Majú, a častokrát ti ani tie nijako nepomôžu Problém je totiž v tom, že kým sa posúvaš len malou rýchlosťou, tak to, že jedna náprava zo štyroch chytí akú-takú adhéziu, ti pomôže pramálo, a dve ešte tiež nič moc. Účinok piesku sa poriadnejšie prejaví až keď sa dostane pod všetky nápravy (ak ho medzitým hrabúce predchádzajúce nápravy zasa nevyšmýkajú preč, alebo nerozomelú na taký bordel, že splynie s tým šmykľavým maglajzom na koľaji aj svojimi vlastnosťami) A keď stojíš na mieste a hrabeš, tak ti piesok nepomôže vôbec, lebo sa pod kolesá ani len nedostane
no v podani siemens az tak velmi nie zle... ale v podani siemens za co najmensiu dohodnutu cenu a vsetko okolo toho, si viem predstavit ze na Racku mi naskoci zelena a ked sa pri 60kmh dotrepem k semaforom tak uz iba uvidim 3,2,1, cervena
ale bolo by to super aj pre MHD a zastavky pred semaformi (napr SAV)... ak by vodic videl ze zelenu nestihne mohol by nechat otvorene dvere az kym by nebolo co ja viem 10s do zelenej
Inak je to OT, netyka sa to uplne MHD iba D (akoze Dopravy :P) ale preco sa u nas nepouzivaju odpocitavacie semafory?
Vsimol som si ze v Bulharsku take maju a vdaka nim su auta stale v pohybe, nie su zapchy... tym padom ze auta su v pohybe je najmensia spotreba a mesto ma mensie problemy s emisiami....
ciastocne to riesi aj zapchy...
Caute,
Neviem ci ta otazka je spravna sem.. ale nikde som doteraz nenasiel odpoved.
Vcera(7. Maja) Vecer cca 21.00 az 22.30 sa nieco odohralo v podjadze dialnice este nespusteneho tunela Sitina(Lamacska strana), presne oproti cerpaciej stanice OMV.
Boli tam minimalne 3 Hasicske auta, 4 policajne(taktiez neoznacene policajne len cervenym majakom).
Vdaka tieto udalosti sa tvorili aj zapchy.
Nakolko som tam postrehol aj auto dopravneho dispecingu napadlo mi, sa spytat tu, ci nikto nevie co sa stalo.
Dakujem
MATIO
A ešte k mostu Napolo - zatiaľ tam bus pruh nechýba, ale až sa zavrie Starý most, tak to začne húsť inú pesničku. A nebodaj ak bude treba zavrieť aj Prístavný ...
Snahu o preferenciu IAD vidím napríklad v tom, že:
- investuje sa do budovania nových komunikácií a nových jazdných pruhov, kým investície do budovania nových koľajových tratí sú nolové a do trolejbusových tratí mizivé (za 15 rokov NOÚ, SÚSCH a Diely)
- je neochota budovať bus pruhy (Molecova)
- vznikajú ďalšie a ďalšie prejazdy cez električkové trate, ďalšie a ďalšie semafory, čím sa električky neustále spomaľujú.
Ike
ale bolo by to super aj pre MHD a zastavky pred semaformi (napr SAV)... ak by vodic videl ze zelenu nestihne mohol by nechat otvorene dvere az kym by nebolo co ja viem 10s do zelenej