Využívate niekto peší prechod medzi Hlavnou stanicou a zastávkou "Sokolská" (okolo Múzea dopravy)? Ja myslím, že je to celkom šikovná cestička, ale pri koľajniciach je zreteľný zákaz prechádzania cez ne. Neviete náhodou prečo?
Sa mi zdá, že to nie sú hlavné, len nejaké vedľajšie - možno len manipulačné. Dnes som tam zbadal príslušníka železničnej polície, kývol mi, že môžem ísť. ?
Kto ma zaujem, moze pozriet http://blog.imhd.sk/ a pripadne sa zaregistrovat. Ak by ste chceli pridavat clanky, plz poslite mi mail, pridelim vam prava. Je to cele akasi beta verzia, tak to plz berte s rezervou
tak aspon je vidno, ze asi sem nepatrim
neviem...vcera som tu bola asi 15 min a citala som si o com pisete, no ak mam byt uprimna na nejakych zazitkoch som sa z chuti zasmiala, no vacsinou....
Iba Ťa trochu poopravím, prečíslovanie liniek začalo prvou fázou 30.6.1997 a Ing Zachar je tu od r. 1998.
Ale generálny riaditeľ DPB je politicky dosadzovaná funkcia - v tomto súhlasím.
Zrejme nevieš odkiaľ dujú vetríky - pripomeniem s príchodom ing. Zachara sa zmenilo cele prečíslovanie L MHD , začala podľa mňa hlúpa plynofikácia busov, netolerantné praktiky vedúcich voči podriadeným, finančné pokuty voči vodičom, ktoré teraz po rokoch museli zrušiť pre diskrimináciu .Je pravda, že medzi ing Zacharom a prevádzkami / zadeleniami /je veľa zamestnancov, ale stačí si prečítať tzv. /Návestné predpisy a neskutočné hlúposti ktoré obsahujú / a každému musí byť jasne z akého rozumu to vyšlo. Ja len podotýkam, že DPB nie je železnica, ako si to predstavuje p. Zachar, bývalý železničiar. Konštatovať môžem len to, že manažment DPB pod vedením ing. Zachara urobil minimum pozitívneho pre zamestnancov a tak isto pre cestujúcu verejnosť - respektíve aj to čo bolo dobre zabehnuté a overené dokázali pokaziť alebo zrušiť. Veď len taká malá pikolínka - doteraz podotýkam je 21 storočie a vodiči na niektorých konečných nemajú soc. zariadenia a s akými vozidlami premávajú je škoda mrhať časom. Keby sa kompetentní tohto mesta zamysleli nad výsledkami ing. Zachara ktoré dosiahol za 8. rokov, tak ho musia okamžite odvolať, tak by sa to stalo v každom DP v EU, ale tu v SVK rozhoduje stranícke triko.
No, povedal by som, že medzi p. generálnym Cng Zacharom a zadeleniami na prevádzkach je ešte hierarchicky veľa ľudí. A o vodičov sa z tohto pohľadu nezaujíma, lebo zrejme ani nevie, aké zadelenia existujú (pokiaľ za ním nedojdú odbory sa na ne sťažovať ? ). Otázka ale je, či vôbec generálny riaditeľ aj v iných DP na SK a v CZ má a má mať prehľad o služobných zadeleniach vodičov prevádzok. ?
Ale niečo na tom bude. ..
Pýtam sa - kedy prosím vedenie DPB zaujímalo, ako svojím konaním stresuje vodičov braním resp. prideľovaním vozidiel , menením zadelenia - presunom v zadelení / z delenej do čísla a opačne /či to vodičovi vyhovuje alebo nie a či urobí z akejkoľvek kolóny gasprds odpad. Tvrdím a stojím si za tvrdením - pokiaľ bude gen. riaditeľ DPB Zachar, vodič je a bude len obyčajný kus hovna. Pre Zachra sú vodiči menejcenní nevzdelanci, ktorí nedosahujú jeho spoločenskú úroveň a preto má právo o nás rozhodovať ako kapitalistický vykorisťovateľ. ☠
to keby videl moj pes... tak aj simulacia godzily by bola na svete :D:D
Dopravak> dufam ze na 21 nedaju kratase
no ale aj tak ma netesi ze tie kraksne sem budu behat.. ? ved tie busy (s vynimkou Sorov a niekorych Tamov) su jak ukradnute z vrakoviska
Mňa zas vždy tak trochu uspokojí to, keď vidím, ako sa celá zastávka na PKO snaží častokrát aj neúspešne nacpať do 39 a ja o minútu sadnem do poloprázdnej 30.
Re #72352 Ike: A ak by si v nej čistoteoreticky sedel, nikto nebude zazerať, že si ho nepustil.?
Re #72355 Dopravák: A zvyšné krátke linky tej kolóny (37, 57 a pod.) bude vypravovať kto?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony
toto mi zas pripomína kvalitnú poľskú, či ukrajinskú trať ?