Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LifeStar #72278:
7706 bude hotová cca za 2 mesiace a bude mať zakryté podvozky.
Reply on: ufo #72279:
o tom nič neviem
A co podvozky s primarnym odpruzenim? Ako dopadlo skusanie na 7717? Nebudu sa robit?
Reply on: Quakeman #72277:
No veď sa pomaly robia už rok (a 7792 už dva roky, resp. viac). Ale 7706, ta by mohla byť kedy hotová? Dostane tzv. ufo-tuning, zakrytie podvozkov?
Reply on: LifeStar #72276:
kasne 7791/92 niesu ešte hotové, nie sú nalakované a CB3 sú už pristavené tak sa budú robiť skôr.
Reply on: Quakeman #72275:
A teda 7717 spolu s 7718? Inak 7791-7792, no, kasňa je hotová, tak potom kde je problém? Nie sú financie a jednoduchšie sa robí skriňa VarCB?
Reply on: LifeStar #72274:
presne tak.
Reply on: Quakeman #72268:
A s akým vozom bude 7706 jazdiť? Žeby 7715?
Reply on: Mike #72271:
už si to uviedol, podľa toho ako budú kapacity a peniaze a časový horizont 1 rok.
Reply on: Mike #72271:
7718 bola na opieskovaní už vo Vrútkach bo Zvolen neustále zdražoval a novú skriňu nedostane.Predbežne sa neráta s novými skriňami.
Reply on: Quakeman #72268:
Však 7718 bola na opieskovaní skrine vo Zvolene, nie? A aj tak sa ráta, že dostane novú skriňu na typ T3P?
Tie vozy budú cca v akom časovom horizonte? Či podľa toho, ako budú kapacity a peniaze? Lebo takýmto tempom to vyzerá tak na 3 roky; a to sa hovorilo o želanom stave T3P všetky 7777 a vyššie. ?
Reply on: Petto #72267:
Presne! Ale ma rozculuje ze predtzm 33 obchadzala tu zapchu teraz v nej trci. A bus pruh? Niekde pisali ,, Na bus pruh na DD nie je miesto"!!!! A ma to stve lebo pretdzm ste sa na molecku 33 dostali rano za 10 minut teraz to trva ja polhodinu v extreme! A to radsej potom chodim peso. ?
Chcel by som sa spýtať kde a kedy vznikla fáma o TV 12 na 7841/42 a kým to bolo tvrdené.
Reply on: LifeStar #72260:
modernizácia na T3P- najprv bude hotová 7706 potom bude nasledovať 7602-7610 a až potom 7791-7792 ,potom bude nasledovať 7718 a po nej 7717.
Reply on: Dlhe Diely MHD #72264:
mas pravdu - trolejbusy chodia este plnsie ako tambusy ( ale plati to len v spickach )- vsak sa ani nedivim pri takom riedkom intervale -hlavne v poobednej spicke , vsak pockaj v lete ,to bude sauna pri tych mini vetrakoch a ziadnej klime. Najvacsie blbosti na nasich grafikonoch L32 a L33 su napr: 1.v sedle L33 aj 20 min nejde - oni tam vopchaju kratky tambus L32 a ten ked ide z Molecky tak bere ludi z Kramarov,HS a este plno ludi tam nastupi - vsak ho ide roztrhnut , 2. odchod L32 z Molecky o 19:26 na DD - dobre ,ze aj na streche nestoja ludia -jak je plny , atd . alebo prave uz spominane vsetky odchody L33 z Molecky cez poobednu spicku. ?
Reply on: Dlhe Diely MHD #72264:
Hlavne, keď príde 33-ka á "duobus", za ňou 32-ka prázdna á krátky TamBus. Takže lepšie je sa tlačiť do plného trolejbusu, alebo do prázdneho autobusu?

Trolejbusová trať cez Mlynskú Dolinu nebude vôbec problémová, ako tvrdia ostatní. Chce to len čas a mať peniaze.
Reply on: AAA #72262:
No myslel som najprv obratisko Molecova bo castochodia duobusy s poruchov vozidla a jeden zberac nie je stiahnuty. A potom by mohli urobit cez mlynsku dolinu trat ? a keby si videl co sa tu deje! Ved trolejbusy su este viac plne ako predtym tie tambusy!!! ?
Myslim ze na zaciatok roka bolo planovane doopravovat tunel ktory je v katastrofalnom stave ale ocividne to nikoho netrapi... ved sluby su sluby ?
Reply on: Petto #72261:
Aj kvôli tomu, že investor rozmýšľal o týchto stavbách ako ty, teda ako o sprostostiach, vám na 33 behajú občas V(K)rakosy, ako si občas prečítam na dispečerovi. Ale máš pravdu, fakt sú tie stavby sprostosti. (Posledná veta myslená ironicky, toto píšem len tak pre poriadok).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement