Reply on: Ike #76115:
kto vie, či by to stihli skontrolovať všetky vozidlá z deň.... predsa mesto je velké a nie každá linka má pekný intervalNehovoriac o tom, že ak by revízori sa vyskytovali moc často, tak ludia, čo cestujú na lístky, teda nepravidlení cestujúci, by bud prešli na električenku, alebo by prestali chodiť MHD, kedže by ich nebavilo sa dohadovať s revízormi.... Lebo je pekné, že človek má mať 20 sekúnd na zablokovanie strojčekov, ale pri poslednej kontrole som si všimol novinku, že revízor si hneď strčil lístok do označovača, nechal ho tam, vypýtal si lístky od tých, čo si chceli označiť a preukázal sa preukazom revízora ? ?
Puki
Riešiť kotrolu cestovných lístkov tým, že do každého prostriedku naženieš revízorov nepovažujem za šťastné a ani realizovateľné riešenie. Keď vychádzame z toho, že väčšina ľudí cestuje obvykle iba "svoju" jednu trasu a najčastejšie maximálne 2,3 linkami tak skôr prichádza do úvahy obdoba tzv. "revízorskej linky" kedy by povedzme v čase od 8.00 -11.00 boli revízory v absolútne každom poradí danej linky. Zase by to malo len dočasný efekt, namiesto hlásenia dopravných správ by ráno rádia hlásili v ktorej linke sú revízori ?. Ale ako určité osvieženie z času na čas to môže byť zaujímavé.
Čo sa týka tej sumy vybraných peňazí:
1, namieste ti nezaplatí veľa cestujúcich
2, máš 30 dňovú lehotu na zaplatenie
3, ak by 70 % ľudí tu pokutu zaplatilo považoval by som to za úspech! Nezabúdaj, že DPB zapasí aj mesiace a roky s nevymožiteľnými pokutami čo vytvára náklady na administratívu.
4, sú cestujúci od ktorých proste nemáš šancu vybrať pokutu a ani ju nikdy nezaplatia. Bezdomovci, ludia na sociálnych dávkach... a oni veľmi dobre vedia, že im nič nemôžu.
Takže tento problém treba riešiť komplexnejšie a hlavne asi skôr v mysliach ľudí aby pochopili, že okradajú samých seba. Dodnes je mi záhadou, že za telefón sú ochotný dať mesačne aj tisíc korún ale za predplatený cestovný lístok nie ?