Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Malic #76849:
tak predsa len to spojenie existovalo ?
Reply on: milannco #76848:
Chlapec ma pravdu, podla mapy co je aj tu pristupna existovala v 1985 aj L27 z Ovsista na Hlavnu stanicu.
Reply on: klasIK #76847:
nepremávala 27 po trase Ovsište - Kollárovo nám.? Teda aspoň čo si ja pamätám. Alebo to bolo ešte predtým?!
Reply on: intony #76774:
Re #76774 intony: Ten tvoj nový blog o diskusii k doprave je fajn, len jednu vec by som poopravil:

"priame spojenie Ovsišta s Hlavnou stanicou, ktoré nikdy neexistovalo"

Existovalo, linka 27. ?
Reply on: Dunčo #76844:
A práve o to ide, nie je zlý systém linkovania v Petržalke, ale v ostatných mestských častiach. Takže možno aj preto všetci z Petržalky nadávajú na linkovanie, pritom je problém na druhej strane dunaja, čiže v druhej polovici ich cesty...
Reply on: Dunčo #76844:
Práve si úplne zvrátil svoju teóriu a zmenil svoj názor ako tak vidím... Takže nosná linka 95 je podľa teba v pohode a problém sú električky, ktoré by mali mať tiež menej liniek s lepšími intervalmi. To je super, ale nehovoril si doteraz presný opak?
Reply on: El Sergio #76835:
Jediné pozitívum na tom je,že môžem viesť so sebou sám dialóg ? tresol som. Ale tak napr. môžeš prestúpiť z 95 na nejaký dobrý frekventovaný spoj? Keby bol na Jungmannovej zriadený trojuholník zastávok tak aby tam mohla aj 95 zastavovať tak by sa dalo z 95 naraz prestúpiť na 83 a 84 ale takto si musíš vybrať či pôjdeš k TPD na 84 alebo na hraničiarov na 83. Totiž cestu začínam so silnou linkou a prestupujem na električky s 12minútovým intervalom. To cestovanie 95 by nebol taký hnus keby sa električky nezdržovali v centre všade a nebrzdili by to rozmaznanci z tých mestských častí kde by museli mať o jednu linku menej ale zas dve o 50% silnejšie linky. Petržalčania musia prstupovať a trebars ľudia z Karlovky si nevedia predstaviť,že by mali prísť o jednu linku a museli náhodou prestúpiť. O Ružinovčanoch nehovoriac. Tam musiac dôchodcovia k Miletičke mať 3 linky hoc im nedochádza,že aj tie dve by ich tam odviezli rovnako rýchlo a s tým istým intervalom.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Beus #76771:
Po Banskobystrickej nikdy trať nešla (iba autobus - 44). Atlas trolejbusov i CP ČSD z roku 1950 uvádzajú trasu cez N1M.
S tou 22 - možno sprvoti nešla až do RD, možno končila niekde na rohu Trenčianskej. Ale neskôr určite do RD chodila (to už zo Šulekovej, neskôr ju nahradil T-bus 17).
Reply on: klasIK #76798:
pocuvaj poviem ti jednu vec, byvam na Kramaroch od narodenia a mimo dolnych honov a mozno zlatych pieskov tu hadam ani neexistuje stvrt kde by sa nedalo dostat MHD do takych 30 minut....
TeBeCe: Nazdar mam otazku je možné rozšíriť vodičák zo skupiny B na skupinu D v Dpb aká je tam viazanosť a aké sú podmienky pre prijatie netreba kartu vodiča?
Reply on: TeBeCe #76838:
Hm, no tak to pekne dakujem tete pri okienku v podchode na Hodzovom, ta mi povedala ze staci iciq. Este stastie ze ma uz hadam rok nekontroloval revizor, lebo hoci si pravidelne cvikam listok, asi by mi to bolo trt platne. ?
Reply on: Ra100Ba #76836:
na jednorazove zlavnene listky je potrebny preukaz, ktory vyda DPB na zaklade potvrdenia o navsteve skoly. cipovu kartu vydavanu skolou je mozne pouzit len na zakupenie PCL, cize "elektricenky".
Mike: Sevas ešte otázka bolo by možné rozšírenie toho vodičáku zo skupiny B na D? diki
?
Ahojte. Mam takuto otazku. Som bratislavcan, ale studujem na vysokej skole v Trnave. Potrebujem okrem isicu aj iny doklad na uplatnenie studentskej zlavy, teda cestovanie na 7-korunovy listok? Lebo som sa tu docital, ze pri isicu su akceptovane len vybrane skoly pre uplatnenie zlavy. Ako je to teda?
Reply on: El Sergio #76834:
..."si si sám vyvrátil svoju tézu"...
Reply on: Dunčo #76822:
Síce chápem, čo si chcel asi povedať, ale v kontexte príspevku si si svoju tézu o nemožnosti prestupu z 95 na Pražskú, Patrónku a podobne. Pretože, ako si ty sám napísal, prestupuješ z 95 na 83, takže 95 prestup umožňuje. ?
Vôbec si neviem predstaviť ako normálne obslúžiť Petržalku bez veľkého množstva liniek. Určite také ulice v priečnom smere na Dolnozemskú, Budatínsku a Jantárovú to vôbec neuľahčujú.
Inak neviem čo za fajnové zadky to býva na Lúkach ale je neuveriteľné, že chcú pomaly až tri linky na Antolskú a ešte neviem čo. Ale keď ja čo bývam na Hájoch tak sa musím uspokojiť s 83 ktorej interval je neporovnateľný s 93 a 94 ktoré obsluhujú Lúky. Okrem toho 83 vycházda z riedko obývanej oblasti. Aspoň keby mohla premávať od Technopolu. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.