Vieš čo som písal na to zlúčenie liniek 34+83+84, tak na zastávkach Ovsišťské námestie nám a Ovsište by premávali linky 88 a 89. 88 by chodila od Nového mosta po Jungmannovú bez zmeny a potom cez Jantárovu cestu, Bosákovu, Mamateyovu na Ovsište, a 89 by chodila od Ovsišťa na AS Mlynské nivy ako 88, potom po dobudovaní trolejbusovej trate cez most Apollo by bola predĺžená na Hlavnú stanicu (+L210). A obsluha oblasti DK v Ovsišti je hotová. Aby si nemusel hľadať späť v správach tak pripájam trasu plánovanej 83 zlúčenej s 34 a 84, trasa : od Dúbravky po Nám hraničiarov bez zmeny, potom odbočka na Furdekovu, Mamateyova, Gettingova, EU, Bosákova, Šustekova, Furdekova a napojenie sa na starú trasu, interval 4/7.5/5//12. L99 by som od zastávky Jungmannova odklonil cez Nám. hraničiarov k Dostihovej dráhe.
1. Neskôr bude 60 min. int.
2. Je, akurát ide o to, že ktorý rok.
3. Ja a určite aj cyklistická obec by uvítala presne tie, ktoré spomínaš.
4. Prívesy sú iba 2 a ťahať ich môžu SORy 3508, 3510?, 3511 a 3514. Žiadny nie je záložný ani primárny.
Videl som studie Alwegu pre TA3.
Rozpraval som sa aj s panom, ktory na tom
projekte pracoval, mal jednu kopiu u seba.
Mna Alweg moc neinteresuje, ale chcel som vediet,
ako to s tou "kauzou" bolo (ze sa na to zbierali prachy,
a potom niekdo iny v inom meste za to staval metro...).
Takze TA3 chceli novy prepravny system.
Vyberalo sa z 3 moznosti: bus, tram, alweg.
Bus nee, lebo exhalaty, alweg nee, lebo
neoverena dopravna technologia + tie betonove nosniky,
tram prijatelny neznecistujuci prepravny system a financne
prijatelny.
Peniaze na Alweg...
Nezobral nam ich nas vacsi brat, zostali na SK,
pouzite na ine "rozvojove" ciele.
Isli do nejakych myslim 3 slovenskych miest.
BA medzi nimi nebola. No a urcite cast z nich sa
rozobrala na sukromne "neidentifikovane" ucely.
A zase to nebola nejaka velmi velka suma.
No to je otazne.
V nejakom dobrom archive...
ktory nepoznam ani ja.
Mam z toho kopie, je ich vela, chvilu potrva,
nez ich dam nascanovat.
Mal som aj scany studie z roku 1974, kde sa
porovnavalo metro a tram, pozical som ich
pred vyse rokom, stale ich nemam back.
Tam bola BA tiez pekne zatramvajovana.
Aj ja by som privítal priamu linku na zochovu ale načo? Uplne zbytočne , na zochovej nič nieje !!! A kuk toto 95 hrobakova - šafko 8 minut 11 - šafko -vazovova 8minut 13 šafko - tech univerzita 9 minut takže ak budeš mudry a využiješ imhd na to aby si tu nepísal chujoviny a pozrel sa kedy maš chodiť šafko 95 kou tak si za 20 minut v škole
Čo sa týka Alwegu, môžeme si jedine povedať: Našťastie! Nechcem si ani predstavovať Tatry prešpikované obludnými betónovými stĺpmi Alwegu. To bol krásny príklad toho, že národ sa nechá zblbnúť na čokoľvek. Vďaka prírode za zachovanie TEŽ, keby sa neblblo s Alwegom, tak mohla byť sieť ďaleko rozsiahlejšia a modernejšia.
Asi tak... keby tu teraz stáli tie trate ktoré mackensen napísal, bola by situácia v MHD o dosť lepšia ako teraz... blbí komunisti a blbé metro...asi tak ?
Ahoj, vsetky tebou navrhovane smery
rozvoja TRAM v BA boli uvazovane v roku 1968
v Generalnom navrhu MHD V Bratislave.
Je to tam vsetko dopodrobna rozvedene, su
tam uvedene jednotlive uvazovane varianty
(je ich myslim 12), vysledny variant uvazoval
8 radial + je tam uvedena etapizacia s linkovym
vedenim.
Okolo roku 1972 doslo k prehodnoteniu rozvoja mesta,
uvazovalo sa s 1.000.000 Bratislavou a TRAM
ako nosny system z hladiska prepravnej kapacity
a rychlosti nesplnala poziadavky.
R.A.T.P.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony