Prave som objavil na mape z roku 1985, tu na iMHD je existovala nocna linka na Kolibu (143).. dokaze mi niekto povedat kolko ludi tym priemerne hore cestovalo?
Richard H.: Ja som navrhol nejaké obehy, ale na to by sme potrebovali ešte 1 Sprinter navyše, a to je len tak milión a pol do vrecka. Obeh by bol asi takýto, akože cez víkend: OD Slimák - Lopenícka 151 a späť, m. jazda OD Slimák - Koliba, Koliba - Kamzík 45 a späť, prestávka 20 minút, Koliba - Kamzík 45 a späť, Koliba - Kamzík, Kamzík - Lesopark m. jazda, Lesopark - Patrónka 43, bezpečnostná prestávka 35 minút, 46 na Kačín a späť, tak hore na Kamzík, od Kamzíka na Kolibu a tak ku Slimáku, a tak sa to opakuje
len hlavne to tam nemoze durkovsky objavit, lebo tam dake administrativne budovy vyrastu ? ?
dajme na kacin L33 ? ? keby sa tam niekedy nieco urobilo, tak nejaky sprinter by sa mohol nasadit..ale myslim, ze v najblizsej dobe to nebude... ?
Lebo už pred rokom som išiel na Kolibu 213-tkou veď p. Zima teraz len začína, takže možno sa dočkáme dvestotrinástky aj v marci
Ja len, že na Kačín chodila kedysi L33. No neviem, či by ju bolo vhodné opäťovne obnoviť, keďže aj po tvojich a aj po slovách známych som sa dozvedel, že tam nič nie je ? Snáď by tam mohli niečo vymyslieť, je to dobrá lokalita...
V trolejbusoprajnom genereli z rokov niekedy okolo 1980 - 85 tá trať bola navrhovaná, ak si to dobre pamätám z pozretia.
213 nie je viazaná na nejaký kvantifikovateľný ukazovateľ - napr hrúbka snehovej vrstvy, alebo teplota, alebo nárast počtu IGK oproti víkendu predtým ?
Na Kačíne je veľká lúka, na nej a v jej okolí nejaké ohniská, ďalej sa v lokalite nachádza horáreň, bufet(y), altánky a možno nejaké torzá preliezok a hojdačiek; vedú tade turistické značky.
Neviem ci by mali upravene SORy zmysel.. minimalne nie tak upravene ako si mi dnes hovoril... ja by som preferoval bud
1) Sprinter (alebo iny bus, ktory by bol ekologicky pohanany)
2) T-Busova trat (zachadzky 203)..
osobne som viac prikloneny rieseniu 2..
Inak netahal by som to k televiznej vezi ale k bufetom (len kde to tocit?). Zastavky by som vybudoval takto: Cesta k televiznej vezi (pri tom parkovisku pri odbocke k vezi) a Koliba - Kopec (alternativne Koliba - bufety ?).. sucasnuj konecnu by som premenoval.
T3S sa mali ešte modernizovať, ale dopravnému podniku nevyhovujú a počul som niečo také, že sú dosť poruchové...
Mám otázku. Je podľa vás dobrý nápad ťahať trolejbusovú trať hore na Kamzík? Aspoň pod televíznu vežu. Alebo tam zaviesť autobusovú dopravu vo forme Sprintera, alebo upraveného SORu?
Ďalšiu. V akom období jazdí L213, alebo aké podmienky musia byť na svahu, aby táto posilová linka jazdila?
Čo je teraz na Kačíne? Je tam niečo teraz zaujímavé?
Presne, myslím si, že tentokrát by peniaze z predaja pozemku mali byť viazané na obnovu vozového parku mhd. A nielen obnovu, ale aj rozšírenie. Má to aj logický základ: po predaji pozemku na ňom vyrastú budovy, ktoré potrebujú napojenie na mhd...
Btw.. podľa mňa by malo byť schválené nejaké nariadenie, ktoré by jasne určovalo, koľko peňazí musí ísť na obnovu mhd každý rok... jedine tak by sa vyriešila táto otrasná situácia, pretože takto si môže mesto dávať tie peniaze kam chce, a nie tam, kde je to treba ?
Cilek povedal ze do 4 mesiacov predstavi plan co s vozovym parkom DPB. Zaujimave je ze nehovori iba o busoch ☺ ale treba pockat na skutky.
Peniaze by nemali byt problem hned ako predaju pozemok na nabrezi. ?
Mozu sa kupit busy ale potom uz nezostane love na eliny
Re #72893 aquila: Suhlasim, ze pokial sa postavi vlak na letisko, je to volovina. Staci ak sa zavedie nieco ako 155, co spoji letisko a nieco v centre, kde jazdia eliny...
Pred krizovatkou Jegeho-Trnavska pred vyjazdom z obratiska Zimny Stadion L212 pribudla zaujimava znacka: daj prednost v jazde s dodatkovou tabulou trolejbus ? . To niekoho osvietilo? Alebo sa tam stala konecne nejaka nehoda auto-trolejbus vychadzajuci z konecnej a dosli na to ze je tam problem? Alebo to je konecne ta preferencia? A tiez by ma zaujialo, ci ide o krizovatku (a ci nie je obratisko nahodou miesto mimo cesty) - teda ak islo o krizovatku, tak trolejbus mal prednost aj predtym - lebo isiel sprava, ak nejde o krizovatky, tak umiestnenie znacky daj prednost v jazde je dost pochybne ? ... ale trolejbusy si prednost dost razne presadzuju, konecne tam netrci pri vyjazde aj par minut ?
aquila
osobne si myslim, ze elektricka na letisko je volovina akonahle sa tam postavi vlakoidne spojenie.
dve kolajove napojenia je totalny luxus....
ale bat sa toho nemusime, kedze BA nema ani na autobusy, nieto na nejaku elektrickovu trat ?