Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: El Sergio #75449:
Vieš čo som písal na to zlúčenie liniek 34+83+84, tak na zastávkach Ovsišťské námestie nám a Ovsište by premávali linky 88 a 89. 88 by chodila od Nového mosta po Jungmannovú bez zmeny a potom cez Jantárovu cestu, Bosákovu, Mamateyovu na Ovsište, a 89 by chodila od Ovsišťa na AS Mlynské nivy ako 88, potom po dobudovaní trolejbusovej trate cez most Apollo by bola predĺžená na Hlavnú stanicu (+L210). A obsluha oblasti DK v Ovsišti je hotová. Aby si nemusel hľadať späť v správach tak pripájam trasu plánovanej 83 zlúčenej s 34 a 84, trasa : od Dúbravky po Nám hraničiarov bez zmeny, potom odbočka na Furdekovu, Mamateyova, Gettingova, EU, Bosákova, Šustekova, Furdekova a napojenie sa na starú trasu, interval 4/7.5/5//12. L99 by som od zastávky Jungmannova odklonil cez Nám. hraničiarov k Dostihovej dráhe.
Reply on: R.A.T.P. #75476:
Ty koxo... sa divim, kde ta televizia TA3 na to vzala prachy ?! Sila...
(Urcite si nemyslel nejake pohorie, to by si napisal inteligentnejsie.)
Reply on: R.A.T.P. #75475:
Keby som ti tu nechal moju e-mail dresu tak by si mi to tam poslal prosím ťa? ?
Reply on: Peon #75461:

1. Neskôr bude 60 min. int.
2. Je, akurát ide o to, že ktorý rok.
3. Ja a určite aj cyklistická obec by uvítala presne tie, ktoré spomínaš.
4. Prívesy sú iba 2 a ťahať ich môžu SORy 3508, 3510?, 3511 a 3514. Žiadny nie je záložný ani primárny.
Reply on: Ike #75465:


Alweg...

Videl som studie Alwegu pre TA3.
Rozpraval som sa aj s panom, ktory na tom
projekte pracoval, mal jednu kopiu u seba.
Mna Alweg moc neinteresuje, ale chcel som vediet,
ako to s tou "kauzou" bolo (ze sa na to zbierali prachy,
a potom niekdo iny v inom meste za to staval metro...).

Takze TA3 chceli novy prepravny system.
Vyberalo sa z 3 moznosti: bus, tram, alweg.
Bus nee, lebo exhalaty, alweg nee, lebo
neoverena dopravna technologia + tie betonove nosniky,
tram prijatelny neznecistujuci prepravny system a financne
prijatelny.

Peniaze na Alweg...
Nezobral nam ich nas vacsi brat, zostali na SK,
pouzite na ine "rozvojove" ciele.
Isli do nejakych myslim 3 slovenskych miest.
BA medzi nimi nebola. No a urcite cast z nich sa
rozobrala na sukromne "neidentifikovane" ucely.
A zase to nebola nejaka velmi velka suma.

Teda aspon taku som dostal odpoved..

R.A.T.P.
Reply on: Dunčo #75469:


No to je otazne.
V nejakom dobrom archive...
ktory nepoznam ani ja.

Mam z toho kopie, je ich vela, chvilu potrva,
nez ich dam nascanovat.

Mal som aj scany studie z roku 1974, kde sa
porovnavalo metro a tram, pozical som ich
pred vyse rokom, stale ich nemam back.
Tam bola BA tiez pekne zatramvajovana.

R.A.T.P.
Reply on: Dunčo #75444:
Aj ja by som privítal priamu linku na zochovu ale načo? Uplne zbytočne , na zochovej nič nieje !!! A kuk toto 95 hrobakova - šafko 8 minut 11 - šafko -vazovova 8minut 13 šafko - tech univerzita 9 minut takže ak budeš mudry a využiješ imhd na to aby si tu nepísal chujoviny a pozrel sa kedy maš chodiť šafko 95 kou tak si za 20 minut v škole
Reply on: zakaznik #75472:
už pindám ?
Re Dunčo #75468: tak Ti píšem, pindaj na električku, nie na L95.
Reply on: Dunčo #75468:
A preto chceš aj v Petržlenke hafo liniek s blbým intervalom?
Reply on: Ike #75465:
Čo sa týka Alwegu, môžeme si jedine povedať: Našťastie! Nechcem si ani predstavovať Tatry prešpikované obludnými betónovými stĺpmi Alwegu. To bol krásny príklad toho, že národ sa nechá zblbnúť na čokoľvek. Vďaka prírode za zachovanie TEŽ, keby sa neblblo s Alwegom, tak mohla byť sieť ďaleko rozsiahlejšia a modernejšia.
Reply on: R.A.T.P. #75463:
Kde sa dajú nájsť tie možnosti?
Reply on: zakaznik #75456:
A prečo asi podľa teba pindám na 95?! No lebo električky na ktoré z nej prstupujem majú práve ten mizerný interval !!!
Reply on: S499.1023 #75459:
Alebo to potiahnuť k Dostihovej Dráhe a otáčať to tam. ?
Reply on: intony #75464:
Asi tak... keby tu teraz stáli tie trate ktoré mackensen napísal, bola by situácia v MHD o dosť lepšia ako teraz... blbí komunisti a blbé metro...asi tak ?
Reply on: intony #75464:
Dopadlo to ako s alwegom ?
Reply on: R.A.T.P. #75463:
Škoda toho 1972 prehodnocovania ?
Reply on: mackensen #75391:


Ahoj, vsetky tebou navrhovane smery
rozvoja TRAM v BA boli uvazovane v roku 1968
v Generalnom navrhu MHD V Bratislave.
Je to tam vsetko dopodrobna rozvedene, su
tam uvedene jednotlive uvazovane varianty
(je ich myslim 12), vysledny variant uvazoval
8 radial + je tam uvedena etapizacia s linkovym
vedenim.

Okolo roku 1972 doslo k prehodnoteniu rozvoja mesta,
uvazovalo sa s 1.000.000 Bratislavou a TRAM
ako nosny system z hladiska prepravnej kapacity
a rychlosti nesplnala poziadavky.

R.A.T.P.
Reply on: Peon #75461:
k bodu 5. Nie je pohodlnejsie objednat si nakladny taxik?
CYKLOBUSY

1; Neviete náhodou, 128-ka bude v 120-minútovom intervale premávať až do októbra alebo cez letné prázdniny sa vráti k 60-minútovému intervalu ako minulý rok?

2; Minulý rok sa niekde písalo o tom, že sa uvažuje aj o zavedení ďalšej trasy cyklobusu v Bratislave. Je to ešte reálne?

3; Aká trasa by podľa vás bola vhodná? Napr. do Rače, na Kolibu či na Povodie Dunaja?

4; Ten záložný SOR umožňujúci ťahať príves (tuším 3511) má aj vlastný záložný príves, či v prípade poruchy busu na 128-ke by sa príves prepojil? A to je celý víkend na ten záložný cyklobus aj s vodičom a závozníkom pripravený?

5; Aký je približný cenník objednania toho druhého cyklobusu? Na akú najdlhšiu trasu sa môže objednať? Napr. dá sa objednať napr. až na Zochovu chatu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.