Vybudovať trať súbežne s električkami len trať po Nový most je nezmysel. Zmysel by to nadobudlo, až keby trať pokračovala na Hodžovo nám. alebo AS Mlynské nivy.
A nepočíta sa s predĺžením trolejového vedenia cez koľajové priecestie na Ivanskej ceste, ale pokračovanie Bulharskou, Galvaniho až k Avionu, s možným predĺžením na Letisko, čo si zas myslím, že je blbosť.
Úvaha o zatrolejovaní nábrežia a napojenia na AS Mlynské nivy a na Staromestkej sú, ale sú v takom štádiu ako električka do Vrakune či Slávičieho údolia... Čiže nikdy ? ?
Obcas vodicov MHD nechapem... Ranna spicka, smer Mesto, linka 21... a on si ide 40km/h... odhliadnuc od toho ze za 6 km stoji v kolone... keby na to dupol, tak by bol v kolone skor a skor by ju presiel, cize by mal mensie meskanie... ale nie... on 40km/h a veselo si zdrziava gumokolistov...
To plati benzin z vlastneho a ide na nizku spotrebu? ?
ano?? zaujimave....a nevies ani kolko kusov priblizne??...otazka to bola mozno dobra, len mal som pocit, ze sa chcel opytat na nieco ine, ale je zaujimave ze sme sa aj k tomuto dostali..to by zaujimalo aj mna...ale som si isty, ze ta doba nebude minimalne rok 2007:D
ja som tam napisal vsetko co som kedy kde cital, pocul a tak...myslim, ze nieco mi aj kolada rozpraval, ked este bol namestnikom a tak...ako som napisal, tak to je z kazdeho rozku trosku....
Tá otázka s 24 Tr podľa mňa nebola až tak od veci, keďže podľa zmluvy, na základe, ktorej bola kúpená 6401, by sa mali v nejakej bližšie neurčenej dobe kúpiť a dodať aj 24 Tr. Viete niekto presnejšie, kedy by k tomu malo dôjsť?
Re #74371 richardhudec: O tom zatrolejovaní nábrežia a Slávičieho si počul od niekoho z DPB, alebo magistrátu?
mam uplne rovnaky nazor...podla mna su tie sedadla otrasne...v zime sa to este ako-tak da zniest ked ma clovek bundu, ale v lete v tricku sa o to opriet a cestovat v tom dlhsiu dobu...AU...ked uz, tak by som navrhoval sedadla, ake su v 7957+8, alebo klasicke co su ako hovoris v 6401, ale aj kozenky su v pohode, az na to, ze trosku smykaju ? ... a do LBC navrhujem bratislavsky potah a ten je uplne super:)
ja napisem to co som pocul, cital a videl...existuje vela navrhov a este viac terminov, kedy by to mohlo byt hotove...
taaakze...uvazuje sa o zatrolejovani staromestskej ulice, nasledne nabrezia az po molecovu, zaroven aj do slavicieho udolia a napojenim na kramare...
co sa tyka slavicieho udolia, tak sa planuje zatrolejovat postupne cela trasa linky 39 s predlzenim vedenia po avion a letisko
co som tu napisal bola najoptimistickejsia uvaha o ktorej som pocul...terminy si nikto netrufa ani predstavit, kedze sme zvedavi, ci sa podari elektricku vcas potiahnut do petrzalky ? ?
Koho nápad boli tie tvrdé sedadlá na 6222 a 6226? Sa neosvedčil ten typ, ktorý je na 6401 a iných vozoch? Alebo sú tieto nové o toľko lacnejšie? Lebo na sedenie to veľmi príjemné nie je... to radšej staré koženky.
Ale keď nad tým trocha porozmýšľaš, tak Trnavské mýto je niekoľko "desiatok" metrov od Račka a keď už 68 navštívi Trnavské, tak nieje od veci, aby ten kúsok k Račku prešla. Musíš myslieť aj na to, že niektorý nemajú možnosť prestúpiť na 95, alebo je pre nich dosť problém prestupovať pri súčasnom stave vozidlového parku a veľkosti prepravných výkonov električiek za hodinu v rannej špičke. A cez víkendy ani nehovorím 11 20min.....a 95 7min, to nejako nejde dokopy. Keby si mal na tej zastávke stráviť taký čas.......radšej by si sedel v 68! Aj keď je pravda že nie všetci sa potrebudú dostať 68 presne na Račko, ale ja chodím 68 každý deň a tak sa mi vidí, že na to Račko tam ľudí ide dosť, aspoň ráno a v poobedňajšej špičke je to naopak veľký počet ľudí ide odtiaľ(pomerne). Tak sa mi to vidí. ?.
Neviem ako dakto môže schvalovať terajšiu trasu 68 ?! Neraz som s ňou šiel na Račianske mýto v nádeji,že tam ňou prídem skôr ako 95 s prestupom na 11...mýlil som sa !!! Tá druhá trasa 68 v ankete sa mi pozdáva oveľa viac a ešte je aj podobná tej obchádzkovej trase, keď bola Miletičova rozkopaná a bola ohodne lepšia.
SDX