Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Igorko: o presuvani podvozkov na Talgu som cital uz kedysi pred 15 rokmi. Nevylucujem, ze vtedy to bola zhava novinka, ale nejak tak som myslel, ze to novinka nie je. Sak mozeme pohladat na nete.
Reply on: citelis #72776:
Tiez genialne. Ale aj mne sa to stalo ale nastastie to videl revizor a hned povedal ze ja tu cestu v tej eline kam idem mozem ist free !! ?
Reply on: jandro #72774:
Na hlavnu stanicu je letisko prilis odveci. Riesenim by mohla byt ta trat vlakov na letisko, ktora by rychlo spojila (novu?) hlavnu stanicu a letisko 🙂

Re #72776 citelis: Ako vcucol?
Reply on: intony #72716:
Bo ked sa neviuzije jeho funkcnost na plno pre BA neni good ?

Re #72710 fobust: Tym som myslel ze sa vyradi vacsina STARYCH autobusov a trolejbusov a elektricky ZIADNE!
Otazocka...Dnes vo voze 7113,linka 8 prvy oznacovac listkov pri vodicovi babke pred mojimi ocami vcucol listok,ktory oznacovala a nasledne sa zablokoval.Na otazku,co ma robit,vodic len pokrcil ramenami,tak si chudera musela oznacit dalsi...Co ma v takej situacii robit poctivy cestujuci,ked ho vinou skvele fungujucej techniky DPB okradne o peniaze?Ja by som si uz druhy listok neoznacoval.Mam pocit,ze uz chapem,preco su niektore oznacovace rozkopane.
Jandro: no to si uz len vymyslel riesenie. Handrkujeme sa tu o tom, ci by sa v BA nenaslo par tisic korun na okamzite zlepsenie MHD na letisko, a z teba vypadne riesenie, ktore pocita s par desiatkami miliard a trvalo by roky. Fakt zlata medaila v kategorii "Zbytocne a drahe hovadiny."
KLF: 9Tr s tyristorovou vyzbrojou sa zacali vyrabat r. 1978 a od roku 1979 boli na csl. trh dodavane uz len tyristory.
Reply on: SDX #72773:
Pôvodne som chcel napísať len železničnú stanicu, ale ak by tam bola stanica, tak by mohla byť možno aj hlavnou.
Reply on: jandro #72772:
A komu by to pomohlo?
A ČO TAK PREMIESTNIŤ HLAVNÚ STANICU BLIŽŠIE K LETISKU?
Reply on: S499.1023 #72768:
Rozhodne som nepovedal ze posielat nadstandardne vozidla na ukor bratislavcanov. Ale v sucasnej situacii so 61 by som ich tam (keby sme ich mali) urcite posiela nakolko vacsina ludi na nej su ludia z BA.
Reply on: jandro #72769:
To hej, ale nielen na letisko, ale všetky. Preferoval by som LBC, ale to tu už odznelo mnohokrát.
Reply on: S499.1023 #72768:
Minimalne by mali byt vsetky busy atraktivne natrete. ?
Reply on: SDX #72758:
To hovoríš Ty. Ja hovorím, že nie je dôvod na letisko dávať nejaké nadštandardné vozidlá. Nie vraky, ale prečo by na letisko mali jazdiť nejaké lepšie vozdilá, ako pre Bratislavčanov, ktorí si tú MHD platia zo svojich daní a pre seba?
Reply on: KLF #72755:
Určite som bol ešte na ZDŠ, keď začali sériové 9TrHT a pamätám si článok - snáď vo Večerníku, snáď v STOP-e, ktorý sa volal "Spievajúce trolejbusy".
Reply on: KLF #72755:
Ja si také veci nepamätám, ale Google to určite bude veideť:-).
Okolo 70. roku bolo skúšobné použitie tyristorovej výzbroje (typ bol teda 9TrT, keďže ešte nemal hydraulické servo), sériovo od nejakého sedemdiesiateho ôsmeho-deviateho roku 9TrHT, tuším od 26. série.
Ja som v bežnej premávke jazdil len s tyristorovými trolejbusmi, prakticky len 14Tr a vyššími, na 9Tr som odjazdil asi 2 služby. Ale čo som mal párkrát príležitosť pri rôznych historických akciách, tak s tyristorovým sa jazdí asi tak tisíckrát lepšie
Reply on: Emo #72752:
Ja nehovorím, že nemôžu, isteže môžu. Ale nebudú. to je prax ? .
Reply on: Papyr #72749:
Pred desiatkami rokov? Kedy konkrétne? myslel som si, že to funguje tak 10 rokov.
Keď sa v roku 2000 zavádzalo nové linkovanie, tak pôvodné oznamy hlásali, že L39 bude zrušená a že L78 pôjde po Trnavskej po jej trase. Až neskôr sa oznamy zmenili a linky sa nechali tak ako boli dovtedy (a napokon, ako sú aj doteraz). Neviem, čo vtedy zmene zabránilo.
RE:
Zaprotestovali starsi obyvatelia lebo po zruseni L39 by ju L78 nahradila iba cez tyzden cez vikend by nepremavala tak ako dnes.Tato cast ostredkov by ostala bez spojenia z centrom cez vikend. /neostala no ludia by museli prestupovat z L61 na 205 alebo elektricky na Trnavskom/

Nakoniec vznikol kompromis L39 slaby interval a posilnena L31.
Kedysi davno mala L39 spickovy int.6 minut a posilova L100 chodila od Vazovovej do Slavicieho udolia v cca 10 min.int. Nie je sa comu cudovat ,ze linky smerujuce k internatom su stale precpane aspon v useku Slavicie udolie-Trnavske myto.Neviem o tom ,ze by tam byvalo menej studentov ako za totaca.
Reply on: jandro #72761:
ZST Vajnory su ako odbocka 😉 Ale suhlasim ze je to zbytocne stavat. Ako som uz povedal, ja by som spravil usek Zlate Piesky - Vajnory (obec) s moznym neskorsim prepojenim s Komisarkami.
Reply on: SDX #72760:
Projekt nepoznam, ale ak je to pravda, co hovoris, tak je to podla mna dobra hlupost. ZST Vajnory je totiz malo atraktivnou stanicou (mozno okrem leta).

To spojenie, co som napisal, spominal ako realnu moznost primator minuly rok v jednej diskusii, kedze v okoli Vajnor je pripravovana vystavba priemyselneho parku (CEPIT) s vystavbou bytov pre jeho zamestnancov (cca pre 15 000 obyv.).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.