Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Mr. Zahadny: 🙂 No podla mna 7303 vyzera zvonka ako z PARSU, tak teraz kua neviem. Sak to je komplet to iste ako 7301 a 7302...
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Dakujem.

Takze tie zvolenacke nebudu mat nove pekne cela? Hmm - to je skoda - aspon nieco bolo pozitivne na tom sumperku 😞.

Pocul som, ze by sa mala prist na testovanie do BA nejaka Astra - co je na tom pravdy, ak viete niekto?

Diky. 🙂
Rozdiel medzi modernizaciami v Parse a vo Zvolene je. V Parse sa modernizacie robia stylom dame nove cela, novy interier, vyzbroj Alsom. Vo Zvolene sa modernizacie robia stylom novy nater, nova vyzbroj (Dubnicky smejd), novy interier a pod. Vela veci je podobnych, priam rovnakych (kontorla ramu, vzvarenie pripadnych trhlin). Islo o to dat zarobit aj Slovenskym firmam - ako to dopadlo vidime sami - 7303 ani 7304 nejadzdia s cestujucimi - dovod - ryzdzo Slovenska vyzbroj, smejd.
Andrej (Anndy008) pre KLF Mr. Zahadny

Andrej (Anndy008) pre KLF Mr. Zahadny

Mam otazku. Neviete niekto aky je rozdiel medzi modernizaciou elektriciek v PARS Sumperk a ZOS Zvolen?

diky
Tu su dalsie nove vzorce:

3033 = 2019
4313 = 2601
2206 = 2602
1207 = 2603
2205 = 2605

Ta 3042 ma nove cislo uz mesiac od: 1.5.2002
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

to KLF: hee no nic tajne som sa nedozvedel - pravdepodobne ty a aj ostatni, co maju kontakty (alebo tam pracuju) v DP to urcite vedia (ved od takych som sa to dozvedel - nakoniec aj popis tvojho vycviku je dost zarazajuci). Boli to len take veci normalne, ako to chodi v DP, ako sa prevadza udrzba, preco su vozidla v takom stave v akom su, akí su sofery (podla inych soferov), ako sa pracuje s ludmi a tak. Pre mna to boli nove zaujimave a tak trochu casto krat aj zarazajuce informacie, ale pre teba KLF, a pre blizkych klubu asi vobec nie. Takze vobec mi neslo o tajomstvo (neviem, preco stale v tebe evokujem nieco tajomne :D). Netvrdim, ze vsetko musi byt pravda (aspon nie objektivna), ale da sa myslim z toho poznat minimalne (moj nazor iba), ze ryba smrdi od hlavy, a ze viac veci je asi v neporiadku, alebo aspon v amaterskom prevedeni. Mozno sa mylim a nahodu som natrafil iba na kritikov - vsetko je mozne, ale momentalne si to nemyslim. Mam malo info, aby som si mohol urobit uceleny obraz o DPB, ale tie info, co ku mne, ako obycajnej osobe presiakli (ty ich mas urcite 10xviac), tak ma zarazili a necakal som to. Doteraz som mal lepsiu mienuku o DP (teraz to myslim hlavne na vedenie) ako celku.
Andy008: 🙂 Pocuj, co si sa zas dozvedel take tajne, ze tu vsade pises, ze si sa nieco dozvedel, len nic konkretne ? 😉 Zas sa hras na Mr. Zahadneho ? 😉 Sa prezrad... ukoj nasu tuzbu po poznani faktov. 😉
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

hee - no mna by to tiez zaujimalo - kua - ale po tom co som sa dozvedel tak sa tomu uz ani necudujem 😃
Len by ma zaujimalo, na co sa potom kupovali 🙂 ...
#7455, #7456> digitalne hlasice v T6A5 z poslednej serie su, ale nepouzivaju sa preto, lebo nie su v nich bratislavske zastavky (iba prazske, pre testovacie ucely ich tam dali), ale co je podstatnejsie, nedokazu spolupracovat ako periferia IS BUSE, ale iba na tlacidlo to funguje...
J: Ja som ten clanok o Viedni nepisal...

Majkl: Na tie oslavy sa minulo "fakt vela". Jednoducho Novy cas je novy cas...

Kristof: Ikarus 435 sice vie ist aj 90, ale len neoficialne, ked je vypnuty obmedzovac. Inak je to len 73.5. Okrem toho na tie rychlosti nie su stavane grafikony - ako uz napisal Turbo...
SDF:sorry,ze som Ti skomolil nick, to je tymi polit. stranami
SDA: to som aj ja zazil v T6A5,ked to hlasilo Masarykovo nadrazi, alebo nieco take.
Hlasice zastavok su aj v poslednej serii T6A5, dokonca su tam nahrane zastavky (tusim z Prahy), raz sa to omylom spustilo... ludia boli riadne sokovani...
Naco maju K2S T3S hlasice zastavok APEX, ked sa vobec nepouzivaju?
all: prosim, precitajte si v Dispecerovi "problem pani Aleny" a skuste sa k tomu vyjadrit...

COLOR: tak vidis, uz sa o ne starat nemusis, ja ich mam na oku skoro kazdy den...
No toto... akurat sem chcem dat novinky ohladom presunuti zastavok Smolenicka a NZ Luky a pozeram a uz len vidim ze tu su 🙂
Inak dnes som videl v akcii az 3 Zazracne LIAZky - raz tahala 4202 z 81, potom sa s niecim hrabali na Holicskej a nakoniec na Kollarku sa pokazila 4089.
Nooo, k tym busom na linke 21, co sa tak strasne vlecu po dialnici>

Zo zastavky Mokrohajska (mesto) do zastavky Stefana Kralika (DNV) to podla grafikonu trva 11 minut. Opacne tiez. Zazil som ze autobusy to zvladnu aj za 7 minut - najma v sedle a vecer. Po desiatej hodine sa spravidla vypinaju aj semafory (su tam iba 2ks) a potom sa vodici musia suchtat aby si moc nenadbehli. Vacsinou sa suchcu az moc, lebo na Racismyte zvyknu meskat jednu az dve minuty - ale im je to jedno (mne nie, lebo vzdu ked meskaju tak mizdrhne trojka 😞 ). Spectre tu pisal ako to je s Karosami. No, ked taka natrepana Karosa lezie cez kopec na Patronku, tak motor sa pekne zahrieva. Z Patronky na dialnicu je tiez mierne stupanie. Ak vidim vodicovi na budiky (konkretne teplotu chladiacej vody), tak sa nedivim preco sa po dialnici suchcu - v meste mame este 85 stupnov, na Patronke uz 95 a na dialnici to "chladia" naspat na cca 85 stupnov (v lete) - ak by drzali plny knedlik, tak by bus vykypel - uz som to raz zazil. Keby motor nemal 100 litrov vody, tak do DNV ani nedojdeme, ale dosli sme. HEHE, ked nas vsetkych na prvej zastavke (Stefana Kralika) v DNV vykopol, bola za autobusom pekna stopa po vode - ktovie kolko vody mu ese ostalo. 🙂
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

no myslel som v piatok
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

no ja som tam bol cele dopoludnie - od cca 10:20 az do cca 13:45

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.