hmm - no takze 7304 ma stare celo iba upravene pre horny transparent . Ta 7715 bude teda vyzerat tak isto (asi podla popisu na hlavnej stranke) - len nebude mat dubnicku vyzbroj - ale "klasicku" Alstom. Hmm - ale tie cela by mohli pridat.
A ozaj 7304 jazdi tiez v skusobnej prevadzke ako 7303, alebo iba tak stoji a caka sa, ako dopadne 7303? Lebo tu 7304 som este nidkde nevidel (nie ze by to nieco znamenalo :D), ale tu 7303 som uz par krat zahliadol.
A ozaj 7304 jazdi tiez v skusobnej prevadzke ako 7303, alebo iba tak stoji a caka sa, ako dopadne 7303? Lebo tu 7304 som este nidkde nevidel (nie ze by to nieco znamenalo :D), ale tu 7303 som uz par krat zahliadol.
Turbo
Zo zastavky Mokrohajska (mesto) do zastavky Stefana Kralika (DNV) to podla grafikonu trva 11 minut. Opacne tiez. Zazil som ze autobusy to zvladnu aj za 7 minut - najma v sedle a vecer. Po desiatej hodine sa spravidla vypinaju aj semafory (su tam iba 2ks) a potom sa vodici musia suchtat aby si moc nenadbehli. Vacsinou sa suchcu az moc, lebo na Racismyte zvyknu meskat jednu az dve minuty - ale im je to jedno (mne nie, lebo vzdu ked meskaju tak mizdrhne trojka ). Spectre tu pisal ako to je s Karosami. No, ked taka natrepana Karosa lezie cez kopec na Patronku, tak motor sa pekne zahrieva. Z Patronky na dialnicu je tiez mierne stupanie. Ak vidim vodicovi na budiky (konkretne teplotu chladiacej vody), tak sa nedivim preco sa po dialnici suchcu - v meste mame este 85 stupnov, na Patronke uz 95 a na dialnici to "chladia" naspat na cca 85 stupnov (v lete) - ak by drzali plny knedlik, tak by bus vykypel - uz som to raz zazil. Keby motor nemal 100 litrov vody, tak do DNV ani nedojdeme, ale dosli sme. HEHE, ked nas vsetkych na prvej zastavke (Stefana Kralika) v DNV vykopol, bola za autobusom pekna stopa po vode - ktovie kolko vody mu ese ostalo.