Reply on: yves #72709:
expresnu linku ala prazska tusim 100fka. Ked som bol v Prahe ja tak sa tym vozili prevazne zamestnanci. Ono by tam bolo treba kolajovu dopravu...Ale kedze nasa sucasna vlada rozhodla tak ako rozhodla a odmietla 10 mld. na rozvoj letiska (urcite by sa uslo aj na elektricku) a hovorila ze zabezpeci rozvoj aj bez investora a zmohla sa na 2,6mld. na novy terminal a aj to pojde na dlh a jednym riadne dlhym tunelom... Ach skoda reci...
SDX
Re #72696 Kami: No, minimalne na miesta ako Hlavna stanica, letisko a ASMN, by sa mohli dat, pre turistu ktory si este nezamenil peniaze. Ja bezne ked pridem na dovolenku menim peniaze az v hoteli a nie na letisku.. Co sa tyka DNV, tak to je jedna z troch novych trati, ktore boli povodne brane ako priority (okrem nej petrzalka a vajnory) pricom projekt ratal s potiahnutim z Dubravky.
Re #72697 Vladimir: Presne o tom hovorim! Preco by turista co ked pride vidi pred vchodom taxiky - mercedesy mal vsade hladat listok, ked sa nikde neda kupit? Preto by som spravil to, ze ked clovek vyjde z haly uvidi dva pekne "reprezentativne" busy (na 161 SU15 (resp. mozno aj 12, ked bude), na 60 Ik415, mozno (ak by bola linka malo vytazena) aj SOR 9.5), s popisom kam idu v anglictine (This bus is going to main railway station, This bus is going to city center) a oznamom o moznosti kupy listka u vodica (In this bus you can buy public transport tickets) do ktorych ked nastupia tak mu vodic (aj) po anglicky poradi.
Na tieto linky (161 a 60) by sa vyhradili specialny vodici co vedia aspon zaklady anglictiny a v minulosti sa ukazali ako dobry vodici (bolo na nich najmenej staznosti).