Šuhajko, o Tebe som tiež mal pocit, že si inteligent, tak si to nepokaz? . Jednak TGV má stále novšie a novšie genrácie, jednak dosahuje podstatne vyššie rýchlosti, ako 230 km/h (prvá generácia TGV-PSE 270 km/h (dnes už rekonštruované na 300 km/h), ďalšie generácie 300 - 350 km/h PREVÁDZKOVÝCH, rýchlostný rekord 515,3 km/h), jednak to, že práve v tuneli nedosiahnu 230 km/h, nie je dôvodom, aby tam nejazdilo. Alebo nemôže Porsche jazdiť po našej diaľnici, bo je tam len 130?
Niektoré naše postaršie gramofóny (najmä tie, čo mali ešte prepínateľú ihlu na šelak) mali samozrejme prítlak vyšší, rovnako ako ich súpútnici inde vo svete. Modernejšie modely (HC 13, HC 15) už aj s kryštálovou prenoskou pracovali okolo 45mN.
Tych negativnych vstupnych portalov je viac, ak nie vsetky vynimku mozno tvori letisko vstup od dialnice D1 a bude tvorit vstup od dialnice D2 od Malaciek (ale tam to momentalne vyzera najhorsie...) Vstup od Viedne tiez nie je nic moc, prve co je vidno su akurat tak sede panelaky (Nic proti Petrzke a panelakom). Hlavna stanica, zabudol si aj vsadepritomny smrad, ktory tam je takmer nonstop a socky opierajuce sa o budovu dispecingu DPB
No a AS je v podstate to iste len cez sede okuliare
Mne je jedno kde bude HS ale hlavne nech sa aspon dovtedy trocha upravi terajsia HS pretoze vizitka BA s bezdomovcmi, ciganmi a vsadepritomnou spinou neni dobra! ?
TGV sa takisto modernizuju a zlepsuju. A po rekonstrukcii si myslim, ze je to jedna z najlepsich suprav co v Europe mame. TGV Sud-Est, TGV Atlantic, ci napriklad TGV La Poste (a ine) stale premavaju a to nielen na uzemi Francuzska.
No ale sak mozme si sem pustit aj ICE II., nie ?
uz dlhsi cas ma trapi a nenasiel som ziadny dovod preco to tak nie je a to ze preco na elektrickovej zastavke racianske myto nie su zastavkove pristresky...jeden argument proti by bol, ze zastavka je uzka...ale na podobnych zastavkach v inych castiach mesta su pristresky...nemuseli by tam byt ani sedacky...stacili by 2 pristresky bez bocnych skiel...aky mate na to nazor...chcel som sa najskor vas opytat predtym, nez sa na to opytam na DPB...diky ?
este som nedal mozne spoje, takze:
hlavne spoje (10 minut spicka, 1h sedlo a sviatky, 30 minut vecer)
B Bratislava - Zohor - Malacky
C Bratislava - Stupava - Borinka (Borinka by uz toreticky mohlabyt sucastou MHD)
D Bratislava - Pezinok - Modra
E Bratislava - Ivanka - Bernolakovo - Senec
F Bratislava - Dunajska Luzna
G Bratislava -Petrzalka - Rusovce (cez ten zabudnuty tunel)
A Bratislava - Letisko
--------------------------
vedlajsie (30 minut spicka, 1h sedlo a sviatky):
B1 Zavod - Malacky - Vysoka pri Morave (nadvazovanie na spoj 01)
B2 Zohor - Plavecky Mikulas (nadvazovanie na spoj 01 - v ramci moznosti)
D1 Modra - Dolany (urcite spoje 03 by pokracovali az do Dolan)
E1 Bernolakovo - Bahon
E2 -Blatne - Senec - Hruba Borsa
F1 - Miloslavov - Kalinkovo (vykonavali by urcite spoje 05)
A1 -Letisko - Tomasov - Senec (vykonavali by urcite spoje 07)
nezabudol, ale jednak je Zahorska ves spojena so sietou cez Malacky, a jednak v okoli Zahorskej vsi je chranene uzemie nivy rieky Morava, takze velmi by som tam nechcel vrtat
potom by som to videl na nejaky šuter (shuttle) napr. Letisko - AS MN - Nam. SNP - Hl. stanica za osobitne cestovne (plati Bratislava Card a naopak listok na suter plati v MHD nejaky cas).
Konkurencia taxikom to moze byt - pre ludi co su ochotni pouzivat verejnu dopravu, ale boja sa hned vyuzit bezny spoj (nevedia kde ich zavezie, ako sa plati, ...).
Mimochodom, tie Mercedesy pred halou su riadne predrazene ...
Re #72800 LifeStar: vyhodou TGV je, ze dokaze premavat na beznych tratiach takze sa moze budovat postupne.
no neviem preco som s nim neratal
sak odkedy o tom spieva Elan, ne?
ale ne, povodne som robil tak ze cervene budu hlavne trate a sede vedlajsie, takze mi tam ostala nepresneost
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SDX