Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Andy008 - naco tu pises, ze mas info, ked nepovies ? Je to sproste chvalenie sa a natahovanie druhych. Nemas nahodou 12 rokov ? Bo s tym "viem, ale nepoviem" mi tak pripadas.
All: Co mate proti 0-tej serii ?? ;)) Co ja by som vsetko dal za to, keby sa v BA zachoval aspon jeden z troch 14Tr0 co tu premavali !!! Najlepsie voz 63.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

No tak este uvediem a opravim mnou uvedene predbezne informacie o 22tr (samozrejme nezarucene a mozu sa v menit v case).

Takze v sucasnosti su 4 kusy 22Tr. Jeden kus(prvy prototyp) beha momentalne v Usti nad Labem. Nedavno presiel GO + poslednymi upravami, ktore ho priblizuju "seriovej" verzii, ale aj tak sa bude lisit od "serioveho", resp. min. od zvysnych troch. Zatial je to jediny, ktory premava v prevadzke.

Druhy kus stoji v dielni - je skoro hotovy ("Ma kola,je nastrikan, dela se vnitrni elekrika (ale uz sviti vnitrni svetla)....takze co by dup."). Po dokonceni bude z neho dalsi prototyp, ale mozno uz aj 0-ta seria.

No a posledne dva kusy su zatial iba vo faze pozvaraneho ramu a su oplechovane.

Teoreticky by mala seriova vyroba zacat po skonceni tychto 4-ch 22Tr, ale bude to zavisiet od objednavok.

Dva z tych troch, co su v dielni pojdu znovu do Usti nad Labem a kam pojde treti je zatial tajna info, tak isto je tu urcita informacia, ze sa planuje urcita vacsia konstrukcna zmena (resp. urcity variant), alebo ako by som to nazval 😃 (ale slubil som, ze nepoviem 😞 ). Ale ta zmena este nie je ista.

Este mam aj dalsiu info - suvisiacu s 21Tr a 22Tr, ale to som tiez slubil nepovedat.

Takze zatial asi tolko. Keby sa mi podarilo zistit, ci si Ba naozaj nejake objednal, tak hned napisem.
Andy: asi viem, preco nebolo 64.
60-64 kratke
65-69 dlhe
na obidve skupiny po 500 cisel

zeby podobne aj eliny prvych 500 dlhe, druhych 500 kratke?
tr3mp: Vyuzite boli: 60, 61, 62, 63, 65, 66. Len neviem preco nebolo 64..
tr3mp: Vyuzite boli: 60, 61, 62, 63, 65, 66.
22Tr - nechce sa mi verit ...
btw, bola uz niekedy vyuzita ciselna rada evidencnych cisel 64xx?
A co to bude? 6401?
22Tr??? Ked tu taky trolejbus bude, tak mu rucne namalujem evidencne cislo 🙂
No, docital som sa tu aku mame udrzbu a ake je to komplikovane s tymi 22Tr. O tej udrzbe mozem suhlasit, privatizacia je +. Co sa tyka uz samotnych 22Tr: Este ani jeden tu nie je a uz sa tu vadime, to je sranda 🙂. Ale ci chceme alebo nie, potrebujeme rozsirit vozovy park klbovych trolejbusov a ked Skodovka uz 15Tr/6M nevyraba tak mame smolu. Musime si uvedomit ze prave kvoli Bratislave Skodovka vyrabala 15Tr/6M ako vybehovy model a tym bol brzdeny typ 22Tr. Lebo 22Tr bezi na montaznej linke 15TrM-ky. Tu treba k vyrobe 22Tr prestavat a potom uz 15Tr bude minulostou. Takze aj o tom je to. Ostatne Ceske mesta urcite neboli radi, ze prave kvoli nam nebola v ponuke Skody 22Tr. Ale nech pride cokolvek, hlavne nech to pride. Dalej tu niekto spominal ze ake je to nevyhodne mat vozidla z overovacej serie. Suhlasil by som, ak by islo o take serble ako RT6N1. Ale 22Tr je odvodeny od 21Tr a ten je velmi uspesny, preto sa nebojim o to, ci bude jazdit alebo stat v depe. Vseobecne mame z trolejbusmi Skoda dobre skusenosti (aspon si to myslim). Ked si to vezmeme, tak kazdy novy typ vozidla mal pri zavadzani problemy, ved si spomente ako to vyzeralo s T6A5. Zo 17-tich suprav jazdili dve, ostatne boli na poruche. A dnes su to najspolahlivejsie vozy. To iste ked dosli prve 14Tr-ky. Zmena typu vozidla znamena aj novu udrzbu a to vzdy chvilu trva. Nemozeme donekonecna jazdit na starych typoch, treba vozovy park obnovovat. Technicky aj moralne.
K2S stoji 2 miliony Sk.
Alien: K2S ak sa nemylim cca. 10 mil. Sk

Bon-Cu: Netusim...

Peto: NZC 🙂
Vdaka Dekinko....
Nechodili mi prispefky, prvy az #7207 ...moja chyba abo vseobecna?
ALIENI NA NETE. Kto ma rad cierny humor na temu ALIENI (dochodcovia) nech neleni a hupsne na stranku www.cossack.cz Su tam bezva historky. Len pre silne zaludky. :-)))))))) 🙂 🙂 🙂 🙂 :o)
Spectre: na nic, ja sa iba pytam...
Darro> 2215/2 je ex! Ma nalomeny ram. Asi bude plynova, alebo pojde uplne do srotu.

hmmm> Naco ti je dieselagregat?
J: s tou transformaciou dielni s tebou uplne suhlasim, vsetko co je sukromne funguje efektivnejsie ako statne ci mestke, sukromnik moze mat kludne aj 60%, pokial bude v zmluve zakotvene ze mesto ma vacsinu v dozornej rade.

Ja suhlasim ze dielne treba modernizovat a taktiez suhlasim ze nemozeme donekonecna jazdit s 14Tr a 15Tr, akurat si myslim ze kym sa nezmeni ten system prerozdelenia dani, tak je dost velky luxus a mozno aj zbytocne kupovat nizkopodlazaky. Totiz aky uzitok bude z troch nizkopodlaznych t-busov? Ked ich bude 20-30 tak to je ine... Ale 2-3 nic nevyriesia, suhlasim ze raz treba zacat, ale ja osobne by som najprv preorganizoval a zlepsil pracu dielni, pockal na zmenu systemu prerozdelovania dani a potom by som rozvijal mhd jedine nizkopodlaznymi vozmi. V sucasnosti sa mi to skutocne zda unahlene. Viem ze je to krasna predstava ze Blava bude jedno z prvych miest kde budu jazdit seriovo vyrabane 22Tr, ale treba zvazit ze ci si to mozme dovolit a co ine okrem prestize nam to prinesie.

Totiz sam pises ze sa maju zvysit najma kapitalove dotacie, ale to nic neriesi. Totiz naco sa maju kupovat nove vozy, ked vdaka nekvalitnej - ba az ziadnej udrzbe tu za par rokov uplne zhniju. Aky to ma vyznam?
chcem sa spytat, kolko stoji 22Tr??? a ci tie co maju prist na konci roku budu s diesel agregatom???
Dik
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KED NIEKTO VIETE CO JE S 2215/2 TAK MI TO POSLITE E-MAILOM. !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

tbc: diky. Mam otazku este - preco sa skusa ta nova vyzbroj z dubnice? Cim je lepsia? He - to brzdy suvisia s nastavenim softwaru?

diky

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.