Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #74767:

ok, tak spraviť jednu L94, ktorá zhltne 94 aj 68 (nech sa to nepletie, že jedným smerom ide niečo iné ako druhým - jasné, že s prípadnými drobnými úpravami v okolí Holíčskej), potom by stačilo skrátiť 31 alebo 39 (spamäti to neviem, ale tú, čo sa točí naspäť na Račku, asi to bude 31) iba po Vazovku alebo Kolárko...
Reply on: kecho #74766:
prvom rade je dnes rozhodujúce, že z apolla nejde odbočiť doprava na Bosákovu. Správna bude tá verzia, na ktorú bude vypracovaný projekt. Logicky, že keby trolejbus išiel cez Bosákovu Šustekovu a Mamateyovu berie oveľa väčšiu časť sídliska a zastavaného územia ako keby išiel z Apolla priamo okolo EU a potom ako 87, či 98 na Ovs - takáto trať by brala akurát tak študentov EU (aj to sú balíky, uznávam) ale zasa zo sídliska by to malo v dochádzkovej vzdialenosti iba malý počet ľudí. Lenže koľko vecí je navrhnutých nelogicky? Náväzné linkové vedenie a-busov je podľa mňa rozoberať teraz úplne predčasné.
Reply on: kecho #74764:
ale nárast jazdnej doby, nárast vozokm, nárast výpravy vozov v rannej špičke možno aj o 2, ďalší vodiči.... to skôr ten nápad zokruhovať 68 a 94 je celkom dobrý, akurát vznikne súbeh sa 31/39 od Trn po Zochovu, nehovoriac o tom, že už aj 31/39 robia súbeh L9 a čiastočne L1, 4 a L5
Ináč ďalej 94 má veľký význam aj v tom, že teraz stojí perd Vazovovou školou, a keby išla od Račka priamo Mýtnou ako 31/39 neviem... (to boli mohutné protesty, keď vyhodili 34 spred Vazky a dali ju na okruh ce Račko, Mýtnu) A ďalej ak by dostali oba smery interval v poobedňajšej špičke 5 min, nárast vzkm a na úseku dnešnej 68 Trnko - Most Apollo - Holíčska či by to nebolo zbytočne často, keď už dnes sú úvahy, keby to bola štandardná linka s nepriebežnou druhou konečnou interval poobede by bol nie 6 ale 7.5 min, lebo keď dnes chodia 68 zásadne po dvoch tak robia interval aj poobede 12 min, resp. 2 - 10.
a zasa keby bol poobede interval 6 min, čo by sa niečo aj ušetrilo, tak by nebol preklad s 93 o ktorý je dnes snahaa dať aj 93 pobede na 6 min, .... neviem neviem.
Trolejbusová trať Mlynské nivy – Dostojevského rad – Landererova – Most Apollo – Ovsište predstavuje predĺženie linky 210 do Ovsišťa.
Trolejbusová trať Miletičova – Košická – Most Apollo – Ovsište je predĺžením linky 209 do Ovsišťa, ktorá by mala odbremeniť autobus č. 68.

Ako a kedy presnejšie to má byť? (cca ktoré desaťročie ? ) predpokladám, že chcú natiahnuť káble z Apolla okolo EU, Gettingovu na Ovsištské nám. A tým pádom bude štvrť Šustekova-Blagoevova-Bulíková-Pankúchova-Mamateyova úplne bez prístupu do mesta, keďže zrejme zmizne L96 a určite L88... Lenže niekde na ihmd som videl mapku, kde je zakreslená T-linka 221 (?), ktorá ide z Ovsišťa cez Bulíkovu, Šustekovu a ďalej na Apollo. Takže ktorá z tých dvoch verzií je správna? Alebo žeby zatrolovali celý okruh od EU po Šustekovu?
Reply on: El Sergio #74755:
Aha už rozumiem. No ale nebolo by to pre cudzincov trochu neprehľadné?
Reply on: SDX #74759:

aj ja si myslím, že 68 mala ísť smerom z Petržalky po Trnavskom podobne ako 31/39, mať s ňou spoločnú zastávku za križoatkou na Račku, potom na Vazovke konečnú a odtiaľ zase ako 31/39 mohla ísť na Račko, Trnavské atď... Myslím si, ež by to bolo lepšie, ako keď sa zbytočne točí dvakrát doľava cez Krížnu a Záhadnícku... Navyše by ostala obojsmerne zastávka Záhradnícka...
Re S499.1023 - "oxymoron" to volajú aj deťúrence v skole na slovenskom j. a literatúre. 😉
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: El Sergio #74755:
Presne tak som to myslel.
Reply on: cecana #74760:
skus zavolat na vypravnu 1. kolony - 02 5950 2519, mozno prezradia ?
Nevie prosim niekto dnesnu vypravu na linke 20??Dakujeeem ?
Reply on: miso1234 #74752:
Chod sa previest na Dlhace.. A pochopis...

Tu 68-ku by som ja osobne navrhoval tocit cez Vazovovu. Z trnavskeho na vazovovu (ako eliny) a potom doprava na Racko.
hehe... takto to dopadne, ked dojde clovek z krcmy. ;)))
S499.1023 Iguuurek: Jak som dnes jazdil 9nu, tak som premyslal nad tym vlecnakom... Pisal si, ze to sklbe, proste ze to nie je pohodlne kvoli tomu, ze to nie je hnane. Co tak spravit spoj medzi vlecnakom a taznym vozom odpruzeny ? Proste by spriahadlo vlecnaku bolo odpruzene. To by mohlo riesit problem tych "záškubov" pri rozbiehani a brzdeni, nie ? Samozrejme neriesilo by to adheziu kopcovitom terene. Co Ty na to, jakozto vseved ? 😉
S499.1023 Iguuurek: Jak som dnes robil 9nu, som tak uvazoval nad tymi vlecnakmi - no ked to nie je hnane tak to sklbe, trha, hadze... Ale co keby bol spoj medzi vlecnakom a taznym vozom odpruzeny ? Proste by spriahadlo na vlecnaku bolo odpruzene, tym by sa stlmili "záškuby" 😉 pri rozjazde a brzdeni. Co Ty jakozto odbornik na vsetko na to ? 😉
Ale vazne... toto by mohlo riesit tie sklbania vlecnaku. Ovsem neriesi to adheziu pri stupakoch...
Reply on: Emo #74742:
Možno to nie je ani tak zlý nápad. Napríklad by bola jedným smerom okružná 68 a druhým smerom okružná 94 (chápeme sa - okruh spojením trás 68 +94 a jedna v smere a druhá proti smeru hodinových ručičiek). Na vozy by to malo vyjsť asi nastejno, len neviem ako prestávky, či by sa to tam pomestilo všetko. ?
Reply on: Andy #74753:
A ešte záložní servismani zo škody a Irisbusu Vrakosy pre prípad poruchy toho - ktorého počítača a ešte záložák všetkých záložákov 4948, alebo iný ikarus 280 tesne (rozumej rok a pol) pred rozpadnutím. ? ?
Ten počet 12 vozov je vypočítaný na L33 s tým, že ráno sa bude chodiť častejšie pod most a možno aj pobede sa bude chodiť pod most ako 133 a L32, tam sa počíta tušim s 20 min intervalom - 4 vozy špička ako bolo pôvodne do sept 2006 u TAMov. (aj tak vzrastie hodinová kapacita dnes 4x sólo potom 3xkĺb) a záložný bude voz, možno 2. Tým sa podarí vylúčiť úplne autobusy z DD a čiastočne aj z Kramárov. Tam chýba ku šťastiu obojsmerné trolejové veenie na Patrónke a nebude treba 22 k NOU, lebo to zvládne 212 obojsmerne cez Patrónku ?
Reply on: miso1234 #74752:
No lebo linka 33 si vyžaduje pri nejakom normálnejšom intervale nejakých tipnem si 9 vozidiel + 3 záložné pre prípad porúch. A tie môžu v prípade dobrej "kondície" jazdiť aj na bežných trolejbusových linkách... Keď sa už ľuďom postavila trolejbusová trať, tak sa hádam nemajú v tých nových trolejbusoch tlačiť ako sardinky. Nákup len 6 vozidiel na začiatok bola poriadna chyba magistrátu.
a načo je nám vlastne dalších 6 duobusov??? nie je to zbytočné, ked si zoberieme, že nám po cestách dennodenne!! jazdia rozpadajúce sa 16 ročné!! kĺbové ikarusy, či 14 ročné, zničené vrakosy ???
Reply on: miso1234 #74747:
No ak to budem brať doslovne, tak 12-metrový neprišiel 6 rokov (naposledy Ikarusy 412 v roku 2001), ale 18-metrový už 9 rokov (Ikarusy 435 v roku 1998)...
Reply on: miso1234 #74747:
a chces my povedat ze nahradia klbaky nie? ked su aj tak natrieskane rano

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.