Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SDX #72291:
Podľa mňa je dobrá obojsmerná trať po Molecke, len ešte buspruh a aspoň to obratisko zatrolejovať.
Reply on: KLF #72297:
ved evidencka uz maju 😃 uz len BUSE nahodit ?
Reply on: KLF #72297:
Dik ne vrakos aj tak tu mame dost ? To potom budem radsej chodit peso ?
Reply on: Ike #72296:
Idu menit pozemnu lanovku na Hrebienok, tak podla mna by sme tie 2 stare vozy mohli kupit pre DD...
?
Na Dlhe diely by mali zaviest sedackovu lanovku a bolo by po probleme...
Reply on: Mike #72294:
Ďakujem za vysvetlenie 😉 ale troška recesie nezaškodí: 7712-7713 (7602-7610), 7714-7715 (7706-7715) ?
Reply on: LifeStar #72283:
Aj tu v katalógu vozidiel si môžeš nájsť, že 60210 boli pôvodne 7712 a 7716. Ak sa už má prečíslovať (lebo rada 76xx bola určená pre tyristoráky TV1), tak najlepšie na tie čísla, ktoré mala. Veď aj 7706 ostane 06 a 7715 ostala aj ako T3P7715, 7703 a 04 detto. Tak pribudne 7712 + 7716. ?
Všetky iné ev. č. by boli "šotoušovina" = nelogické.
Tak kto vie, koľko kačíc a KEDY tento rok odošleme na parsnovizáciu? A ktoré su vyvolené?

Každú chvíľu by mali sprevádzkovať tretí 006prírastok 7125 🙂
Reply on: SDX #72291:
Mno... toto uz nie su moc "ostrovne" kraksne ale plzenske... "Ostrovne" by neboli kraksne.
Reply on: m@rtin #72266:
chudaci poliaci...

Re #72270 Dlhe Diely MHD: myslim ze radsej mali zatrolejovat povodnu trat... to by bolo idealnejsie...

Re #72261 Petto: Zatrolejovat Molecovu NIE JE sprostost.. zberace stylom "nemame vedenie, podme si zalietat" to vedenie roztrhnu este dost vela krat... nehovoriac o tom ze sa nam 25Tr tymto nicia.. aj ked vlastne to podporujem, nech sa uplne odstavia a idu ta-ta..

Inak, dufam ze v dalsiom tendri zvitazia Trollina nad tymito ostrovnymi kraksnami..
Reply on: Dlhe Diely MHD #72270:
nemas celkom pravdu, aj predtym trcali v zapche 33, ludia vystupili na Banikovej a odtial isli peso na Segnerku a teraz vystupia na Janotke alebo Pri podchode . A chvalabohu ,ze uz tade nechodi , vsak si zober zastavky Tomankova a Banikova - peso to bolo rychlejsie ako busom ( kvoli tej skratke )- len sme sa vozili jak sibnuti po Karlovke a nakoniec nas to vyhodilo na Segnerke - ktora je dalej od centra ako Molecka , teraz je to urcite lepsie a keby este bol ten bus pruh - tak asi napisem pochvalu na DPB alebo magistratu . ?
Reply on: Quakeman #72288:
Podľa mňa by mohlo byť to 7771-7772, ale veď sa ešte uvidí, ešte je času až-až. Takže zhrnieme. 7706 bude hotová tak v marci, 7602-7610 bude hotová asi tak v máji, tak asi v júni - júli 7791-7792 a tak asi v auguste - októbri 7717-7718. Hmm, zaujímavé. Inak tento rok sa koľko urobí K2Siek a ktoré sú tie vyvolené?
Reply on: KLF #72286:
pravdepodobne.
Reply on: LifeStar #72285:
jedna z nich evč stratí a druhá asi bude prečíslovaná.
Reply on: Quakeman #72284:
Cize T3S o 5 mesiacov v Krasnanoch ?
Reply on: Quakeman #72284:
A potom tie staré, ale dobré rachotiny dostanú iné čísla?
Reply on: LifeStar #72283:
nová súprava dostane pravdepodobne pôvodné čísla 7602/7610 a môj odhad dokončenia je za 5 mesiacov.
Reply on: LifeStar #72282:
Ospravedlňujem sa za tú hatlaninu čo som napísal. Na mysli som mal súpravu vozov 7602-7610, lebo ako som čítal, tak 7602 má byť posunovák a 7610 pracovný, alebo opačne. Či nová súprava z Krnovských skríň dostane nové evidenčné čísla, [napríklad 7771 (teraz už 8135) a 7772 (už neexistujúca)..]
Reply on: Quakeman #72281:
Takže 7715 ich dostane tiež, alebo nie? A čo 7602-7610, súprava dostane nové ev. čísla po presunutí do vozovne Jurajov Dvor za 7301-7302? Tá bude hotová tak o cca 4 mesiace? ?
Reply on: LifeStar #72278:
7706 bude hotová cca za 2 mesiace a bude mať zakryté podvozky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.