Reply on: hoppusmark #75506:
Chcel som ukázať, že koľko vecí sa muselo zmeniť aby ten audit ako tak fungoval. Myslím, že si ten prieskum mohli spraviť aj odborníci v DPB. Od čoho tu sú ??? Od čoho??? Aby ich prácu robili za nich iní ??? Aj tak sa vykašlali na audit ktorý bol vykonaný v električkovom linkovaní, ten keby sa uskutočnil tak vtedy by to bolo dobré. Aj tak ten audit neprežije tento rok, zas sa chystajú zmeny. Okrem toho ti poviem,že jediné miesto kam sa mi zlepšilo cestovanie je Šafko a jeho okolie. Zato čo sa do*ebalo, tak by som mohol dlho menovať. Určite aspoň cesta na Zochovu a Hlavnú stanicu a Nový most.
hoppusmark
L86 som využíval aj ja, bohužiaľ iba preto, lebo lepšiu možnosť som nemal. Z konečnej na konečnú to trvalo minimálne 45 minút, a presne ako povedal Mike, ak som prestúpil na trolejbus, tak som chytil pred Prístavným mostom tú predchádzajúcu.
Interval mala 12 - 15 minút, a plná chodila tak možno v Petržalke a aj to len v špičke. V Ružinove bola takmer vždy prázdna !
Už predtým som na tento autobus nadávala a to som ani netšil ako má vyzerať linkovanie mhd.
Som proti akémukoľvek zásahu do systému linkovania autobusov, čiže proti zrušeniu L99 a podobným blbostiam...
Samozrejme, diskusia je potrebná a je možné spraviť určité zmeny, ale len také, ktoré nezasiahnu do podstaty súčasného linkového vedenia.
A MHD nie je na to, aby ju tvorila laická verejnosť. Je to obor ako ktorýkoľvek iný, a preto sú tu odborníci..