Igorko: o presuvani podvozkov na Talgu som cital uz kedysi pred 15 rokmi. Nevylucujem, ze vtedy to bola zhava novinka, ale nejak tak som myslel, ze to novinka nie je. Sak mozeme pohladat na nete.
Otazocka...Dnes vo voze 7113,linka 8 prvy oznacovac listkov pri vodicovi babke pred mojimi ocami vcucol listok,ktory oznacovala a nasledne sa zablokoval.Na otazku,co ma robit,vodic len pokrcil ramenami,tak si chudera musela oznacit dalsi...Co ma v takej situacii robit poctivy cestujuci,ked ho vinou skvele fungujucej techniky DPB okradne o peniaze?Ja by som si uz druhy listok neoznacoval.Mam pocit,ze uz chapem,preco su niektore oznacovace rozkopane.
Jandro: no to si uz len vymyslel riesenie. Handrkujeme sa tu o tom, ci by sa v BA nenaslo par tisic korun na okamzite zlepsenie MHD na letisko, a z teba vypadne riesenie, ktore pocita s par desiatkami miliard a trvalo by roky. Fakt zlata medaila v kategorii "Zbytocne a drahe hovadiny."
KLF: 9Tr s tyristorovou vyzbrojou sa zacali vyrabat r. 1978 a od roku 1979 boli na csl. trh dodavane uz len tyristory.
Rozhodne som nepovedal ze posielat nadstandardne vozidla na ukor bratislavcanov. Ale v sucasnej situacii so 61 by som ich tam (keby sme ich mali) urcite posiela nakolko vacsina ludi na nej su ludia z BA.
To hovoríš Ty. Ja hovorím, že nie je dôvod na letisko dávať nejaké nadštandardné vozidlá. Nie vraky, ale prečo by na letisko mali jazdiť nejaké lepšie vozdilá, ako pre Bratislavčanov, ktorí si tú MHD platia zo svojich daní a pre seba?
Ja si také veci nepamätám, ale Google to určite bude veideť:-).
Okolo 70. roku bolo skúšobné použitie tyristorovej výzbroje (typ bol teda 9TrT, keďže ešte nemal hydraulické servo), sériovo od nejakého sedemdiesiateho ôsmeho-deviateho roku 9TrHT, tuším od 26. série.
Ja som v bežnej premávke jazdil len s tyristorovými trolejbusmi, prakticky len 14Tr a vyššími, na 9Tr som odjazdil asi 2 služby. Ale čo som mal párkrát príležitosť pri rôznych historických akciách, tak s tyristorovým sa jazdí asi tak tisíckrát lepšie
Keď sa v roku 2000 zavádzalo nové linkovanie, tak pôvodné oznamy hlásali, že L39 bude zrušená a že L78 pôjde po Trnavskej po jej trase. Až neskôr sa oznamy zmenili a linky sa nechali tak ako boli dovtedy (a napokon, ako sú aj doteraz). Neviem, čo vtedy zmene zabránilo.
RE:
Zaprotestovali starsi obyvatelia lebo po zruseni L39 by ju L78 nahradila iba cez tyzden cez vikend by nepremavala tak ako dnes.Tato cast ostredkov by ostala bez spojenia z centrom cez vikend. /neostala no ludia by museli prestupovat z L61 na 205 alebo elektricky na Trnavskom/
Nakoniec vznikol kompromis L39 slaby interval a posilnena L31.
Kedysi davno mala L39 spickovy int.6 minut a posilova L100 chodila od Vazovovej do Slavicieho udolia v cca 10 min.int. Nie je sa comu cudovat ,ze linky smerujuce k internatom su stale precpane aspon v useku Slavicie udolie-Trnavske myto.Neviem o tom ,ze by tam byvalo menej studentov ako za totaca.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023