Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dunčo #75607:
No však nikto a ani nikdy nikdo nepísal, že tak chodí alebo by chodiť mal. To si si len ty vykonštruoval a stále sa toho držíš, hoci povodná myšlienka bola úpne o niečom inom. ?
Reply on: Dunčo #75655:
Okrem tunela, úseku Vazovova - Záhradnícka a nerekonštruovanej časti Dúbravky, kde ešte sú nerekonštruované a v otrasnom stave? Rekonštrukcie sa tiež dajú robiť len do výšky existujúcich financií.
Reply on: Ondro #75656:
Ja som zase počul, že sú dosť spoľahlivé. Majú PODSTATNE modernejšiu konštrukciu (napr. okrem prvej dodávky lepené okná), nižšiu podlahu v celej dĺžke vozidla, ergonomickejšie pracovisko vodiča, lepší motor...
co by ste povedali na to, keby opravili tie obrazovky v 7115 a pustili tam toto???
http://youtube.com/watch?v=wP3YN50DGN4&mode=related&search
mohlo by sa to pustit aj na kamennom na tu velku LED obrazovku ?
Reply on: Ike #75617:
ale 21 je vypravovana z trnavky a 83 z jurajovho dvora, takze s tym petrzalka nic nema.
Reply on: S499.1023 #75647:
a v com su lepsie ako Karosy? pocul osm ze su dost nespolahlive
Reply on: Ámos #75651:
tiež si myslím,že som pohroma ? dobre poviem ti to tak,že jediné čo robím tak sledujem ako sú vyťažené linky v určitý čas a tak ako pravidelne chodia. Čo sa týka takých vecí ako nosnosť konštrukcie a pod. mi nedochádzajú, čo je vidno aj inde... Bohužiaľ ale už sa cítim tak,že tu nemám čo povedať, narád to priznávam ale hovno o tom asi tak viem. Možno aj keď tu dakto zastáva ozajstné hovädiny tak furt vie viac ako ja. Mňa len štve,že sa v tej MHD čke nepohlo nič výraznejšie ako napr. rozsiahlejšia obnova vozového parku, rekonštrukcia električkových tratí ktoré dakde vyzerajú otrasne a stavby nových trolejbusových a električkových tratí.
Reply on: jandro #75652:
vzhladom nato, ze je par mesiacov po volbach pravdepodobnost prijatia takehoto navrhu je velice otazna.Pojde zrejme, o to aky balik to vyvola na mestsku kasu. Po volbach v poslancoch este rezonuju sluby a pretrvava nejaka zotrvacnost z obdobia pred volbami, no zaroven si uz uvedomuju nepotrebnost volica na najblizsie 4 roky.
Takisto pojde o stranicke tricka. Kto navrh predklada, komu najviac pomoze atd.
Reply on: jandro #75652:

Ten systém BIDky má dobré základy a konečne by znamenal niečo, čo môže ostať solídne celé desaťročia a bez diskusie je prehľadnejší ako keby sa mal cestujúci vyznať v systémoch DPB, SAD aj ZSSK zároveň. To je niečo pre šotoušov a spisovačov. A aj tí sami veľmi dobre vedia, že BID podľa návrhu ktorý sme mali možnosť vidieť, predstavuje najlepšie možné riešenie.
Aká je šanca, že prejde návrh BID? I keď sa mi zdá byť na prvý pohľad komplikovaný asi nikto lepší nevymyslí. ?
Reply on: Dunčo #75650:
pocuj uvedomujes si ze naprava ma svoju nosnost a ked si zoberies vahu konstrukcie vozidla + vzadu motor a prevodovka, tak jednoducho ostava mensi podiel pre cestujucich tak je tam rozlozenie 2+2... V prednej casti kde motor nie je moze byt rozlozenie 2+1 ale vzadu nie. Ci ty by si radsej vyrobil bus 2+1 aj vzadu, ktoremu by sa vsak akosi casto lamala naprava a bohvie co este.
Ak ty ides maturovat, tak kristepane... Skus niekedy rozmyslat v sirsich suvislostiach.
Reply on: S499.1023 #75647:
ale však neviem ako podľa teba ale tak kukni na zadnú časť Ikarusu 435. Sedadiel je tam ako po daždi a priestor pre stojacich je ozaj stiesnený okrem teda tretích dverí a za nimi ku koncu to je otras.
Reply on: Ámos #75648:
Však to.
Reply on: S499.1023 #75647:
len keby sa one aj starala ?
Reply on: Dunčo #75645:
Bratislava má miesto nich podstatne lepšie Ikarusy 435...
Reply on: Dunčo #75644:
Nešlo. Ty si fakt myslíš, že všetci konštruktéri sú (rovnako ako všetci v DPB a všetci, ktorí nesúhlasia s tvojou prelinkovacou mániou) momoti a čakajú, kedy príde havko s myšlienkou, že treba dať len jeden rad sedadiel?
Reply on: MatusZA #75643:
Keby také Blava dakedy vôbec mala........
Reply on: S499.1023 #75627:
Tak ale prečo od druhých dverí po tretie musia byť v tom Solarise po celej zvyšnej dĺžke po dve sedadlá na oboch stranách? To by nešlo spraviť po jednom a potom len nad podvozkom dať dvojice?
Reply on: Mike #75635:
Poznám tri typy šťavnatých kĺbových autobusov: B941, B961(mestské) a C943(linkový). ☺ ☺ ☺

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.