Samozrejme, že na to pravidlo je. U železničných priecestí jednokoľajových dso určitého dopravného momentu sa dávajú tzv. polozávory, unad určitý dopravný moment a u dvojkoľajky vždy sa dávajú celé závory. Nemá to nič spoločné s hasičmi ani sanitkou (6e by jazda sanitky zmenila fyzikálne vlastnosti a vlak pred ňou zabrzdil?) a pre možnoť úniku uviaznutého voziddla sa práve tie brvná konštruujú ako ľahko preraziteľné.
Ja s tým nesúhlasím, takže nevidím dôvod, prečo by Tvoja pravda mala byť lepšia než moja. Prečo práve štyri linky? Zaistia štyri linky spojenie ovšadiaľ z Petržlenky všade inam? Ak nie, prečo má byť niektorá časť diskriminovaná?
Tak tie závory sú tam z dôvodu, že jednak je frekventovanejšia cesta a jednak železničná trať, poprípade oboje naraz. Zvyšujú upozornenie na to, že skutočne sa neoplatí ísť cez priecestie ked bliká sializácia...
keď to napriek tomu niekto bezdôvodne poruší (neveze do nemocnice rodiacu ženu a pod), tak je nominovaný debil a nech sa zabije, čo ti poviem
Túto fotku chcem! Deko, prosím pošli mi ju vo veľkom rozlíšení na mail, ja som úplne na ňu zabudol, že sme ju robili a Peťo mi ju asi tiež zabudol dať. Prosím pošli mi to, díky.
cca 7.28 som pozeral von oknom,,zastavka Alexyho,,smer mesto,pred elektricku sa postavil nejaky blazon a nechcel ju pustit,,nejaki chalani ho odtiahli,,,a on si potom sadol na kuplovaciu hlavu a viezol sa,,sak zadarmo,,nee? ?
Mimochodom je to pamatnik vzniku Republiky Cesko-Slovenskej.
Lev drziaci statny znak 1.CSR. Pod pamatnikom je napisane
"28.10.1918 vznikla CESKOSLOVENSKA REPUBLIKA, vlast dvoch bratskych narodov, Cechov a Slovakov".
Hitler ho dal pri navsteve BA odstranit (povestne "dajte prec toho kocura" ), no (netusim ako) sa podarilo pamatnik zachovat a bol umiestneny na nove miesto - tam kde je teraz...
Haha, pri tom kropiacom albatrose je to skor o "dobrych kontaktoch" so statnymi zel.spolocnostami, tie dobrovolne brigady su az potom.
Ze nikomu nechyba T478.1201...
Emo