Mas pravdu s tou 84 cez Einsteinovu - ja s nou chodim skoro kazdy den ( asi vies do ktorej skoly ? )- ked koncia prednasky ,vzdy sme tam ako sardinky -potom len zbytocne ide cez Petrzku - lebo uz nikto nema sancu nastupit, vacsina studakov vystupi na Zochovej ( aj ja a potom tramvaj ) alebo na HP - alebo aspon nech zavedu linku 184 ktora by isla po mierne zmenej trase trase ( ale zastavovala na zastavkach - EUBA, mozno Farskeho , Digital park, aupark na Einsteinovej Zochova, SAV , HP ) - a stacilo by ,aj keby isla takto ,ked su tie zdvojene odchody napriklad o 12:30 cca z Ovsista - konecne zaujimava diskusia ? ?
no tak tam medzi Bzovíckou, Ľubovnianskou a Antolskou je taká vzdialenosť ako asi medzi Astronomickou a Chlumeckého u električiek. Jednu z tých zastávok by som určite zrušil a to Ľubovniansku. A Bzovícku posunul blišie k odbočke na Antolskú. Prečo keď to doteraz šlo bez 99 tak zrazu to nejde ?!
Čo sa týka neobsluhovaných oblastí ako prvoradé by som videl obslúženie zbytku Einsteinovej ulice. A to najmä s novo vznikajúcimi business centrami. Napr. zástavky: Digital Park, Ravak a z druhej strany San Janka Kráľa a Aupark zástavku umiestnenú priamo na Einsteinovej ulici.
Aj ked tomu nedávam veľkú šancu. Najjednoduchšie by sa to dalo riešiť aj presmerovaním L84, ktorá by z Ekonomickej Univerzity išla priamo na Einsteinovú ulicu následne hore cez Nový Most a znovu by sa napojila na svoju trasu. A v Petržalke by L84 hravo nahradili L83 a L99 a ešte aj študenti by prišli skôr do školy ?
A prečo by to tak malo byť? Aké zlepšenie by to prinieslo? Ja to tak nechcem, prečo by to malo byť po tvojom? Podľa mňa obhajuješ zmes liniek len pre svoje vlastné pohodlie a na ostatných obyvateľov Petržalky kašleš.
Po akej trase by podľa teba mala spojená linka č. 83 s č. 84 premávať? Myslím si, že obsluha Nám. hraničiarov je potrebná rovnako (prestup na/z L95) ako zastávky Farského a Bosákovej ul., najmä ak chceš rušiť L99.
Okrem toho L99 nepremáva len po Holíčsku a žiadna z tebou menovaných liniek žiadnu južnejšiu oblasť neobsluhuje.
L99 lokálna linka, ktorá slúži primárne na to, aby ľudí rozvážala a zvážala do oblastí, kam nepremáva nosná linka. Ako obslúžiš napr. zo zastávky Farského (L95) zároveň Kopčiansku, ŽST Petržalka, Ekonomickú univerzitu aj Bulíkovu pomocou "spojené 83 a 84".
A čo je tiež veľký problém, zrušením L99 stratíš spojenie s Nemocnicou Antolská (zastávka Bzovícka je predsalen vo väčšej vzdialenosti, čo je problém najmä preto, že do nemocnice chodia najmä dôchodcovia (MHD)).
Re #75227 d3k0: Do ktorých neobsluhovaných oblastí by bolo podľa teba primárne potrebné zaviesť MHD?
aa, prepac, som si nevsimol, ze spoje do vozovni su vypisane zvlast..pozeral som si len CP 208 a tam som videl nejake poznamky ze ide do vozovne Hrobonova ale nevidel som tam tie na Trnavku...
este raz sorry
Mam jednu pripomienku k CP linky 208, konkretne podvecerne a vecerne odchody z konecnej Cintorin Ruzinov. Niektore spoje idu do vozovne Trnavka ale v CP tuna na imhd.sk to nie je zaznacene..Tie spoje su neoficialne alebo?
:: no, ale v lete ju dpb bude asi opäť potrebovať, keď bude pokračovať v rekonštrukcii električkovej trate v Dúbravke, tak by sa mal postarať, aby z nej dovtedy nebol len zbytočný kus šrotu... ?
ja by som takýmto gazdom nepožičal ani susedov bicykel... ?
Vid BEUSa v dispecerskom fore ? Zvlastne , ze pred tyzdnom tu bola diskusia preco sa jazdi na B. zberac (lebo vymena, lebo usek-krizovatka ) , pred rokom zase preco sa nejazdi na A. zberac ( ked vsade to tak je ). Asi to tu niekto z vedenia DPB cital ? Ktovie..mozno uz je elektrickova trakcia taka vymakana ,ze nieje treba jazdit na B. zberac v podmienkach BA a DPB ?
:: prečo tú podbíjačku nestiahnu z Karlovky niekam do depa, to, že je pomaľovaná mi až tak nevadí, ale už je na nej vybité aj okno, vandali sa realizovali... ?
pepino23
aa, prepac, som si nevsimol, ze spoje do vozovni su vypisane zvlast..pozeral som si len CP 208 a tam som videl nejake poznamky ze ide do vozovne Hrobonova ale nevidel som tam tie na Trnavku...
este raz sorry