Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #72379:
Predpokladám, že preto, lebo ide o vstup do obvod dráhy a na dráhu, kde je vstup okrem vymedzených prípadov zo zákona zakázaný. Ale možno sa mýlim.
Reply on: Peon #72379:
Predpokladám, že preto, lebo ide vstup do obvod dráhy a na dráhu, kde je vstup okrem vymedzených prípadov zo zákona zakázaný. Ale možno sa mýlim.
Využívate niekto peší prechod medzi Hlavnou stanicou a zastávkou "Sokolská" (okolo Múzea dopravy)? Ja myslím, že je to celkom šikovná cestička, ale pri koľajniciach je zreteľný zákaz prechádzania cez ne. Neviete náhodou prečo? ❓

Sa mi zdá, že to nie sú hlavné, len nejaké vedľajšie - možno len manipulačné. Dnes som tam zbadal príslušníka železničnej polície, kývol mi, že môžem ísť. ?
Reply on: d3k0 #72377:
super napad ?
Kto ma zaujem, moze pozriet http://blog.imhd.sk/ a pripadne sa zaregistrovat. Ak by ste chceli pridavat clanky, plz poslite mi mail, pridelim vam prava. Je to cele akasi beta verzia, tak to plz berte s rezervou 🙂
Reply on: Mike #72370:
Teda súhlasím v zmysle, že súhlasím s tým, čo napísal Nal Sehel, nesúhlasím so skutkovým stavom.
Reply on: Emo #72374:
tak aspon je vidno, ze asi sem nepatrim 😞
neviem...vcera som tu bola asi 15 min a citala som si o com pisete, no ak mam byt uprimna na nejakych zazitkoch som sa z chuti zasmiala, no vacsinou....
Reply on: Monica #72372:
Šotouš - tak sa hovorovo nazývajú ľudia, ktorí sa zaujímajú o železničnú alebo mestskú dopravu. ?
Reply on: KLF #72309:
Len škoda, že namiesto ozajstnej rýchlodráhy má mať Bratislava iba ďalšiu vetvu električky.
Reply on: fobust #72360:
šotoušenim??? bud som fakt blba...alebo... ?
Reply on: patrik #72358:
nie nie...ani nie...len sa v praci nudim a mame vnutorny intranet tak sa dostanem len na niektore stranky 😞
Tak citam o com si tu pisete a tak... ?
Reply on: Nal Sehel #72369:
Iba Ťa trochu poopravím, prečíslovanie liniek začalo prvou fázou 30.6.1997 a Ing Zachar je tu od r. 1998.
Ale generálny riaditeľ DPB je politicky dosadzovaná funkcia - v tomto súhlasím.
Zrejme nevieš odkiaľ dujú vetríky - pripomeniem s príchodom ing. Zachara sa zmenilo cele prečíslovanie L MHD , začala podľa mňa hlúpa plynofikácia busov, netolerantné praktiky vedúcich voči podriadeným, finančné pokuty voči vodičom, ktoré teraz po rokoch museli zrušiť pre diskrimináciu .Je pravda, že medzi ing Zacharom a prevádzkami / zadeleniami /je veľa zamestnancov, ale stačí si prečítať tzv. /Návestné predpisy a neskutočné hlúposti ktoré obsahujú / a každému musí byť jasne z akého rozumu to vyšlo. Ja len podotýkam, že DPB nie je železnica, ako si to predstavuje p. Zachar, bývalý železničiar. Konštatovať môžem len to, že manažment DPB pod vedením ing. Zachara urobil minimum pozitívneho pre zamestnancov a tak isto pre cestujúcu verejnosť - respektíve aj to čo bolo dobre zabehnuté a overené dokázali pokaziť alebo zrušiť. Veď len taká malá pikolínka - doteraz podotýkam je 21 storočie a vodiči na niektorých konečných nemajú soc. zariadenia a s akými vozidlami premávajú je škoda mrhať časom. Keby sa kompetentní tohto mesta zamysleli nad výsledkami ing. Zachara ktoré dosiahol za 8. rokov, tak ho musia okamžite odvolať, tak by sa to stalo v každom DP v EU, ale tu v SVK rozhoduje stranícke triko.
Reply on: Nal Sehel #72367:
No, povedal by som, že medzi p. generálnym Cng Zacharom a zadeleniami na prevádzkach je ešte hierarchicky veľa ľudí. A o vodičov sa z tohto pohľadu nezaujíma, lebo zrejme ani nevie, aké zadelenia existujú (pokiaľ za ním nedojdú odbory sa na ne sťažovať ? ). Otázka ale je, či vôbec generálny riaditeľ aj v iných DP na SK a v CZ má a má mať prehľad o služobných zadeleniach vodičov prevádzok. ?
Ale niečo na tom bude. ..
Reply on: Dopravák #72355:
Pýtam sa - kedy prosím vedenie DPB zaujímalo, ako svojím konaním stresuje vodičov braním resp. prideľovaním vozidiel , menením zadelenia - presunom v zadelení / z delenej do čísla a opačne /či to vodičovi vyhovuje alebo nie a či urobí z akejkoľvek kolóny gasprds odpad. Tvrdím a stojím si za tvrdením - pokiaľ bude gen. riaditeľ DPB Zachar, vodič je a bude len obyčajný kus hovna. Pre Zachra sú vodiči menejcenní nevzdelanci, ktorí nedosahujú jeho spoločenskú úroveň a preto má právo o nás rozhodovať ako kapitalistický vykorisťovateľ. ☠
Reply on: AAA #72362:
no ja by som si vedel predstaviť L37 vypravovať petržalky (pod novy most nie je daleko) a 57 asi 2kolona
Reply on: fobust #72361:
http://www.a-contact.cz/ales.zach/obrazy/foto%20zahr/kt8_vyhybna_orig.jpg
toto mi zas pripomína kvalitnú poľskú, či ukrajinskú trať ?
Reply on: igi151 #72357:
to keby videl moj pes... tak aj simulacia godzily by bola na svete :D:D
Dopravak> dufam ze na 21 nedaju kratase 😃
no ale aj tak ma netesi ze tie kraksne sem budu behat.. ? ved tie busy (s vynimkou Sorov a niekorych Tamov) su jak ukradnute z vrakoviska
Reply on: Mike #72345:
...alebo 2ita identita...
Reply on: Ike #72339:
Mňa zas vždy tak trochu uspokojí to, keď vidím, ako sa celá zastávka na PKO snaží častokrát aj neúspešne nacpať do 39 a ja o minútu sadnem do poloprázdnej 30.
Re #72352 Ike: A ak by si v nej čistoteoreticky sedel, nikto nebude zazerať, že si ho nepustil.?
Re #72355 Dopravák: A zvyšné krátke linky tej kolóny (37, 57 a pod.) bude vypravovať kto?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.