To je spiatocne cestovne, listok plati z BA do Viedne a aj naspat a s doplatkom 3 Euro listok na vlak plati ako jeden celodenny listok na Kernzone vo Viedni. Datum je vytlaceny na listku.
Je sice pravda, ze vodici v bratislavskej MHD jazdia agresivnejsie, ako napriklad vodici vidieckej SADky alebo vodici v DP mensieho mesta. Ale to je dane hustotou premavky vo velkomeste. Aj prazski vodici jazdia ako certi, ked sa chcu niekam v hustote prazskeho "provozu" niekam dostat.
Biedny technicky stav bratislavskych autobusov nedavaj za vinu vodicom. Oni jazdia tak, ako im dopravna situacia umoznuje. Radsej sa opytaj, co robia dielne. Dielenski pracovnici su totiz ti, co zodpovedaju za technicky stav. V Prahe dokazu urobit generalku Karosy 732 z prelomu 80. a 90. rokov tak, ze vyzera ako nova a jazdi bez problemov.
akurat sa mi nepodarilo zistit kolko by mal stat spiatocny listok BA hl.st. - Wien Sudbahnhof, na webe zeleznic maju akurat ze jednosmerne (?) 8.20EUR a v tej akcii s MHD VOR za 11.20EUR, bus by mal stat spiatocny cca 360Sk ak si dobre pamatam, to by bol teda dost rozdiel oproti zeleznici, pripada mi to ako nenormalna cena za taku kratku vzdialenost
neviete kolko stoji samostatne 24hod listok na viedensku MHD?
no moment! To je dosť jednostranný pohľad, že za zlý stav vozidiel MHD BA môžu vodiči. A zvlášť, keď spomienieš typ Karosa po GO a ešte nebodaj 73x.
z premávky odstavené, podľa všetkého už definitívne 3185, 3187 a 3189 - to je pre prasknutý rám. Za to môžu vodiči? Keď s apravidelne preťažuje ich kapacita, za to môžu vodiči?
Príčiny hľadaj už niekde okolo roku 1980 u konštruktérov karosy prečo vymysleli taký voz ako vymysleli. Akú živonosť mu dávali vtedy, akú životnosť mu dávajú dnešní doborníci na dopravu a či náhodou v podmienkach DPB nie je táto životnosť prekročená dvakrát, alebo pri niektorých vozoch trikrát.
ďalej po akých cestách sa jazdí v Blave a všobecne na Slovensku, pri linkách MHD si vodič nemôže vybrať po akej trase pôjde predsa. Typický príklad vozovky v nevhodnom stave je Trnavská medzi Zimákom a Trnavským Mýtom v uvedenom smere. Pravý pruh katastrofa a už aj ľavý sa vlnkovatie **** aj pozdĺžne.
A ďalej kde mali tie vozy GO? ÚD DPB alebo Starko Moldava n. Bodvou, či následne autostarko Košice, tak nejak sa to volá.
V akom stave došli tie vozy po GO. Koľko z nich reklamovali - že ich poslali naspäť a koľko z nich museli dorábať u nás a nereklamovali ich. Pri týchto GO - čo z autobusu je pôvodné a čo nové - pri krátkej vrakose B732.
A či Ti už nejaký vodič povedal, že po tom, ako sa Karose po GO (+ následne prestavba na cng) po mesiaci v premávke s vlkmi našli prasknutý rám na 7mich miestach
a aké sú mnohé ďalšie technické problémy s tými plyňákmi, že ôo dodaní a zaradení do premávky s vlkmi prvý týžde ostal každý deň visieť na konečnej lebo neštartoval, niekedy aj viackrát počas služby a počas tohto týždňa skončil myslím dva-krát na tyči. a tam mohol sedieť aj kúzelník za volantom a nenatočil by to. a to psomínam iba minimum problémov, vodiči Ti určite povedia omnho viac. ako sa on má správať k tomuto vozidlu keď ho absolútne neposlúcha, už len napr v tom, že pri radení nejde zaradiť 3 rýchlostný stupeň? (tak radí vždy 2 do otáčok a potom 4 - celú službu tak)
Generálky naftových karos B732 už dnes nemôžeš brať ako príklad, lebo tie vozy majú už 6, či 7 rokov po GO a už v čase, keď na tie GO išli mali byť dávno vyradené.
Iná otázka sú Krasoy kĺbové a ich GO v Zlíneri, ale to je autmatická prevodovka - čiže úplne iná situácia pre vodiča a úplne iná GO interiéru a celého vozidla.
nemal by si hneď nadávať na vodičov aj keď je pravda,že aj oni majú svoj podiel na celkovom stave vozu.Vela ale záleží na tom,aký je na vozy pohlad-ak sú totiž brané len na nutnú údržbu s tým,že ich treba "vypoužívať" a potom sa len vyradia jednoducho,tam si vodič moc nepomôže.U nás v NR sa vozy aj generálkovali,takže tie 20 ročné sú dnes celkom solídne,hoci ich dni sú už tiež zrátané
vodici v DPB su darebaci! Stazuju sa, za autobusy su v zlom stave, a ze oni ako na nich jazdia, ze oni mozu za to, s tym na nepochvalia. Neni moze, ze Karosa po Go dnes musi vyzerat na rozpadnutie, pokrivene plechy, dvere, jazdi ako V3Ska.. ja by som im nedal ziadny novy autobus, nech jazdia na takych aké si zasluzia!
Su SADky v ktorych jazdia autobusy 20 rocne a viacc, a to bez GO a su v poriadku, zdaleka nevyzeraju tak ako Bratislavské.
aj ten prasknuty ram uz by mohli davno opravit, alebo preco ho neposlu na GO? plynovy C744, to este nemame:)
Nevies co je s Karosou B732.00 autoskola? Uz nestoji tam pred budovou autoskoly. a druha dielenska B732.00? dedinitivne vyradili?:(
Viete mi poradit co stoji 24hod listok na viedensku MHD event. ci nemaju nejake akciove ponuky pre celodenne cestovanie prip. ci nasa SADka ci zeleznice nemaju nejaku akciovu ponuku k listkom? Budem potrebovat dost jazdit po Viedni v priebehu jedneho dna, tak chcem co najlacnejsie.
Ta mapka o ktorej chces nieco vediet,
je z Generelu Dopravy v Bratislave z roku
1980.
Je to mapa systemu MHD, ako to malo vyzerat
v roku 1990.
Ano su tam trolejbusove linky, ktore sa bohuzial do teraz nerealizovali, tak isto ako aj trolejbusova vozovna
v Prievoze.
Dalej tam mozes vidiet zaznacenu docasnu
trasu metra z Ml. Niv, cez Dostojevskeho rad,
Stary most do stanice Petrzalka centrum,
ako uz aj 2 stanice definitivneho riesenia metra
v Petrzalke (st Haje Sever a Haje Juh).
Hlavne tie jeho dristy o troch narodných stadionoch v BA, BB a KE. Načo nam budu tri, preboha?! Nech ten jeden kludne postavia v KE abo BB, ale naco tri? To je ako ten Bohuš v *****hosigutentag, ked si kupoval tri rovnake obleky. Rovnaky debil rovnaky hospodar...
Papyr