Ja síce nie som ani AAA, ani S499.1023, ale malá poznámka: Triafaš vedľa. Iba pomenuvávaš, čo vidíš, neopznajúc a ani nesnažiac sa rozmýšľať, čo je za tým. Ľudia v DPB, ktorí toto mjaú na starosti, nerozmýšľajú krátkozrakejšie, ako Ty. Tvoje zmýšľanie ohľadom týchto problémov, je, nehnevaj sa na mňa, pod úroveň 15 ročného. Jediné, čo by som súhlasil, je spochybnenie ľudí, ktorí sú zodpovední za rozhodnutie o nákupe 15m vozov, namiesto 18m. Ale tie Dlhé Diely, Riviéra a 25Tr nie je rozhodnutie typu: poďme na pivo.
Ale aj tak neviem možno, preto píšem tak rozhorčene, že som tomu veril, že sa bude cestovať lepšie a akosi to tak neni. Však ale kukni sa na to aspoň z toho uhla pohľadu : Si v Petržke kde sú nosné linky s hustým intervalom 3,4,6min, potom doplnkové nejaké s 8min intervalom. Potom aj tak väčšina z nich nejde ďalej ako do centra kde sa prestupuje na ostatné linky. A tu je total iná doprava, linky s intervalom 12/20/20//20 a podobne a na ne prestupovať. Prečo by sa také linky s hustým intervalom nedali zaviesť aj vo zvyšku mesta?? Viď trolejbusy okrem 201,202 a 208 a o elinách nehovorím. Prečo voľakedy sa viedli linky z jedného konca mesta do jedného a odvšadiaľ všade a teraz sú zas proti tomu okrem možno L4,L5,L9,L39,L63,L75,L83,L96,L98,L204?
Ok. Teda musím povedať, že som na strednej škole. Vinu hádžem až moc na vedenie DPB, ale fakt sú veci o ktoré sa dobre dlho snažia (alebo to tak tvrdia) a nič z toho. Sú veci na ktoré potrebujú podporu vedenia mesta a nielen na papieri ale aj finančne. Predsa si tie money nevynútia, to je mi jasné. No posledné nákupy a stavby teda vyzerajú dosť shitne. Hovorilo sa o adekvátnej náhrade kĺbových autobusov a nakúpili sa Solarisy (neviem ako by nahradili klbáky na L21 alebo L83, by som sa rád pozrel) a nákup doubusov Citelis taktiež bol polovičný, ich počet nestačí na obsluhu Dlhých dielov a v súvislosti s nedobudovaním zatrolejovanej otočky pre trolejbusy na Riviére sa dá chápať,že ich naftový pohon bol argumentom prečo nepostaviť vedenie až k Riviére. Určite financie vyčlenené na stavbu trate počítali s vybudovaním otočky, chcel by som vedieť kto tie prachy trhol. Musím povedať,že tak hovädsky ako tie "useknuté" troleje na konci Molecovej nevyzerá snáď nič. Na jednej strane sranda a na druhej trapas. Dúfam,že 2x strhunté električkové troleje plus poškodená električka ako tak upovedomili DPB, že asi sa trať mala vystavať celá.
Železničná stanica v Devínskej Novej Vsi sa nachádza dosť ďaleko od sídliska, na ktorom žije väčšina obyvateľov spomínanej mestskej časti. Asi 20-minútová prechádzka v noci nie je bohvie čo.
? Uznavam! A nebyt tvojej poznamky, tak si to na stranke Bratislavy ani ja nevsimnem a hlavne by to tam ani nebolo ?. Inak to vyzera zaujimavo, co som to zbezne prebehol.
K nedostatku spojov do devínskej by som radil pánovi sa oboznámiť o tom, čo to je BID a potom ňou ísť. O 23.00 ide REX do Viedne, ktorý stojí aj v Devínskej. Alebo pokiaľ nemáte BID, tak si kúpte lístok, stojí 18 korún.
Mike