Ok. Teda musím povedať, že som na strednej škole. Vinu hádžem až moc na vedenie DPB, ale fakt sú veci o ktoré sa dobre dlho snažia (alebo to tak tvrdia) a nič z toho. Sú veci na ktoré potrebujú podporu vedenia mesta a nielen na papieri ale aj finančne. Predsa si tie money nevynútia, to je mi jasné. No posledné nákupy a stavby teda vyzerajú dosť shitne. Hovorilo sa o adekvátnej náhrade kĺbových autobusov a nakúpili sa Solarisy (neviem ako by nahradili klbáky na L21 alebo L83, by som sa rád pozrel) a nákup doubusov Citelis taktiež bol polovičný, ich počet nestačí na obsluhu Dlhých dielov a v súvislosti s nedobudovaním zatrolejovanej otočky pre trolejbusy na Riviére sa dá chápať,že ich naftový pohon bol argumentom prečo nepostaviť vedenie až k Riviére. Určite financie vyčlenené na stavbu trate počítali s vybudovaním otočky, chcel by som vedieť kto tie prachy trhol. Musím povedať,že tak hovädsky ako tie "useknuté" troleje na konci Molecovej nevyzerá snáď nič. Na jednej strane sranda a na druhej trapas. Dúfam,že 2x strhunté električkové troleje plus poškodená električka ako tak upovedomili DPB, že asi sa trať mala vystavať celá.
Železničná stanica v Devínskej Novej Vsi sa nachádza dosť ďaleko od sídliska, na ktorom žije väčšina obyvateľov spomínanej mestskej časti. Asi 20-minútová prechádzka v noci nie je bohvie čo.
? Uznavam! A nebyt tvojej poznamky, tak si to na stranke Bratislavy ani ja nevsimnem a hlavne by to tam ani nebolo ?. Inak to vyzera zaujimavo, co som to zbezne prebehol.
K nedostatku spojov do devínskej by som radil pánovi sa oboznámiť o tom, čo to je BID a potom ňou ísť. O 23.00 ide REX do Viedne, ktorý stojí aj v Devínskej. Alebo pokiaľ nemáte BID, tak si kúpte lístok, stojí 18 korún.
Ja osobne ne som vôbec nadšený intervalom v Dúbravke, lebo hoci tam vôbec necestujem, viem, aké prepchaté chodia električky ráno do mesta. A keď sa tieto zmeny v r. 2005 zavádzali, práveže väčšinou sa tu na to písali súhlasné názory. To nie je o potrebe byť "in", tak to proste je v skutočnosti.
No veď preto sa ho pýtam. Lebo ja som vtedy ešte nejazdil, mal som 16 rokov, ale pokiaľ mi pamäť slúži, tak d-9 bola vtedy celodenná, t. j. do polnoci.
No, už keď tu riešite tie vlaky, pred vyše hodinou som absolvoval "rozkošnú" jazdu ? Išiel som rýchlikom z Trnavy a v Pezinku sme ostali stáť. Sprievodca nám povedal, že medzi Vinohradmi a Hlavnou stanicou padli troleje a všetky vlaky idúce na Bratislavu ostali stáť. Nevedel povedať, čo sa bude diať ďalej a koľko budeme meškať. Po chvíli sme sa pohli a na každej stanici sme ostali stáť cca 15 minút a až v Rači nám oznámili, že nás odkláňajú na Nové mesto so zastavením na Predmestí. A tak som teda stihol poslednú 1-ku z N. mesta (22:56), ktorá bola vcelku slušne vyťažená ? Žiaľ, vačšina ľudí z vlaku idúceho za nami už to šťastie nemala. Ostala im teda asi len posledná 50-ka (23:03). Možno by nebolo odveci, keby sa vedenie Železníc dohodlo s DPB, alebo so SAD-kou na operatívnom zabezpečení náhradnej dopravy v prípade podobného prúseru a to hlavne o takomto čase, kedy už jazdí málo spojov ? Ja viem, "snívajte s nami". Ale fakt by to v takýchto situáciach dosť pomohlo. ?
Andy