Reply on: S499.1023 #74958:
Vynimocne s tebou suhlasim. Ono, ja si myslim ze vobec nie je potrebne uvolnovat rady, kedze mame volne 3xx (az na spoje typu 371 a pod., ktore sa vsak mozu premenovat bez problemov), 6xx a vyssie. Taktiez sa moze pouzit 4xx ak by sa zamestnanecke linky precislovali na stylom 401 - Z01. Ak sa bude robit velka zmena nocakov, tak nech sa kludne zmenia na Nxx, ak povodne linky uz nebudu existovat a uvolni sa aj rad 5xx. Proste moznosti je vela.Re #74964 d3k0: Da sa ten material najst na nete? Celkom by ma zaujimal..
Re #74966 galiyosha: Praveze to co hovorim ide dokopy - ide mi o to aby nic zbytocne nemiatlo cestujucich. Ide mi o to aby tym co su zvyknuty na 202-ku, 202-ka a nie zbytocne 72-ka ci co. A ide mi o to aby ludi nemiatli tri rozne trasy 9-ky (normalna, dojazd Jurak a dojazd Krasnany). Chapes?
tr3mp
Keď už máme oblastné číslovanie, prečo ho nevyužiť aj v BID?
Prvé číslo teda nevyužiť na označenie smeru ale na trakciu, prípadne dennosť/nočnosť/vlakovosť/...
x3y Záhorie
x4y Pezinok
x5y Senec
x6y Most, Tomášov
x7y Dunajská Lužná, Šamorín
x8y Maďarsko
x9y Rakúsko
Príklady:
390 Nový most - Kittsee
498 Mosonmagyaróvár - Rajka - Kittsee - Hainburg
595 (alebo N95) nočná 95
637 (alebo N37?) nočák Bratislava - Stupava
R38 Malacky - Bratislava - Mosonmagyaróvár
? ?