Nadobudne negativny obraz, revizori su aj taki aj taki, avsak to, ze mozu byt zamestnani aj ti "zli" iba vypoveda o urovni pana riaditela. Keby si nebol pod parou, tak ti odporucim nezaplatit a stazovat sa...
Druha strana mince je zberba = podmnozina VS studentov, ktori pridu s batozkom buchiet od mamy a tu su velki pani a nic im nie je dobre. Bodaj ich uz napadlo rozbit olejkarsku.
Presne ako TeBeCe pise. Maju tam stat volake baraky asi pre papalasov z Deutschlandu. ?
A ked to takto pojde dalej, tak za par rokov uz to obratisko nebude mat kde byt, pretoze na kazdej volnej ploche budu stat baraky, alebo obchod ponukajuci pochybne Polske vyrobky... ?
Ja tu linku mam spracovanu, mam porobene grafikony, vsetko. Jedine s tym SOU Enegretickym som neratal, co ale nieje zly napad. Skor som tu linku hnal tam, kde 37 ist nemoze s tym, ze na zastavke MiU ZB bol spraveny pripoj na 37 do mesta.
V DNV som ju ukoncil na Hriadkach, ale nehnal som ju po Eisnerovej, ale po Istrijskej, ale s tym, ze 28 sla po Eisnerovej a poza DNV na Opletalovu, alternativne na VW.
A medzi DNV a ZB sla po Ceste do Stupavy a nie popri Krematoriu.
Celkovo mam spravenu reorganiaciu dopravy v DNV, k tomu adekvatne vozidlove grafikony pre vsetky linky. ?
Re #72163 Daniel: Ja nemam v podstate nic proti panu Kajdimu, ale s nim sa neoplati dopisovat si, pretoze odpoved je na vsetko rovnaka. Neviem, cim to je. ?
S tým displejom som ho už videl niekedy minulý mesiac.
Re #72159 frenky: Taká linka by nebola až taká hlúposťtak by a mohlo by to mať napr. takúto trasu: SOU energetické - Donská - Ul. čs. tankistov - Bratislavská - I/2 po Krematórium - cesta do DNV - Eisnerova - Na hriadkach,
alebo konečná 37 - Donská - SOU energetické - Bratislavská - Čs. tankistov - II/505 - Jána Jonáša - Istrijská - Na hriadkach. Prestup na 37 zastávka Krče, resp. konečná 37.
1. alternatíva by asi bola lepšia, keďže by nedošlo k cestovaniu zamestnancov VW + možnosť cestovania zo záhrad medzi Lamačom a Záhorskou, ale zas je to dlhšia trasa.
Mohol si si vypytat sek a podat ziadost o odpustenie. Pokutu by ti mozno odpustili ked vravis ,ze poctivo platis elektricenku, maju v databaze. No ,ale ked si zaplatil v hotovosti...je neskoro ?
Nebudem sa hadat, bol som cieny pasazier, pokuta bola opravnena. Ale predsa len mi vrta hlavou, ak podobne nieco zazije mimomestky, alebo cudzinec, ci nenadobudne negativny obraz o bratislave. Totiz aj vyhadzovaci na diskotekach su ludskejsi.
Momentalne je skuskove, inac mavam elektricenku a poctivo cvakam (To fakt nehovorim len tak.). Takze platim, potvrdenia nosim, som klient. To ze kadejake luzy sa vozia na cierno, ma nezaujima. Ani do mlynskej tak casto nechodim.
Studenti maju na zaplatenie pokut, ale bezdomovci, co sa vozia k tescu nemaju a tiez ich nie je malo. Tam som ziadnu raziu nezazil.
Slubujem, ze uz sem nebudem pisat a ak ano, tak dufam o niecom pozitivnom.
Vela zdaru serveru imhd, robite dobru robotu.
Ako mne osobne je luto, ze podstivy ludia musia platit pokutu, ale nemal si cvaknuty listok, tak tu nie je co riesit, si cierny pasazier a chytili Ta, takze rovno 1400Sk bez otazok.
Ad 39: Strasne vela ciernych pasazierov sa vezie prave do Mlynskej doliny, a preto sa vobec necuduj, ze sa tam robia taketo razie. Nejde o zisky, na tie sa ti moze DPB vykaslat, ale ked mas vela ciernych pasazierov na jednom mieste, tak je logicke, ze tam budem kontrolovat o to viac.
Bez ohladu na to, ci je bus plny, alebo prazdny. Ja osobne taketo akcie vitam a mali by byt castejsie.
A preco policia? Lahka odpoved: V tomto mieste sa vsetci citia byt hrdinovia a rovno sa tvaria, ze revizor nema na nic pravo, po vascine su to mladi ludia v plnej fyzickej kondicii a tak je policia len poistka, aby nebola ziadna agresia a aby si im pekne krasne ukazal doklady.
Tymto sa chcem "podakovat" jednemu revizorovi trochu viac pri tele, ktory chytal studentov na konecnej poslednej 39 v piatok v mlynskej doline.
Poctivo si cvakam listky. No bol som v "nalade", tak som si zabudol cvaknut. Ked som este isiel cvikacu, neboli zablokovane, tak ma zahatal, ze nech si ani necvakam. A nariadil autobusarovi rychlo zavriet dvere (obmedzovanie osobnej slobody) a oznamil nam, ze nech nerobime blbosti, lebo :"Maju na konecnej policajnu hliadku". Tak reku ze si pockam na policajta, tomu som dal obciansky. A skutocne ani nie za pol minuty tam bol. Sice som k nim nemal ziadny respekt, som im hovoril, ze zbytocne saskuju, a kriminalnici behaju po slobode. Obisiel som s pokutou 1400sk.
Tesi ma, ze sa dopravny podnik sprava ku svojim cestujucim ako ku kriminalnikom. Rovno si vola policajtov este pred zasahom revizora. Poznam revizorov, ktori maju sposoby, ale tento bol maximalny grobian. Bolo vidno, ze mu ide len o podiel , co dostane za pokuty. Chytat na konecnej je podla mna cisto ziskovy biznis, niektorym ludom aj dojdu listky, takze sa to vyplaca.
A policia ? Nema co robit ? Neplatenie cestovneho nie je az taky zavazny priestupok. Pochybujem, ze by prisla, ak by som im dal postrazit vrece zemiakov. A nemaju aj policajti nejaky podiel z pokut? Lebo boli velmi ochotni.
Doteraz som si ako hlupak kupoval listky a predplatene karty a bol som spokojnym cestujucim mhd. No teraz vidim, ze cestujuci su pre revizorov obycajny tovar.
Dufam, ze tento prispevok nezmazete, viem, netyka sa to, komunity, fotiek autobusov, ani historie mhd, ani nicoho podobneho. Cisto je to moj pocit z MHD
BA>
Skor ako hentie sprostosti, na ktore si reagoval by mozno nebolo zle na zvazenie POKUSNE zaviest linku dajme tomu 27, ako spojenie Zahorskej Bystrice a Devinskej. A nechat tam premavat trebars Pana Vodica a jeho mini1900. ? Ale po tom, co som si dnes precital, myslim, ze je to vopred neuskutocnitelna predstava.. ?
Oni su vadni!!! Ked som fotil tambus **** tak mi sofer (len za to ze som mal mobil s fotakom na krku a isiel som okolo busu!) zacal nadavat a skoro mi rozbil novy mobil! nebyt toho ze iny vodic trolejbusu **** tam nevybehol a nepomohol mi (a to som siel kupit mrkvu) ?
Re #72152 yves: Re #72151 peto1: no 23 je dobrá na to, že okrem nového spojenia DNV-Lamač a zachovania spojení DNV-Dúbravka a Lamač-Dúbravka DPB ušetril, kedže povodne boli na oboch linkách 1 celodenný a 1 delený voz, teraz je jeden celodenný 1 delený, 1 ranný a 1 poobedný a pár prejazdov, čiže defacto ušetrené korunky, s pohľadu cestujúcih je to super linka ale s pohľadu vodičov---no comment ? ?
Ale vsak urcite, na uplne vysvetlenie teda, ti co nastupia do 23 v Lamaci potom vacsinou vystupia v Dubravke a ti co nastupia v DNV tiez vacsinou vsetci vystupia v Dubravke, naozaj malo kto sa vozi v 23 od Lamaca do DNV. Nechcem tu vnucovat svoj nazor, ale spojenie medzi Lamacom a Dubravkou je potrebne a ti, co navrhuju zrusit 23 a nejak inak viest 22, vlastne rusia toto spojenie (nemyslim tym AAA
? ).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA
Re #72159 frenky: Taká linka by nebola až taká hlúposťtak by a mohlo by to mať napr. takúto trasu: SOU energetické - Donská - Ul. čs. tankistov - Bratislavská - I/2 po Krematórium - cesta do DNV - Eisnerova - Na hriadkach,
alebo konečná 37 - Donská - SOU energetické - Bratislavská - Čs. tankistov - II/505 - Jána Jonáša - Istrijská - Na hriadkach. Prestup na 37 zastávka Krče, resp. konečná 37.
1. alternatíva by asi bola lepšia, keďže by nedošlo k cestovaniu zamestnancov VW + možnosť cestovania zo záhrad medzi Lamačom a Záhorskou, ale zas je to dlhšia trasa.