac dôchodcovia k Miletičke mať 3 linky hoc im nedochádza,že aj tie dve by ich tam odviezli rovnako rýchlo a s tým istým intervalom.
Po Banskobystrickej nikdy trať nešla (iba autobus - 44). Atlas trolejbusov i CP ČSD z roku 1950 uvádzajú trasu cez N1M.
S tou 22 - možno sprvoti nešla až do RD, možno končila niekde na rohu Trenčianskej. Ale neskôr určite do RD chodila (to už zo Šulekovej, neskôr ju nahradil T-bus 17).
pocuvaj poviem ti jednu vec, byvam na Kramaroch od narodenia a mimo dolnych honov a mozno zlatych pieskov tu hadam ani neexistuje stvrt kde by sa nedalo dostat MHD do takych 30 minut....
TeBeCe: Nazdar mam otazku je možné rozšíriť vodičák zo skupiny B na skupinu D v Dpb aká je tam viazanosť a aké sú podmienky pre prijatie netreba kartu vodiča?
Hm, no tak to pekne dakujem tete pri okienku v podchode na Hodzovom, ta mi povedala ze staci iciq. Este stastie ze ma uz hadam rok nekontroloval revizor, lebo hoci si pravidelne cvikam listok, asi by mi to bolo trt platne. ?
na jednorazove zlavnene listky je potrebny preukaz, ktory vyda DPB na zaklade potvrdenia o navsteve skoly. cipovu kartu vydavanu skolou je mozne pouzit len na zakupenie PCL, cize "elektricenky".
Ahojte. Mam takuto otazku. Som bratislavcan, ale studujem na vysokej skole v Trnave. Potrebujem okrem isicu aj iny doklad na uplatnenie studentskej zlavy, teda cestovanie na 7-korunovy listok? Lebo som sa tu docital, ze pri isicu su akceptovane len vybrane skoly pre uplatnenie zlavy. Ako je to teda?
Síce chápem, čo si chcel asi povedať, ale v kontexte príspevku si si svoju tézu o nemožnosti prestupu z 95 na Pražskú, Patrónku a podobne. Pretože, ako si ty sám napísal, prestupuješ z 95 na 83, takže 95 prestup umožňuje. ?
Vôbec si neviem predstaviť ako normálne obslúžiť Petržalku bez veľkého množstva liniek. Určite také ulice v priečnom smere na Dolnozemskú, Budatínsku a Jantárovú to vôbec neuľahčujú.
Inak neviem čo za fajnové zadky to býva na Lúkach ale je neuveriteľné, že chcú pomaly až tri linky na Antolskú a ešte neviem čo. Ale keď ja čo bývam na Hájoch tak sa musím uspokojiť s 83 ktorej interval je neporovnateľný s 93 a 94 ktoré obsluhujú Lúky. Okrem toho 83 vycházda z riedko obývanej oblasti. Aspoň keby mohla premávať od Technopolu. ?
Cawte chlapci. Mám jednu otázočku strýko bi chcel ísť robiť beusáka keďže majú nedostatok ale nemá vodičák na bus. Chcem sa opýtať Autobusárov ktorý robia v dpb ako to je s tým zaviazaním sa že nepríklad oni Vám zaplatia ten kurz a vi sa im zaviažete na 5 rokov práce u nich. Koľko asi trvá ten kurz a či bi ho zobrali?
Ondro