Reply on: ufo #74014:
To je take slovenske riesenie ? - odhadujem to na vysledok jednania o spolufinancovani statu - a ZSR a stat su tam zrejme zapojene preto, ze ZSR moze cerpat fondy EU... Bratislava nemoze (ci uz preto ze ma vysoke statisticky HDP alebo ze je neschopne vedenie) - ZSR uz ma slubene peniaze na trate v Bratislave - a tak sa to bude tvarit, ze ta trat od Bosakovej po Janikov dvor je "akoze zeleznica" - aby na to mohli ist fondy EU a bude to platit ZSR... teda mozno tam aj bude tretia kolajnica - nepouzivana a zavadzajuca, vlak tam nikdo neuvidi a dobre to bude len na to aby sa byrokratom v EU spravilo za dost... ak to teda chapem oficialne to je myslene, ze vlak z tunela filialka-petrzalka by mal chodit aj po trati Bosakova - Janikov Dvor a nie elektricka do tunela...
S499.1023
1) Sólo T3 zbytočne dlho blokuje výhybku.
2) Počítadlu zberačov neverím.
Okrem toho osobne uprednostňujem jazdu na zadný zberač hlavne kvôli možnosti dlhšieho rozjazdu pod výkonom do križovatiek so vzdušným križovaním bez napätia pre električky.
A trafiť sa zadným zberačom na úsekový delič by som si trúfol ešte aj dnes, po 13 rokoch nejazdenia, s presnosťou na pol metra.