Reply on: C734.00 #73674:
no moment! To je dosť jednostranný pohľad, že za zlý stav vozidiel MHD BA môžu vodiči. A zvlášť, keď spomienieš typ Karosa po GO a ešte nebodaj 73x.z premávky odstavené, podľa všetkého už definitívne 3185, 3187 a 3189 - to je pre prasknutý rám. Za to môžu vodiči? Keď s apravidelne preťažuje ich kapacita, za to môžu vodiči?
Príčiny hľadaj už niekde okolo roku 1980 u konštruktérov karosy prečo vymysleli taký voz ako vymysleli. Akú živonosť mu dávali vtedy, akú životnosť mu dávajú dnešní doborníci na dopravu a či náhodou v podmienkach DPB nie je táto životnosť prekročená dvakrát, alebo pri niektorých vozoch trikrát.
ďalej po akých cestách sa jazdí v Blave a všobecne na Slovensku, pri linkách MHD si vodič nemôže vybrať po akej trase pôjde predsa. Typický príklad vozovky v nevhodnom stave je Trnavská medzi Zimákom a Trnavským Mýtom v uvedenom smere. Pravý pruh katastrofa a už aj ľavý sa vlnkovatie **** aj pozdĺžne.
A ďalej kde mali tie vozy GO? ÚD DPB alebo Starko Moldava n. Bodvou, či následne autostarko Košice, tak nejak sa to volá.
V akom stave došli tie vozy po GO. Koľko z nich reklamovali - že ich poslali naspäť a koľko z nich museli dorábať u nás a nereklamovali ich. Pri týchto GO - čo z autobusu je pôvodné a čo nové - pri krátkej vrakose B732.
A či Ti už nejaký vodič povedal, že po tom, ako sa Karose po GO (+ následne prestavba na cng) po mesiaci v premávke s vlkmi našli prasknutý rám na 7mich miestach
a aké sú mnohé ďalšie technické problémy s tými plyňákmi, že ôo dodaní a zaradení do premávky s vlkmi prvý týžde ostal každý deň visieť na konečnej lebo neštartoval, niekedy aj viackrát počas služby a počas tohto týždňa skončil myslím dva-krát na tyči. a tam mohol sedieť aj kúzelník za volantom a nenatočil by to. a to psomínam iba minimum problémov, vodiči Ti určite povedia omnho viac. ako sa on má správať k tomuto vozidlu keď ho absolútne neposlúcha, už len napr v tom, že pri radení nejde zaradiť 3 rýchlostný stupeň? (tak radí vždy 2 do otáčok a potom 4 - celú službu tak)
Generálky naftových karos B732 už dnes nemôžeš brať ako príklad, lebo tie vozy majú už 6, či 7 rokov po GO a už v čase, keď na tie GO išli mali byť dávno vyradené.
Iná otázka sú Krasoy kĺbové a ich GO v Zlíneri, ale to je autmatická prevodovka - čiže úplne iná situácia pre vodiča a úplne iná GO interiéru a celého vozidla.
NN