Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Objavil som nespravnu fotografiu Jak su testovane vozidla tak tam je aj bratislavska karosa b732 http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef252932252c2127ef1f&idg=463&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
ahojte ludia, toto stoji za precitanie. Citajte pozorne hlavne odpoved toho Schwarza. Som nevedel, ze sefom zachranky moze byt tak malo inteligentny clovek.:http://www.dp-arena.cz/1/index.php?option=com_content&task=view&id=1344&Itemid=44
Reply on: Max #76130:
A to je kto? ?
Reply on: Jakub1 #76134:
a pointa?? ?
Reply on: Kubko #76106:
Raz som počul chalaňov asi 10-12 rokov a išli v buse (l. 50) načierno (to by som neriskol ani ja), dohadovali sa keby tu bol náhodou revízor, že ako ho rozpoznať. Napokon sa všetci zhodli že revízori sú tuční ?
Reply on: Dunčo #76120:
Raz, to jenden revízor skúšal v rannej 20, ma druhej zastávke bol deportovaný z voza ?
Reply on: Max #76130:
Nenasiel, ale este som to poriadne neprezrel, len zopar T6... 😉
Reply on: Max #76130:
prípadne tuto hľa sa mi marí že vidím pani výpravkyňu: http://www.railfaneurope.net/pix/sk/trams/Bratislava/K2/DSC07267.jpg
Reply on: KLF #76129:
nj, našiel si sa? pozri, ktorú známu tvár Beúsu môžeš nájsť na tejto fotke: http://www.railfaneurope.net/pix/sk/trams/Bratislava/T6A5/P5010211.jpg ?
Reply on: S499.1023 #76126:
No, ja si myslím, že hej. Volám do nemoty a platím stále rovnako ? Len si teba správne vybrať. Ale pri MHD na výber nie je. ?
Reply on: Ike #76115:
kto vie, či by to stihli skontrolovať všetky vozidlá z deň.... predsa mesto je velké a nie každá linka má pekný interval
Nehovoriac o tom, že ak by revízori sa vyskytovali moc často, tak ludia, čo cestujú na lístky, teda nepravidlení cestujúci, by bud prešli na električenku, alebo by prestali chodiť MHD, kedže by ich nebavilo sa dohadovať s revízormi.... Lebo je pekné, že človek má mať 20 sekúnd na zablokovanie strojčekov, ale pri poslednej kontrole som si všimol novinku, že revízor si hneď strčil lístok do označovača, nechal ho tam, vypýtal si lístky od tých, čo si chceli označiť a preukázal sa preukazom revízora ? ?
Reply on: ufo #76121:
Naozaj?
Reply on: Tomino #76124:
tak, že ich pošleš na ba zavináč imhádé bodka eská
Ako sa vkladajú na imhd.sk fotky napríklad do "vozidla, autobusy, Karosa LC736, 1611? ❓
Reply on: Puki #76119:
Ja platím za štvrťročný predplatný lístok 790sk a aj tak sa mi to čertovsky vyplatí. Jednak nemám nervy, že ma čapne revízor, môžem kedykoľvek podľa potreby a kamkoľvek v medziach prvého tarifného pásma frčať. Aj kebyže cestujem výlučne v prvom pásme a kúpim si električenku na prvé aj druhé pásmo tak sa mi to oplatí, hoc už by som ušetril menej ale zas navrch by som mal pohodu, že nemusím si pri vstupe vozidla do druhého pásma kupovať lístkok a cvakať, zvlášť keď je bus plný ? hoc MHD ma dakedy vytáča ale toto je výhoda, že človek ušetrí. Pre zaujímavosť : 5dní v týždni cestujem 2x po 30min, počítam so zľavneným lístkom kedže som študent. (2x9)x5=90sk, 90x4(týždne)=360sk,360x3(mesiace)=1080sk. 1080-790sk=290sk. To som ešte nepočítal víkendové jazdy za nákupmi, za kultúrou do centra a prípadné jazdy ohľadom vybavovačiek...
Reply on: Ike #76115:
Zaujímavý systém, ale neviem, či by fungoval tak, ako si nám sem napísal.
Reply on: Puki #76119:
Za telefón zaplatíš a aj dostaneš službu, akú chceš, ale pri MHD platíš, platíš, platíš a je to stále len horšie a horšie.
Reply on: Ike #76118:
Je to fuška skontrolovať celý bus. Si predstav,že tí čo stoja a majú doklady (električenku v nich samo) v taške, kým to vytiahnu,ukážu a tak a pod. tak je minúta v keli. Čiže ak sa dostanú po polku busu tak to je úspech. Možno by zabrala prepadovka, všetic na zem, zastaviť vozidlo a kontrola ? fakt celý busby sa dal prekontrolovať možno na takej linke ako 21 , 25 a 92 kde bud nestojí aspoň 6minút, ale zas je plný čiže by sa revízor ani nepohol.
Reply on: Ike #76115:
Tých vozidiel je viac ako 600 ? Ako si nato prišiel, že priemerne su v buse 3 ludia nacierno?
Riešiť kotrolu cestovných lístkov tým, že do každého prostriedku naženieš revízorov nepovažujem za šťastné a ani realizovateľné riešenie. Keď vychádzame z toho, že väčšina ľudí cestuje obvykle iba "svoju" jednu trasu a najčastejšie maximálne 2,3 linkami tak skôr prichádza do úvahy obdoba tzv. "revízorskej linky" kedy by povedzme v čase od 8.00 -11.00 boli revízory v absolútne každom poradí danej linky. Zase by to malo len dočasný efekt, namiesto hlásenia dopravných správ by ráno rádia hlásili v ktorej linke sú revízori ?. Ale ako určité osvieženie z času na čas to môže byť zaujímavé.
Čo sa týka tej sumy vybraných peňazí:
1, namieste ti nezaplatí veľa cestujúcich
2, máš 30 dňovú lehotu na zaplatenie
3, ak by 70 % ľudí tu pokutu zaplatilo považoval by som to za úspech! Nezabúdaj, že DPB zapasí aj mesiace a roky s nevymožiteľnými pokutami čo vytvára náklady na administratívu.
4, sú cestujúci od ktorých proste nemáš šancu vybrať pokutu a ani ju nikdy nezaplatia. Bezdomovci, ludia na sociálnych dávkach... a oni veľmi dobre vedia, že im nič nemôžu.
Takže tento problém treba riešiť komplexnejšie a hlavne asi skôr v mysliach ľudí aby pochopili, že okradajú samých seba. Dodnes je mi záhadou, že za telefón sú ochotný dať mesačne aj tisíc korún ale za predplatený cestovný lístok nie ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.