Kami: Ja som na gagarinke uz zazil aj trolej ktory si to tadial hasil asi tak 75... A vedenie ked je zastavka tak sa od priamej osi k nej odklana aj v BA, chod sa pozriet napriklad na dolne hony... Cez nove vyhybky sa da zvycajne prejst celkom rychlo, lenze vodici su nauceny (a maju to doslovne ako reflex) ze spomalia. Rovnako ako to ze zlozia nohu z plynu na sekcii (a ani si to poriadne neuvadomia, lebo to maju doslovne ako reflex)
Andrej (Anndy008)
Ja som to pozeral so zaujmom a teraz po roku ma niektore veci velmi zaujali.
1. vytrahli to stare panelove oblozenie (ci ako to nazvat) - jasne, ze rozkopali aj asfat, ktorym bola trat zaliata na ceste pre auta. No ale potom ked vymenili kolajnice - tak tam tie stare panely dali nastpat! - cize kazdy je inak vysoky a podobne. Cast trasy cez cestu zvnova vyasfaltovali.
2. Teraz po roku je vidiet aka fuserska praca to bola - ten asfalt je popri kolajniciach uplne vytrhany - vyzerat to tam ako keby tade presiel tank - proste diery jak svina - to je uroven
Niekedy si myslim, ze u nas nikto nepracuje a nenauci sa pracovat a je mi z toho moc smutno.