lenze ty si asi nepochopil o com sa tu mi rozpravame...my sme si vedomi, ze ik280 patria uz len domuzea a na specialne jazdy (najlepsie uz po oprave a v reprezentativnom stave) ale situacia a vola niektorych ludi na magoriate nam to nedovoluje...my tu len zhodnocujeme to, ze ked uz musia a aj budu este ik280 premavat, tak nech sa s nimi aspon nieco urobi...aj ked zase je pravda, ze po GO na ik283 sa ramy zacali lamat, takze neviem co by to s tymito urobilo...ale tak...hmm..ti co chapu, chapu o com hovorim ? ? ?
Ale samozrejme! Vsak o tom hovorim! Pokial by sa na Ik280 vymenili nevyhnutne veci, trochu vymenilo oplechovanie a aspon minimalne zrenovoval interier mozu este 5 rockov jazdit.
V mojom návrhu je to nie 10, ale prinajmenšom 20 liniek. Napr. pre spomínaný smer Pezinok 34x a 44x (prípadne aj 24x, 54x). Malacky - Pezinok 341, Senec - Pezinok 345 a pod. ?
Ktora dobra dusa mi poskytne nejake informacie o autobusoch, pls? Potreboval by som poznat presnu polohu taziska (alebo aspon vzdialenost od zadnej napravy) prazdneho klasickeho 2-napravoveho autobusu (na type nezalezi, ale musi mat zadny nahon), jeho hmotnost a tiez moment zotrvacnosti vzhladom na **** os prechadzajucu taziskom alebo moment zotrvacnosti vzhladom na zadnu napravu.
PS: potreboval by som to do utorka, takze ak mi niekto pomoze, budem mu velmi vdacny ?
udrzanie pri zivote I280 nie je len o motore a plechoch. Samotny ram to uz ma za sebou a bez jeho vymeny dlho nevydrzia. Preto je problem zachovat nejaky historicak, lebo vsetky musia jazdit v premavke az do posledneho dychu.
Ine je to pri I4x5. Opravou vacsieho rozsahu (nie GO) je vhodne ich udrzat pri zivote. Znizi to potrebu narazovej obmeny vozidiel a nakup novych moze sa rozlozit na dlhsie obdobie. Avsak kupa novych vozov je nevyhnutna, uz vcera bolo neskoro.
Súhlasím, že číslovanie je asi tá posledná vec, ktorú je treba v BID vyriešiť, ale je to asi jediná vec do ktorej tu všetci vidíme ?
Tiež by som tu rád čítal niečo o financovaní a tarifnej politike BID, ale do toho tu asi vidí málokto ?
Toto číslovanie má jednu dosť podstatnú nevýhodu, a síce, že pre autobudové linky BID jedným smerom 10 čísiel nepostačuje. Napríklad prímestské linky na Pezinok - v súčasnosti 9 liniek SAD BA, 2 SAD TT, 1 Myjava. Ďalším problematickým bodom oblastného číslovania sú linky typu Malacky-Pezinok, Senec-Šamorín.
I-280 su prudko vysokopodlazne vozidla a ako take uz tu nemaju co pohladavat. Tie schody im nezrusi ziadna rekonstrukcia. Okrem BA jazdia uz len v Nitre a mozno este ojedinele kusy v kadejakych obskurnych SADkach. V CR uz nejazdia vobec nikde. Chcete sa stat za kazdu cenu pojazdnym muzeom?
Ak k tomu chcu nieco povedat samotni dopravcovia, mesto BA i BSK (samozrejme, na viacerych urovniach), to mozme diskutovat donekonecna, kedze tam je neskutocne vela protichodnych poziadaviek, pricom to casto vyzera tak, ze podaktorym sucasny stav vyhovuje najviac a tak sa predlzovanim diskusie snazia ho len zachovat (nemyslim tym samozrejme teba). Navyse sa schvaluje koncepcia BID, nie uz konkretne riesenia, ktore mozu rozvijat koncepciu alebo sa v detailoch aj lisit. A cislovanie je skutocne len detailom oproti veciam ako zony, financovanie a pod. Paradoxne vsak kvoli nemu vznika najviac sporov medzi samotnymi 'sotousmi'. V prvom rade by sme sa mali zamysliet nad tym, co je najlahsie pre orientaciu cestujuceho a az potom dbat na vlastne idealy. Taktiez by sme sa mali pozerat na uz existujuce zabehnute IDS a nevymyslat nieco originalne, len aby sme boli ini.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami
Ine je to pri I4x5. Opravou vacsieho rozsahu (nie GO) je vhodne ich udrzat pri zivote. Znizi to potrebu narazovej obmeny vozidiel a nakup novych moze sa rozlozit na dlhsie obdobie. Avsak kupa novych vozov je nevyhnutna, uz vcera bolo neskoro.