Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #72796:
Niektoré naše postaršie gramofóny (najmä tie, čo mali ešte prepínateľú ihlu na šelak) mali samozrejme prítlak vyšší, rovnako ako ich súpútnici inde vo svete. Modernejšie modely (HC 13, HC 15) už aj s kryštálovou prenoskou pracovali okolo 45mN.
Reply on: Dlhe Diely MHD #72812:
Tych negativnych vstupnych portalov je viac, ak nie vsetky 😃 vynimku mozno tvori letisko vstup od dialnice D1 a bude tvorit vstup od dialnice D2 od Malaciek (ale tam to momentalne vyzera najhorsie...) Vstup od Viedne tiez nie je nic moc, prve co je vidno su akurat tak sede panelaky (Nic proti Petrzke a panelakom). Hlavna stanica, zabudol si aj vsadepritomny smrad, ktory tam je takmer nonstop a socky opierajuce sa o budovu dispecingu DPB 😃
No a AS je v podstate to iste len cez sede okuliare 😃
Reply on: Ike #72808:
Mne je jedno kde bude HS ale hlavne nech sa aspon dovtedy trocha upravi terajsia HS pretoze vizitka BA s bezdomovcmi, ciganmi a vsadepritomnou spinou neni dobra! ?
Reply on: S499.1023 #72781:
Mne to otvorilo len www.matridouska.cz ?
Reply on: LifeStar #72802:
TGV sa takisto modernizuju a zlepsuju. A po rekonstrukcii si myslim, ze je to jedna z najlepsich suprav co v Europe mame. TGV Sud-Est, TGV Atlantic, ci napriklad TGV La Poste (a ine) stale premavaju a to nielen na uzemi Francuzska.
No ale sak mozme si sem pustit aj ICE II., nie ? 😉

TGV:
http://www.hochgeschwindigkeitszuege.com/france/index_tgv_pse.htm
http://www.trainweb.org/tgvpages/images/pse/index.html
http://www.train-rail.com/materiel/tgv/tgv_seo/index.html
uz dlhsi cas ma trapi a nenasiel som ziadny dovod preco to tak nie je a to ze preco na elektrickovej zastavke racianske myto nie su zastavkove pristresky...jeden argument proti by bol, ze zastavka je uzka...ale na podobnych zastavkach v inych castiach mesta su pristresky...nemuseli by tam byt ani sedacky...stacili by 2 pristresky bez bocnych skiel...aky mate na to nazor...chcel som sa najskor vas opytat predtym, nez sa na to opytam na DPB...diky ?
Reply on: Ike #72806:
jaj, jasne... ved tade ide trat... tak to zjednodusuje situaciu...
este som nedal mozne spoje, takze:
hlavne spoje (10 minut spicka, 1h sedlo a sviatky, 30 minut vecer)
B Bratislava - Zohor - Malacky
C Bratislava - Stupava - Borinka (Borinka by uz toreticky mohlabyt sucastou MHD)
D Bratislava - Pezinok - Modra
E Bratislava - Ivanka - Bernolakovo - Senec
F Bratislava - Dunajska Luzna
G Bratislava -Petrzalka - Rusovce (cez ten zabudnuty tunel)
A Bratislava - Letisko
--------------------------
vedlajsie (30 minut spicka, 1h sedlo a sviatky):
B1 Zavod - Malacky - Vysoka pri Morave (nadvazovanie na spoj 01)
B2 Zohor - Plavecky Mikulas (nadvazovanie na spoj 01 - v ramci moznosti)
D1 Modra - Dolany (urcite spoje 03 by pokracovali az do Dolan)
E1 Bernolakovo - Bahon
E2 -Blatne - Senec - Hruba Borsa
F1 - Miloslavov - Kalinkovo (vykonavali by urcite spoje 05)
A1 -Letisko - Tomasov - Senec (vykonavali by urcite spoje 07)

to oznacovanie je uz detail, ide o tie spoje..
Reply on: AAA #72805:
nezabudol, ale jednak je Zahorska ves spojena so sietou cez Malacky, a jednak v okoli Zahorskej vsi je chranene uzemie nivy rieky Morava, takze velmi by som tam nechcel vrtat
Reply on: Ike #72793:
A s traťou Zohor - Záhorská Ves nerátaš, alebo si ju zabudol?
Reply on: Vladimír #72698:
potom by som to videl na nejaky šuter (shuttle) napr. Letisko - AS MN - Nam. SNP - Hl. stanica za osobitne cestovne (plati Bratislava Card a naopak listok na suter plati v MHD nejaky cas).

Konkurencia taxikom to moze byt - pre ludi co su ochotni pouzivat verejnu dopravu, ale boja sa hned vyuzit bezny spoj (nevedia kde ich zavezie, ako sa plati, ...).
Mimochodom, tie Mercedesy pred halou su riadne predrazene ... 🙂

Re #72800 LifeStar: vyhodou TGV je, ze dokaze premavat na beznych tratiach takze sa moze budovat postupne. 😛
Reply on: LifeStar #72802:
Tie z 90-tych rokov sú zastaralé na terajšie pomery. Preukázateľne. 🙂
Reply on: KLF #72801:
Už sú zastaralé a aj tak tých 230 km/h do BA nebude. Ak bude tunel už čoskoro, tak ešte nebude trať do Rakúska a opačne.
Reply on: LifeStar #72800:
V com je to hovadina?
Reply on: koni8 #72798:
TGV? Sranduješ? TGV sa do Bratislavy nedostane aj keby tu bola rýchlodráha. Aj tak je TGV hovadina na entú (mimo rýchlosti).
Reply on: koni8 #72798:
A na to si ako dosiel? Samozrejme, ze tam budu jazdit aj ine vlaky, vsak potom naco by sa stavala zastavka Filialka? Aby tam stalo TGV?
Reply on: jandro #72795:
Tunel Filialka-Petrzalka ma byt pre vlaky TGV, nie?
Reply on: jandro #72795:
no neviem preco som s nim neratal 😃
sak odkedy o tom spieva Elan, ne? 😃
ale ne, povodne som robil tak ze cervene budu hlavne trate a sede vedlajsie, takze mi tam ostala nepresneost
Reply on: S499.1023 #72794:
O tých 20 mN viem, lenže viem (z počutia) aj to, že niektoré (prirodzene nie všetky) naše postaršie gramofóny dosahovali úctyhocných 100-150 mN, dakedy aj viac, preto ten rýpanec 😉 A takýto prítlak už určite platni škodil 🙂
Reply on: Ike #72793:
Odkedy chodí do Modry vlak? ☺
Chýba my tam aj tunel Filiálka-Petržalka. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.