Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SDX #74693:
Nechcem zavadzat, ale co som ja pocul od Brnakov, ze su nespokojni s vlecniakom. Osobne, ja by som zadne vozne zrusil a urobil, tam kde sa da, namiesto 12 minutoveho 6 minutovy solo vozidlami. ?

Zmena 68: Budem dost prekvapeny, kolko bude negativnych ohlasov na tuto zmenu. Predsa ked si to tak zoberiem, kvoli jednej zastavke dalsie prestupy. Dalsie moznosti dostat sa L68 na Racianske myto bez prudkeho otacania su: od Trnavskeho myta na Blumentalsku (v pripade moznosti vstupu MHD na tuto ulicu), tak odbocenie na Bernolakovu, na Radlinskeho (ako idu elektricky), a tak na Sancovu a tak po povodnej trase. Na Bernolakovej by podla potreby mohla byt zastavka. Ak by tato moznost nebola realna, tak zmenenie smeru jazdy na Jiskrovej ulici a vedenie L68 cez tuto ulicu (oznacnik Racianske myto by bol pred krizovatkou).
Reply on: SDX #74693:
Ja som tiez svojho casu tu niekde v diskusii navrhoval aby sa kupil - vyrobil vlecniak , trebars namiesto 2 x T(x)
Reply on: fobust #74692:
Nemalo to viac ako 30 sekund ? Pokial si vsak pri TV skus pozriet reprizu , davaju ju to dnes o 12:00 na CT 2 ? Mam to nahrate len na DVD-RAM a to netusim ako extrahovat , kedze nemam DVD-ROM ?
Reply on: evanes #74494:
"mysliš? bude to dobrych dvadsat minut po skvelych upravach v roku 2005" - Predpokladám, že nechodíš do školy pre telesne postihnutých. V tom prípade by Ti ako zdravému človeku malo tých 500 metrov (čo sú od seba vzdialené zastávky Trnavské mýto a Račianske mýto) trvať 5 minút. 68-ička má medzi týmito zastávkami cestovnú dobu 3 minúty. Cestovanie Ti teda bude trvať o 2 minúty dlhšie ako doteraz, žiadnych 20 minút... ?
Reply on: evanes #74670:
Tak budes prestupovat dva krat. Aj tak si myslim ze je to lepsie ako stare linkovanie.

Re #74671 S499.1023: Ja som svedkami toho ze ked sa linka objavi tam kde nema (napr. spominana 14 na Racianskej) tak vlk nechape. Preto si myslim ze ovela menej bude ludi pliest ked budu zavedene nove linky.

Re #74680 KLF: Lebo to nie je na CNG takze to Zachar nechce ? Ale vazne, aspon ten vlecnak by sa mohol kupit, ten by zas nemusel byt az tak drahy...

Inak taka otazka na mudrejsich. Preco sluzobne spoje (401,402 atd.) nechodia ako verejne? To znamena, ze by okrem zamestnancov brali aj ludi? Ako obcasne posilnenie by to bolo fajn..
Reply on: Mikimaus #74690:

Ja som z toho videl iba časť. ?
Reply on: Mikimaus #74690:
nie len mala. isla. 6002 ?
Vcera som si zo zaznamu pozrel Filmovy zurnal z 1957 roku. A ukazovali tam novu elektricku T2 , testovanu v Liberci , ktora mala ist aj na test do BA ? ?
Reply on: S499.1023 #74675:
Musis byt za kazdu cenu najlepsi? Kto povedal, ze som zazil Kryla? Iba z rozpravania viem, ako to bolo trestne.

Inak uz je jasne, ake elektrickove useky sa budu tento rok modernizovat?
Reply on: KLF #74685:
Ani neviem. Nemám rád vlečniaky. A šklbe to v ňom všelijako tým, že nie je hnaný.
Zmena zmenenho CP 93: posledny odchod z Hl. st. bude az o 23.30 - takze bude celkom fajn interval do Petrzky po 23.00 - 15 min, 15 min, 20 min (506/507).
Reply on: S499.1023 #74683:
Vlecniak preco nie ?
Reply on: Max #74682:
Koki, sa smejes, ale vies ake nalepky zacali v dielnach davat na nase TV1 a TV8 ? Tam jak prepinas kurenie a kalorifer nad kurenie zelena nalepka "KURENIE" a nad kalorifer taka ista nalepka "KLF" !!! Toto bez srandy ! Jednu som si usklbol !
Reply on: KLF #74680:
Vlečniakčik by som si odpustil, ale Wane by som bral všetkými desiatimi. A sú na brnenské pomery neskutočne kvalitne spravené. Ostrava má ešte aj výklopné dvere, ale ja by som uprednostnil skladacie.
Reply on: KLF #74680:
niekto by tu rád T3 Vario.KLF? ?
muzete : uzkorozchodny wany uz danvo jezdej i v tzv socka verzi v Liberci :
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/liberec/18122005/index.php
Reply on: El Sergio #74656:
Mno tak ti trochu ujasnime pojmy( mozna i prujmy) :

piskava T3R.EV :
http://bmhd.goo.cz/foto/2005/20050814/1560_1301_8.jpg

Vyznacuje se tim ze NEMA nizkou podlahu (to za ni je dalsi vuz) a vcelku nahlas a silne piska.

nepiskava wana alias Vario LF :
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1551-1567_2:20061208

nepiskavy vlek VV60LF (on opravdu nema vyzbroj)
http://bmhd.goo.cz/foto/2006/20060623/1301vm_mj.jpg

Upiskava , hlucna anitra :
http://bmhd.goo.cz/foto/2005/20050611/1805hln_ps.jpg

Nevim , na co ty koukas, z okna, ale ja se tim vozim vcelku dost pravidelne a wanu sem jeste piskat neslysel..

Pokud na to koukas z okna , tak dej vedet :)) rad uvidim piskajici wanu. V brne sem ji jeste nevidel.
I kdyz je mozny ze dotycny je netopyr a slysi vysoky frekvence, tedy pasmo , kam byly posunuty spinaci frekvence.
Reply on: Valis #74666:
Je tam trošku zmenená charakteristika regulátora, ale to skôr mení charakter zvuku, než hlučnosť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.