Pred aky iny terminal? Stalo by to pred priletovou halou najblizsieho lietadla. Aby clovek hned po vychode videl ten autobus a nie len taxiky. Spojenie odvsadial vsade nechcem, ale letisko - centrum je dolezite.
Pocuj, nechcem tu zas do niekoho rypat, ale kto si? Evidentne si tu pod 2identitou. Spociatku si pisal stylom sama gramaticka chyba a podobne, zacal si nam vysvetlovat, ze si novacik a tak a teraz uz si davas dost zalezat. Na co to je dobre? Hanbis sa pisat pod svojim nickom? A este ti tu ludia odpovedaju...
V mojom navrhu nic o 94 nebolo ? 61-ka taka ako je teraz je dobra, mnoho ludi ju vyuziva aj ked nejdu na letisko. Ak ju potom menit, tak jedine skratit po Avion.
To je co sa tyka velkosti sidla taky zavazny omyl, ako keby si si pomylil Kysak s Kosicami. Velky, historicky, kedysi polsky a silne metropolitny Lvov, a maly, bezvyznamny, kedysi ceskoslovensky, okrem zeleznicnej stanice nicim nezaujimavy Cop
Načo už dávaš zastávku pred iný terminál? Ľudia si toľko prejdú, aj tak väčšina z nich má kufor na kolieskach Podľa mňa je linka č. 60 tvojej réžie úplný nezmysel. Nielen, že by tam jazdilo hafo vozov a úplne zbytočne, ale v žiadnom meste na Slovensku nefungujú VŠADE kdekoľvek priame spojenia.
Zabudol som napisat ze suhlasim s 60 len pod Novy most uz z hladiska 94. Mimochodom, preco tak chces nechat 61 po starom? Z 94 by bola predsa prepojena Petrzalka s Letiskom.
Ten hrad bolo alternativne predlzenie. Islo skor o to ze som nevedel ako na Hodzovom tocit busy.. 60-ka by bola linka do centra
a) pre "cezpolnych" co sem nedosli na dlho, napr. prileteli dajme tomu z Kosic a o nejakych 5 hodin im ide ich lietadlo, tak mozu
b) pre tych co maju v centre "svoj" hotel... - je mozne medzi Safkom a Novym mostom zastavit aj na Namesti L.Stura, napr. aj kvoli carltonu
Ad. Letisko-terminal: Linka 161 by (ako som pisal nizsie) odchadzala zpred priletovej haly
Povedz mi, pre koho by slúžila linka č. 60? Prečo by mali autobusy jazdiť k hradu, kam jazdia trolejbusy? Koho by vozila? Skús logicky pouvažovať, prečo by sa mal turista s batožinou tlačiť na hrad?
161 - čiastočne súhlasím. No potom by linka č. 161 mohla mať 30-minútový interval cez PD a mohla by zastavovať aj na zastávke Letisko - terminál, či ako sa to volá a nezastavovať na zast. Trnavská.
No to s tymi autobusmi je v podstate pravda (alebo tam ide aj nejaky druh rychlodrahy (Tokio...)). Ale taka zaujimavost - k stadionu Giuseppe Meazzu v milanskej stvrti San Siro v den zapasu premavaju elektricky. Je tam obratisko s asi 10 kolajami vedla seba. Proste sa ta trat vyuziva naplno vtedy, ked je napor ludi. Inokedy tam vedie 1 linka tusim. Ved poslem to d3k0vi dakedy, dajak, bo mam pomaly net.
No, vsak jasne, podla priletov by sa vypravovali iba tie extra spoje, ktore by neboli ani v CP, ostatne by jazdili normalne. Ak uz silou-mocou chces expresnu 61 tak by sa to mohlo spravit takto:
60 - tu som uz rozpisal
61 - po starom
161 - expresna linka so zastavkami Letisko - Racianske Myto - Hl.St (veci ako bajkalska ci trnavske myto zabezpeci 60-ka). Odchody podla odletov. V opacnom smere s 15-minutovymi intervalmi a zastavkami Hlavna stanica - Racianske Myto - Trnavske Myto - Bajkalska - Trnavska - Letisko
S tou 60 je to super napad ?. Dostat sa rychlo do centra je dolezitejsie ako na stanicu, to hej, ale za tou expresnou 61 si stojim. Tie (60 a 61) by mohly byt vypravovane na pokyn dispecera, ale nie sucasna 61, ktoru okrem zakaznikov Avionu vyuzivaju aj ludia do/zo skol, prace a tak. A nie je mozne, aby mi siel bus ktorim idem do skoly podla toho ci priletelo nejake lietadlo, alebo nie. Preto by som nechal aj tu 94 podla pevneho CP, az na Holicsku. MHD na ukor taxi je v tomto meste najväcsia utopia.
A preco 209 a nie 205.
Proste viem ze existuje nejaka zmluva na zaklade ktorej Solaris ma opciu, alebo nieco podobne na dodavku dalsich busov, ktoru ziskal na zaklade posledneho tendra.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SDX