Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #75236:

aa, prepac, som si nevsimol, ze spoje do vozovni su vypisane zvlast..pozeral som si len CP 208 a tam som videl nejake poznamky ze ide do vozovne Hrobonova ale nevidel som tam tie na Trnavku...
este raz sorry
Reply on: Nick #75230:
v tychto chvilach prebieha jej oprava ? rozbite okna boli zatlcene.
Mam jednu pripomienku k CP linky 208, konkretne podvecerne a vecerne odchody z konecnej Cintorin Ruzinov. Niektore spoje idu do vozovne Trnavka ale v CP tuna na imhd.sk to nie je zaznacene..Tie spoje su neoficialne alebo?
Reply on: KLF #75232:


:: no, ale v lete ju dpb bude asi opäť potrebovať, keď bude pokračovať v rekonštrukcii električkovej trate v Dúbravke, tak by sa mal postarať, aby z nej dovtedy nebol len zbytočný kus šrotu... ?

ja by som takýmto gazdom nepožičal ani susedov bicykel... ?
Reply on: Nick #75230:
Sak nie je nasa...
Reply on: Pantograf1 #75229:
Vid BEUSa v dispecerskom fore ? Zvlastne , ze pred tyzdnom tu bola diskusia preco sa jazdi na B. zberac (lebo vymena, lebo usek-krizovatka ) , pred rokom zase preco sa nejazdi na A. zberac ( ked vsade to tak je ). Asi to tu niekto z vedenia DPB cital ? Ktovie..mozno uz je elektrickova trakcia taka vymakana ,ze nieje treba jazdit na B. zberac v podmienkach BA a DPB ?
:: prečo tú podbíjačku nestiahnu z Karlovky niekam do depa, to, že je pomaľovaná mi až tak nevadí, ale už je na nej vybité aj okno, vandali sa realizovali... ?
preco jazdia T6A5 na prvy/obydva zberace
Pre nadšencov MHD: Simulátor MHD Praha L20 je tu http://plnehry.idnes.cz/simulatory/mhd-simulator-2007.html
http://ba.sme.sk/c/3247039/Kultura-cestovania-sa-ma-zvysit.html
Aby ma nahodou niekto zle nepochopil ohladom zavadzania novych liniek, o ktorych sa tam pise - slo hlavne o spojenia systemom DRT do dnes neobsluhovanych casti mesta, takze ziadne ex 81ky a podobne 🙂 Na ostatne sa vztahuje zlepsenie intervalu.
Reply on: Ámos #75194:
Nízkopodlažné "vlakové jednotky" majú podlahu v "trocha" inej výške, ako električky. Táto situácia sa dá vyriešiť budovaním dĺžkovo rozdelených nástupíšť, čo by zase viedlo k peknému predraženiu. Celé je to jedna veľká hovädzina.
Reply on: Dunčo #75189:
A miesto 99 by jazdilo čo?
Reply on: Beus #75188:
Tak by tá zrýchlená 95 mala iné číslo, iné jazdné doby a vlastné CP. Podmienka: Len vozy s elektronickým informačným systémom. Ale neviem, či by sa takýmto spôsobom ušetrilo nejaké relevantné množstvo vozov, princíp sa mi však páči.
Reply on: SDX #75209:
no tak určite dakedy keď si porovnám na asi 5 zastávok domov som nemusel prestupovať 2 alebo 3x ako teraz. Keby chodili busy aspoň načas ale keď príde nejaký tak neviem či mešká alebo prišiel skôr. Tak si nplánuj prestup, prt stihneš.
Reply on: Puki #75208:
Tak treba zriediť interval. ?
Reply on: N/A #75211:
Viem,že nahrádza rôzne linky ako strú 88, 89, 86 a 97. Ale je ozaj zdĺhavá, určite sa dajú linky viesť aj tak aby nebolo treba 99. Podľa mňa 99 vznikla síce pre obsluhu stanice, zdravotníckych zariadení a obchodov ale aj preto, lebo pri zámere DPB šetriť vznikli diery v spojení tak vzniklo toto : 99. Dobré je na nej spojenie Technopolu a Bradáčovej s Markovou a Švábinského čo dakedy dávno robila linka č. 40 alebo ešte spojenie ZŠT Petržalka - Hálova - Jungmannova - Farského - Ovsište. V takomto stave ako je linkovanie je potrebná ale dá sa to aj inak spraviť tak aby ju nahradili linky premávajúce do mesta a späť.
Reply on: mrcheef #75213:
Inak je to Tr21. ?
Reply on: Beus #75218:
Alebo presadnú do IAD. ?
Reply on: Ike #75217:
Podľa logiky SAD zjavne áno 😉 Veď vlkä sa už nejako potlačia 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.