Reply on: ufo #74014:
To je take slovenske riesenie ? - odhadujem to na vysledok jednania o spolufinancovani statu - a ZSR a stat su tam zrejme zapojene preto, ze ZSR moze cerpat fondy EU... Bratislava nemoze (ci uz preto ze ma vysoke statisticky HDP alebo ze je neschopne vedenie) - ZSR uz ma slubene peniaze na trate v Bratislave - a tak sa to bude tvarit, ze ta trat od Bosakovej po Janikov dvor je "akoze zeleznica" - aby na to mohli ist fondy EU a bude to platit ZSR... teda mozno tam aj bude tretia kolajnica - nepouzivana a zavadzajuca, vlak tam nikdo neuvidi a dobre to bude len na to aby sa byrokratom v EU spravilo za dost... ak to teda chapem oficialne to je myslene, ze vlak z tunela filialka-petrzalka by mal chodit aj po trati Bosakova - Janikov Dvor a nie elektricka do tunela...
ivanbuto
Inak keby sa výškové budovy robili viac koncepčne (teda jedna-dve výškové zóny, nie rozrtrúsené po celom meste a na nevhodných lokalitách), brala by sa do úvahy aj obslúženosť verejnou dopravou, tak, ako to je teraz, každá budova si postaví stovky parkovacích miest, ODP odsúhlasí prepočty pre priepustnosť križovatiek, ale aký bude celkový výsledok pre mesto?