Hlasenie sa sice stava standard, kym sa podnik nevyberie cestou ako v KE. Niekto mudry prisiel na to, ze oznacovace listkov emtrest maju reporduktory, tak preco to nevyuzit. Takze v KE sa hlasi z oznacovacov. Otrasny plechovy zvuk v nedostatocnej intenzite.
Kto mi poradi kde v podniku najdem podatelnu ? ? Je fakt problem sa vypatrat ci je na Olejkarskej alebo na trnavke ?. Veduceho nemozem zohnat tak ho chcem kontaktovat inou cestou ? .
To vážne? To je tak neuveriteľné, že mi to pripadá byť vymyslené ?
Tu v Žiline by sa to asi nestalo, tu jazdia autobusy namiesto trolejbusov častejšie a väčšina cestujúcich nevníma rozdiel, hovoria "ideme autobusom", aj keď idú na trolejbus ?
Akusticke hlasenie sa stava standardom, takze sa urcite dockate, nove vozy by ho uz mali mat integrovane.. ako spravne podotkol TeBeCe reproduktory nestacia... Navyse neviem ake palubne pocitace pouzivate, tam by tiez mohol byt problem..
pokial mi je zname, tak s hlasenim sa v buducnosti uvazuje aj v Nitre. Reproduktory same o sebe vsak nestacia. Potrebne je zakupit digitalny hlasic zastavok do kazdeho vozidla a cena takehoto zariadenia nie je zrovna zanedbatelna.
SDX Dakujem ta pani ma fakt uzasny hlas. normalne by som dal navrh do nitrianskej SADky nech nieco taketo urobia ako mate v BA ved naco maju tie reproduktory v autobusoch?
Je jasné, že dopravná indukcia neexistuje "sama osebe", ten fenomén zahŕňa urbanistické súvislosti, teda aj spôsob zástavby a závislosť zástavby na automobilovej doprave. Fakt je, že výstavba a údržba nových komunikácií väčšinou prebieha z verejných financií. To nie je len o tom, že sa niečomu bránime, ale o tom, akým spôsobom chceme investovať financie, akú chceme mať dopravnú politiku a akým spôsobom chceme, aby vyzeralo naše okolie.
Takže skôr ako "ekoteroristické" (radšej pomlčím o tom, čo si myslím o používaní tohto pojmu) kladivo vínmam dopravnú indukciu ako veľmi reálny fenomén, ktorý je povedzme vypuklejší v USA ako v Európe a na Západe viac ako u nás, ale to neznamená, že sa nemôžeme poučiť. A nie všetko, čo je na Západe je dobré, napr. tá MHD, ktorá vozí vzduch alebo zápchy v mestách a ich okolí, oproti ktorým sú zápchy v Bratislave nič.
Inak naozaj nechapem, co budu robit 3 dni na tej krizovatke Mileticova - Prievozska. Ked par dni dozadu strhlo to auto vedenie v oblasti Kosickej, mali to spravene za par hodin. Iste, je rozdiel nieco opravit ako kompletne vymenit, ale aj tak su podla mna 3 dni neuveritelne vela. Ale asi to bude tou slovenskou produktivitou prace. Tak sa v pondelok tesim na cestu do prace linkou-nelinkou cislo 208.
ahojte ja som z Nitry ale chcel by som sa spytat kto to u vas vyhlasuje aka bude nasledovat zastavka v trolejbusoch aj v autobusoch som to zapocul..ta pani ma velmi prijemny hlas
aj v Nitre by som nieco taketo privital
Nakoniec mate pravdu... mozno by nebolo ani odveci keby sa Slovak Lines a DPB zlucili, alebo aspon vytvorili kooperaciu, ale nie som ziadny ekonom a neviem si predstavit do akej miery by to bolo vyhodne... ci by to nebolo na ukor MHD alebo dobpravy...
co sa tyka nateru, mohol by byt identicky (ten SL sa im podaril, fakt sa hodi na vsetko) s tym ze by nemal dodatok Regio, aleb MHD alebo Bratislava
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes