Mr. Zahadny: No 7303 som videl - je pekna. 7304 som este nevidel. Ale ja osobne VYSOKO preferujem vyzbroj od Alstomu! Jazdil som na K2Skach s touto vyzbrojou a bola to basen.
hmm - no takze 7304 ma stare celo iba upravene pre horny transparent . Ta 7715 bude teda vyzerat tak isto (asi podla popisu na hlavnej stranke) - len nebude mat dubnicku vyzbroj - ale "klasicku" Alstom. Hmm - ale tie cela by mohli pridat.
A ozaj 7304 jazdi tiez v skusobnej prevadzke ako 7303, alebo iba tak stoji a caka sa, ako dopadne 7303? Lebo tu 7304 som este nidkde nevidel (nie ze by to nieco znamenalo :D), ale tu 7303 som uz par krat zahliadol.
Rozdiel medzi modernizaciami v Parse a vo Zvolene je. V Parse sa modernizacie robia stylom dame nove cela, novy interier, vyzbroj Alsom. Vo Zvolene sa modernizacie robia stylom novy nater, nova vyzbroj (Dubnicky smejd), novy interier a pod. Vela veci je podobnych, priam rovnakych (kontorla ramu, vzvarenie pripadnych trhlin). Islo o to dat zarobit aj Slovenskym firmam - ako to dopadlo vidime sami - 7303 ani 7304 nejadzdia s cestujucimi - dovod - ryzdzo Slovenska vyzbroj, smejd.
to KLF: hee no nic tajne som sa nedozvedel - pravdepodobne ty a aj ostatni, co maju kontakty (alebo tam pracuju) v DP to urcite vedia (ved od takych som sa to dozvedel - nakoniec aj popis tvojho vycviku je dost zarazajuci). Boli to len take veci normalne, ako to chodi v DP, ako sa prevadza udrzba, preco su vozidla v takom stave v akom su, akí su sofery (podla inych soferov), ako sa pracuje s ludmi a tak. Pre mna to boli nove zaujimave a tak trochu casto krat aj zarazajuce informacie, ale pre teba KLF, a pre blizkych klubu asi vobec nie. Takze vobec mi neslo o tajomstvo (neviem, preco stale v tebe evokujem nieco tajomne :D). Netvrdim, ze vsetko musi byt pravda (aspon nie objektivna), ale da sa myslim z toho poznat minimalne (moj nazor iba), ze ryba smrdi od hlavy, a ze viac veci je asi v neporiadku, alebo aspon v amaterskom prevedeni. Mozno sa mylim a nahodu som natrafil iba na kritikov - vsetko je mozne, ale momentalne si to nemyslim. Mam malo info, aby som si mohol urobit uceleny obraz o DPB, ale tie info, co ku mne, ako obycajnej osobe presiakli (ty ich mas urcite 10xviac), tak ma zarazili a necakal som to. Doteraz som mal lepsiu mienuku o DP (teraz to myslim hlavne na vedenie) ako celku.
Andy008: Pocuj, co si sa zas dozvedel take tajne, ze tu vsade pises, ze si sa nieco dozvedel, len nic konkretne ? Zas sa hras na Mr. Zahadneho ? Sa prezrad... ukoj nasu tuzbu po poznani faktov.
#7455, #7456> digitalne hlasice v T6A5 z poslednej serie su, ale nepouzivaju sa preto, lebo nie su v nich bratislavske zastavky (iba prazske, pre testovacie ucely ich tam dali), ale co je podstatnejsie, nedokazu spolupracovat ako periferia IS BUSE, ale iba na tlacidlo to funguje...
Majkl: Na tie oslavy sa minulo "fakt vela". Jednoducho Novy cas je novy cas...
Kristof: Ikarus 435 sice vie ist aj 90, ale len neoficialne, ked je vypnuty obmedzovac. Inak je to len 73.5. Okrem toho na tie rychlosti nie su stavane grafikony - ako uz napisal Turbo...
Hlasice zastavok su aj v poslednej serii T6A5, dokonca su tam nahrane zastavky (tusim z Prahy), raz sa to omylom spustilo... ludia boli riadne sokovani...
No toto... akurat sem chcem dat novinky ohladom presunuti zastavok Smolenicka a NZ Luky a pozeram a uz len vidim ze tu su
Inak dnes som videl v akcii az 3 Zazracne LIAZky - raz tahala 4202 z 81, potom sa s niecim hrabali na Holicskej a nakoniec na Kollarku sa pokazila 4089.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andrej (Anndy008) pre KLF Mr. Zahadny
diky