Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SDX #74986:
ale kym to bude tak by tam mohli premavat kratke autobusy, i ked by bol interval kazdych 20 minut, by to pomohlo a zrychlilo dopravu
Reply on: Palo1987 #74983:
Do KV ti pojde elektricka. O rok, dva, tri a mozno nikdy ?
S499.1023 : na Vazovovu cestujem...a dopravu v Žiline poznám od roku 2000...Chodím tam aspoň 10x do roka a neni tam spojenie odvšadiaľ všade s vínimkou sídliska Hájik. Jediné polhodinové spoje sú okružná linka č. 1 pre Hájik a špičková 7 tiež pre Hájik. Inak sídlisko Hliny obsluhuje len okružná 13 ktorá je na nič lebo k policajtom sa dostaneš až po tom čo prejdeš cez bulvár,stanicu a TESCO a k nemocnici dojdeš len autobusom č. 2 aj to v špičke s intervalom 20min a v sedle cca 30až45min. Podotýkam,že spojenie odvšadial všade ktoré si mal na mysli je to kde ešte premávali linky 5,15 a 17. To síce boli otrasné intervaly ale celkovo boli aj linky ktoré mali slušné intervaly ako napr. bývalá 4 a 5 a boli užitočné.
na Vazovovu cestujem...a dopravu v Žiline poznám od roku 2000...Chodím tam aspoň 10x do roka a neni tam spojenie odvšadiaľ všade s vínimkou sídliska Hájik. Jediné polhodinové spoje sú okružná linka č. 1 pre Hájik a špičková 7 tiež pre Hájik. Inak sídlisko Hliny obsluhuje len okružná 13 ktorá je na nič lebo k policajtom sa dostaneš až po tom čo prejdeš cez bulvár,stanicu a TESCO a k nemocnici dojdeš len autobusom č. 2 aj to v špičke s intervalom 20min a v sedle cca 30až45min. Podotýkam,že spojenie odvšadial všade ktoré si mal na mysli je to kde ešte premávali linky 5,15 a 17. To síce boli otrasné intervaly ale celkovo boli aj linky ktoré mali slušné intervaly ako napr. bývalá 4 a 5 a boli užitočné.
ja by som prijal autobus z petrzalky do karlovej vsi, ale je skoro nulova pravdepodobnost ze by sa taky spoj zaviedol.
Mohol by ist napriklad od dostihovej drahy, cez namestie hraniciarov, zaporozsku, lafranconi, molecova
Reply on: SDX #74981:
Ale električky by si nemal absolútne žiadny dôvod premenovávať.
Reply on: intony #74979:
Pockat, hovorim o tom ako by som to spravil ak by sa mala zavadzat BID a bolo by potrebne pozmenit cislovanie. Mne vadilo aby sa 202 precislovala na 72 len preto ze v noci bude podobna N72. Ako si si iste vsimol, v tom prispevku je uz spolocna rada pre a-busy a t-busy.

Re #74978 S499.1023: Lenze vlka to bude pliest. Bud bez cisla, alebo nove linky..
Reply on: Dunčo #74973:
A kam konkrétne cestuješ, psíček? Dobre, presťahuj sa do Žiliny, tam obdržíš komfortné spojenie odvšadiaĺ všade raz za pol hodiny. Ja takú dopravu nechcem.
Reply on: SDX #74974:
Takže električky by si, dovolím si povedať debilne premenovával na 453, 450, no trolejbusov sa ani nedotknúť. ☠
Reply on: SDX #74969:
Tak k tým dojazdom električiek ešte raz a dúfam, že už naposledy: Aké tri rôzne trasy deviatky? Ak bude mať každá električka, končiaca na Georghofe číslo 10 a každá električka, končiaca v Cíferi, číslo 17, kde tam vidí vlk trikrát deviatku s rôznou trasou? A kde tam je aké mätenie cestujúcich?
Reply on: Dunčo #74973:
A vieš, čo ja všetko chcem? Jednoducho smola. Mal si sa narodiť okolo roku 1989, presne neviem, jednoducho v tom čase by si bol dospelý, keď sa robilo 56 mil. vozokm ročne. To boli aj linky 100 - 120 a menovite z Petržalky by si mal napr. 113, ktorá síce nebola až tak expres, ale Tvoje požiadavky by možno naplnila, takisto 118 Holíčska - Staving, deokonca sa zachoval aj cesťák, že tam vkladali vložené poradie do kritických odchodov, aj 119tka bol dobrý expres, 117 chodila tiež kedysi dosť často, interval bol dlhé roky okolo 6 - 8 min. A pootm zavideli aj linku č. 120 a tá stála na Hájoch tiež na každej druhej zastávke a v meste - to bolo - nestála na Račku ? - teda Trnavské Mýto a potom non stop až SAV ?. Ale aj iné trasy boli dosť cool: 101 stála na Molecke, potom iba občas na Borskej a v Dúbravke tiež iba pár zastávok, v tomto smere treba spomenúť aj L115, ktorá vynechávala PKO a aj pod Novým mostom zastavovala iba ráno jedným smerom a poobede druhým, teda v ten "správny" čas si sa viezol od Čulenovej bez zastávky na Molecovu.
Po takejto, expresnej doprave sa ti zacnelo? Lebo ináč skutočne po trase 95+ električky zo Šafka na radiálu žiadny autobus duplicitne behať nebude a ani nemá. ?
Reply on: Dunčo #74973:
Nie, odpoved bude "Pockajte este dva roky, pojde Vam elektricka aj vlak" ?
Reply on: Dunčo #74973:
K radiálam okrem KV a čiastočne račianskej ti ide z Petržalky dosť spojov si myslím. (68, 87, 96, 98).
Reply on: tr3mp #74970:
Fajn napad.. tie prve cisla by mohli byt nejako takto:
1xy, 2xy - Denne linky MHD (a-busy a t-busy)
3xy - uvolnene pre buduce pouzitie (napr. potreba novych pozicii pre MHD)
4xy - Elektricky
5xy - Denne BID autobusy
6xy - Nocne BID autobusy (alternativne N5x, N5xy)
7xy - specialne linky (zamestnanecke, skolske a ine spoje)
Bxy - BID vlaky
Nxy - Nocne spoje MHD
Mx - prazdne pre pripadne oznacenie metra ?

Pri elektrickach by som spravil to ze by X bola oblast kde je jedna konecna a Y oblast kde je druha konecna. Napr. sucasna L1 by mala cislo 453, L2 by bola 450 (0 by bola nova oblast "Centrum / Stare mesto").
Ja by som chcel vidieť ako dopadna tá diskusia s občamni o MHD v Petržke ? môžem im básniť o tom,že chcem normálny spoj ktorý ma odveze do centra a nie kúsok za most čo by aj kameňom dohodil cez most ako 95 ? potom aj tak sa načakám 12minút na elinu,ktorá kým sa vytrepe z centra na radiálu tak aj zabudnem kam idem ? tipujem,že odpoveď bude,že máme linku 95 ktorá chodí často a tým to hasne ?
Reply on: Ike #74967:
Už to tu bolo napísané, "Nxx" budú príbuzné s "xx". nie však totožné.
Reply on: galiyosha #74966:
"Osobne by som bol asi skôr za oblastné značenie aj v BID, keď už ho (hocako nedokonalo) zaviedli v samotnom meste. Napríklad rad 200 - smer Stupava, Malacky, rad 300 - smer Pezinok, Senec, rad 400 - smer Šamorín."

Keď už máme oblastné číslovanie, prečo ho nevyužiť aj v BID?
Prvé číslo teda nevyužiť na označenie smeru ale na trakciu, prípadne dennosť/nočnosť/vlakovosť/...

x3y Záhorie
x4y Pezinok
x5y Senec
x6y Most, Tomášov
x7y Dunajská Lužná, Šamorín
x8y Maďarsko
x9y Rakúsko

Príklady:
390 Nový most - Kittsee
498 Mosonmagyaróvár - Rajka - Kittsee - Hainburg
595 (alebo N95) nočná 95
637 (alebo N37?) nočák Bratislava - Stupava
R38 Malacky - Bratislava - Mosonmagyaróvár

? ?
Reply on: S499.1023 #74958:
Vynimocne s tebou suhlasim. Ono, ja si myslim ze vobec nie je potrebne uvolnovat rady, kedze mame volne 3xx (az na spoje typu 371 a pod., ktore sa vsak mozu premenovat bez problemov), 6xx a vyssie. Taktiez sa moze pouzit 4xx ak by sa zamestnanecke linky precislovali na stylom 401 - Z01. Ak sa bude robit velka zmena nocakov, tak nech sa kludne zmenia na Nxx, ak povodne linky uz nebudu existovat a uvolni sa aj rad 5xx. Proste moznosti je vela.

Re #74964 d3k0: Da sa ten material najst na nete? Celkom by ma zaujimal..

Re #74966 galiyosha: Praveze to co hovorim ide dokopy - ide mi o to aby nic zbytocne nemiatlo cestujucich. Ide mi o to aby tym co su zvyknuty na 202-ku, 202-ka a nie zbytocne 72-ka ci co. A ide mi o to aby ludi nemiatli tri rozne trasy 9-ky (normalna, dojazd Jurak a dojazd Krasnany). Chapes?
Reply on: Ike #74967:
Také otázky kladieš priskoro.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.