Tie podvozky - vztahoval som to na nase podmienky ? , ale kazdopadne maju horsie jazdne vlastnosti ako podvozky, ktore maju x50, x63, 130. Fira tam lieta na stolicke pri drobnych nerovnostiach. Ta max V 130km/h je v knizke J.Jelen, K.Sellner: Lokomotivy.
Na stanovišti mali 140, konštrukčne mali 140 ale schválené boli len na 120, bo nie všetky boli schopné pri TBS dosiahnuť 154.
A podvozky laminátky sú úplne v poriadku, akurát nie sú konštruované na jazdu po oranisku z koľajníc R 65 ? .
Ja si pamätám, chodil som za kamarátom do Malaciek rýchlikom o 14.44 z Hlavnej stanice, ako ťažné HDV bola r. 350. A BDs, v ktorom som išiel pri rýchlosti nad 120 km/h hádzalo do strán a mal som pocit, že čoskoro sa vykoľajíme...
Nemali S499.1 nahodou len 130km/h? V starsej doveryhodnejsej literature je tento udaj.
LifeStar: Zase az taka blbost to nebola, tu rychlost nemali kde vyuzit a vtedy to behalo raz na naklade raz na rychliku, takze vhodnejsia bola vyssia tazna sila. A dnes by to bolo tiez viacmenej na nic, navyse na laminatke ist 120 na jej podvozkoch je uz samo o sebe rodeo.
140 ešte stále je na obidvoch koľajách Devínske Jazero - Kúty. Len v staniciach Zohor a Malacky je 120. Na maďarských rovinách je 140 medzi Sencom a Sládkovičovom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bubu11