Ja chápem že je piatok večer, ... aj ja by som si dal keby som sa učiť nemusel..., ale predsa len:
1. Buď menej pi; alebo
2. Po konzumácií väčšieho množstva alko-nápojov nepíš na internet. ? ?
Prečo by mala chodiť cez Nový most, kde je aj linka 83, keď môže ísť cez Lafranconi a obslúžiť aj zastávky Einsteinova a Slávičie údolie, kde iná linka z Petržalky nejde? Však z tebou spomínaných zastávok nie je najmenší problém ísť s prestupom (95+83).
To neurobia,alebo teda rád by som to videl ale asi ťažko. Lebo chcú mať jednotný 12min interval to je jedna vec a druhá ako tu niekto prezentoval už že taký interval by sa ťažko pamätal, lebo by mala interval 6-12-6-12 = 9,14,14,9,14,14,9... Ale pohoda, bolo by to fajn. Len či by Ružinovčania nepindali,že musia až raz prestúpiť na linku na Hlavnú stanicu. Im tam nestačí,že po Gagarinovej sa im preháňa 201, potom na Trnavskej 61 a na Bajkalskej 74 (hoc jej interval v sedle a cez víkendy neni nič moc 30min ? ).
Hovorim, ze s tou KV by bol problem... takze ten prispevok beriem spat..
Re #76379 Matko1990: Nie nemohli by sme.. kto ta zaregistroval? Ad. metro: Povedz mi jednu vec v ktorej by v pripade BA bolo metro lepsie, ako rychlodrazna elektricka, ktora sa ma stavat..
Btw.: dnes na TV Bratislava bol rozhovor s Kadnarom a vyzera ze sa veciam rozumie a nieco sa mozno pohne
?
Ozaj napadlo ma,že vlastne čas otrebný pre linku 92 a linku 83 aby sa dostali na Patrónku je skoro rovnaký, tak prečo nepremáva 92 cez Nový Most? Hoc tu v CP je pre 92 11minút v úseku Dvory - Patrónka a pre 83 14min v tom istom úseku, ale v skutočnosti 92 tam dojde vždy za 13minút. Taká linka by sa tu veľmi hodila, myslím pre zastávky, Strečnianska, Šintavská, Topoľčianska, Technopol, Bradáčova, Romanova a Hrobákova. Aj v DPB potvrdili, že sa uvažuje o zavedení novej linky k Technopolu po vyubdovaní riadenej cestnej signalizácie pre otáčanie vozidiel pri Technopole. Určite by sa dal potom v úseku Technopol - Patrónka spraviť interval 10/15+US/10//15+US, a zvyšok by ostal 20/US/20//US.
Máš pravdu, keby bolo metro, ktoré by premávalo v trase L 95, tak by vám určite v Petržalke nechali aj linky 27, 37, 38, 47, 47S, 50, 52, 56, 112, 113, 117, 118, 119, 120 a zriadili aj nové priame do Vajnor, Záhorskej Bystrice, Devína, Lieskovca, Lesoparku, na Potočnú a do Spaľovne, pričom z každej zastávky by chodilo do centra aspoň 5 liniek, aby človek mohol ísť každý deň do roboty inou linkou. ....... ? ? ?
Dobry den!
Nie som spokojny s dnesnou MHD pretoze je nevyhovujuca viacerym ludom. Chodim na zastavku Znievska v Petrzalke. A musim cakat na 98 alebo 98 maju male intervale a zasadne chodia po sebe takze ak zmeskam 99 musim cakat velmi dlho na 98. Ked sa preveziem 2 zastavky zase cakam na 93. Ked sa vraciam z mesta musim cakat na tie dva spoje ktore zasadne meskaju a ja vzdy nestiham prist nikde na cas. Prosim nemohli by ste 93 trat predlzit na Jasovsku ako bola? Vyhoveli by ste viacerym ludom. A 94 keby isla namiesto nej na Vysehradsku. Takisto 95 keby isla na Antolsku bol by to priamy spoj zo Safarikoveho namestia do Antolskej nemocnice. A tiez spoj 90 velmi dobry spoj ktory isiel pod Novy most isiel by opet ku Kremnickej a Einsteinovej mali by dalsi dobry spoj ked oni tam maju tiez len 2 spoje. Aj tak si myslim ze najlepsie by vyriesilo problem s dopravou mesto co zacali stavat este za komunistou keby dosla revolucia neskor metro by tu uz davno bola a ludia by sa nehadali kvoli spojom bolo by to aj praktickejsie aj modernejsie nemyslite?
Keby tá linka nemala vzhľadom na objednávateľa vopred určenú jednu konenčú dal by som ju z mosta Lafranconi cez nadjazd v Mlynskej doline (na mieste dočansej zastávky L 30,32, 37 smer Patrónka pred nadjazdom by bola zastávka), potom by išla na Botanickú a ukončená by bola na Molecovej.
K tej 92 cez Karlovku. Nieco by sa usetrilo zo zapchy na Lamacskej, ale aj ta hadam zmizne po dostavani Sitiny, ale zase uz odbocenie z Lafranconi poobede a zapchy na Botanickej doobeda su hroza. Takze tam by asi chytala znacne meskanie.
Okrem neoperatívnosti DPB v prípade MU nevidím dôvod na akékoľvek kopírovanie (potenciálneho) nosného systému v K.Vsi autobusovou linkou.
Iná vec je, keby vo VW neboli autisti, 92 by som dal cez Dúbravku a Alexyho, zvlášť, keď je/bude obojsmerná Lamačská od ŽST po Tresco.
Napadla ma taka mensia zmena organizacie dopravy po ukonceni vyluky Vazovova:
L1 - na Obchodnu
L2 - na Nove Mesto
L4 - zrusit, nahrada: L10
L10 - tak ako pocas vyluky
Skoncila by duplicita L1 a L4 a zaroven by zostalo obsluzene nabrezie rovnakym poctom liniek ako doteraz.
Uvedomujem si ze linkovanie potrebuje uplne prekopat ale dovtedy by som spravil aspon toto...
Aj tá 87 je vcelku fešná. Hlavne tie skvelé oblúky Hrobákova - Farského - Šustekova, Mlynarovičova - Muchovo námestie - Farského sám osebe, a Mlynarovičova - Bulíkova - Most Apollo. To kým by som sa tým niekam dostal, asi by som zošedivel. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SDX
L1 - na Obchodnu
L2 - na Nove Mesto
L4 - zrusit, nahrada: L10
L10 - tak ako pocas vyluky
Skoncila by duplicita L1 a L4 a zaroven by zostalo obsluzene nabrezie rovnakym poctom liniek ako doteraz.
Uvedomujem si ze linkovanie potrebuje uplne prekopat ale dovtedy by som spravil aspon toto...