Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: yves #72146:
S Chatamom je nejaký pseudoproblém (typu nikdy sa to tak nerobilo, bolo by to zložité) myslím, ktorý tu už bol pár krát vysvetlený.
Reply on: AAA #72142:
Ja som parkrat teda isiel 23 az po Kremencovu, plna teda nebola nikdy, to nie, ale zase celkom nevyuzita tiez nie, v Dubravke tam nastupuje celkom dost ludi co byvaju v okoli VW a tiez dost skolakov. Osobne si myslim, ze tak ako to je, je to celkom v pohode ? Skor su ine veci, ktore by som vedel zmenit, napr. zastavka Chatam Sofer, nechapem, preco nie je na znamenie, uz dva tyzdne tadial cestujem a za tie dva tyzdne, teda za desat dni, tam bus zastavil vzdy a dvakrat tam niekto nastupoval, inak nic...
Reply on: richardhudec #72137:
A co Ti branilo sa ho predtym slusne spytat, ci si mozes odfotot tu elektricku ? Ak nechcel byt na snimke, podla mna by odisiel zo zaberu. Vies, nie vsetci vodici toto sotousovske fotenie znasaju dobre. Ja osobne voci tomu nemam nic ked ma fotia, dokonca zablikam, alebo na konecnej aj posuniem elektricku tam kde ju chcu mat. Ale su taki, co im vadi ked ich fotia, co aj chapem - odkial vodic vie, ze na druhy den sa neocitne na titulke Noveho Casu s nejakym negativnym clankom o DP... a bude tam jeho foto.
Reply on: fobust #72143:
To neviem, keďže to čo som napísal viem od mamy, ktorá je právnička, keď som sa jej pýtal na podobný prípad ako mal richardhudec a povedala mi toto. Viac o tom budem vedieť o také 3 roky.
Reply on: AAA #72139:

Znamená to, že ak ma niekde v "dave" natočí TV a ja za nimi prídem a vyslovene budem žiadať o "zaštvorčekovanie", tak sú oni povinný to spraviť? 🙂
Reply on: yves #72141:
No neviem, či na obsluhu zastávky ČOV DNV je treba celodennú a celotýždennú linku a SOŠ PZ by som riešil možno skôr vybranými spojmi niektorej z liniek, čo chodia do DNV (20, 28). A vzťah Dúbravka - VW priamo je L 26 a v inom čase by možno stačila cesta s prestupom v DNV z L 20, 22 na L 21. Ale necestujem tadiaľ, takže to je len moja úvaha.
Reply on: AAA #72140:
Ale ano,ty si napisal, ale ten na koho si reagoval to nenapisal, a ked poznas tu historiu, tak vies, ze od Dubravky po SOS PZ je miesto linky 27, co si myslim, ze zasa nie je az take zle. ?
Reply on: yves #72138:
A nenapísal som, aby bola v úseku Pri kríži - Lamač nechaná, že nie? A históriu tej linky poznám. ?
Reply on: richardhudec #72137:

§ 12
odsek (3) Občianskeho zákonníka:
Podobizne, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy sa môžu bez privolenia fyzickej osoby vyhotoviť alebo použiť primeraným spôsobom tiež na vedecké a umelecké účely a pre tlačové, filmové, rozhlasové a televízne spravodajstvo. Ani také použitie však nesmie byť v rozpore s oprávnenými záujmami fyzickej osoby.

Je predsa nemysliteľné, aby napr. na futbalovom zápase podpisovali všetci diváci a personál, že súhlasia s tým, aby ich fotili, alebo aby ak fotíš zastávku, si sa pýtal všetkých na nej, či môžu byť súčasť fotky.
Reply on: AAA #72135:
Pokial viem ja, tak 23 nie je primarne urcena pre obyvatelov DNV, viacmenej sluzi na premiestnovanie ziactva medzi Lamacom a Dubravkou, prip. Karlovou Vsou a spojenie Lamac-Pri Krizi fungovalo uz davno pred tym, nez bola zavedena 23, najskor ako 60 a potom ako 35, neviem, ale pripada mi divne, ked ludia byvajuci v DNV chcu rusit nieco, co sa ich ani netyka...
Reply on: AAA #72135:
jeho na fotke vobec neni vidno...fotil som s casom 15sekund a bol v elektricke, kde bolo zhasnute svetlo...chces povedat, ze kebyze fotim napriklad tu elektricku a je ho tam niekde poboku vidno a neni predmetom tej fotografie, tak to sa moze uverejnit??? dakujem...len tak pre objasnenie:)
Reply on: marti #72128:
21-ku s približne súčasným intervalom ukončiť na SOŠ PZ SR. ? ? Okrem nižšie spomenútých nevýhod od ostatných prispievateľov by prevádzka linky v tom úseku bol naozaj "veľmi" efektívna (už teraz tam L23 vozí prevažne vzduch). ? Ostatné obratiská v DNV sú myslím, že predsa len aspoň trochu viac využité.

Hm, len ako by sa točila pri ŽST DNV? Keď už tak na Opletalovu alebo k Tehelni (ak sa tam ešte dá ísť a otáčať).

- Čo poviete na návrh (ktorý som tu raz prezentoval), že by sa zrušila L26 a namiesto nej by v smere do VW (aj opačne) išla posilnená L25 po Lamačskej a od Alexyho ako 23-ka, čím by obslúžila väčšiu časť Dúbravky ako 26-ka).

- A čo tak na niektorej linke (napr. tá 21-ka) spraviť, že by išla od ŽST DNV po Paulinské a odtiaľ po tej pomerne novej ceste k Volkswagen 2, kde by mala konečnú ❓
Reply on: richardhudec #72111:
No mal na to právo, chrániť svoju osobnosť, a však iba ak by ústrednou vecou na tej fotografií bol on a nešla by na spravodajské a dokumemtárne účely.
Re #72128 marti: 23 by som nechal v úseku Pri kríži - Lamač.
Reply on: Yzerman22 #72130:
podla mňa pokial nezachádza 28 k sídlisku, je úplné zbytočné, aby tam boli klbové vozidlá...
Myslím, že teraz je to celkom fajn, lebo aj ked teraz 29 vozí prevažne vzduch (a to len tým,že je zima) pri zrušení 29 a posilnení 28 by zas 28 vozila vzduch na trase Devín-Opletalova...
Reply on: Ike #72099:
a načo by mala byť 28 expresná ? Ušetril by si tým max. 3 minúty ... a ak by bola 28 expresná, tak by musela premávať 29 ...
A to je zbytočná duplicita, čiže jedine 28 by mohla byť počas špičky expresná ... ale potom by sa mala označovať ako 128, lebo už vidím tie babky, ako nastúpia do 28 a budú chcieť vystúpiť, lebo si nevšimli, že je expresná ? a cyklobus by jazdil pod číslom 129
Reply on: marti #72128:
A akoze miesto 23 by premavalo co? ?
Reply on: Yzerman22 #72130:

Ešte k tej 21 - žiadne sociálne zariadenie na SOŠ PZ SR
28 - samozrejme pri zrušenej 29
Reply on: Ike #72129:
Ale ked chceš experimentovat s 28 tak by si nemal zabúdať že je to prioritne linka pre Devín a pre DNV len doplnok resp. alternatíva, ale keby si dal 29 premávať stále tak nie je problém...

Re #72128 marti: Takže k tvojmu návrhu:
20 - nechcem si predstavovať ako by sa solaris točil na NOÚ, nedajbože keby tam ešte aj trolejbus stál, a keby tam bol 7,5 min interval ako píšeš v špičke, tak by si tam potreboval minimálne takých 13-15 vozov čo je pri dnešnej situácii so solarismi trochu vela, kedže prioritne majú byť na linkách 87,88 a 96

21-to točenie na SOŠ PZ SR s klbom je aj tak dosť problémové, ale budiš, ale keby tam stálo 5 vozov ako občas na VW-2, tak neviem neviem, a jednak to by bolo zbytočné, to už ho nechať točiť pri stanici radšej ked tak

24 a 27 skoro rovnaké trasy a je zbytočné tam mať pravidelný interval

28 keby tam bol klb tak by stačil interval 15/30/20/30
no podla mna je to dobre tak ako teraz, len to obratisko chyba... na Hriadkach je uz problem, lebo je tam restautacia Rolando kde parkuju same Gecka a pod, takze na klbaky neni miesto... ziadne ine experimentovanie... jedina linka s ktorou by som experimentoval je prave 28
20- terajšia trasa+predlžiť k NOU Klenova , typ- Solaris , interval 7,5/10/7,5/15
21-SOŠ PZSR-terjašia trasa , interval 5/10/5/15
22- NA hriadkach-Eisnerova-Pri Kríži-Lipského- LAm- cesta- Alexyho -Pri kríži- Eisnerova- Na hriadkach- interval 10/15/10/40
23 zrušená
24- VW II-Eisnerova -VW I-interval 30/60/30/60
25- ter. trasa so zastavením na rač. mýte
26-ter. trasa- Solaris
28-ter. trasa, interval 15/20/15/20-klb. vozidlá
27- vW I-J. Jonáša- vW II-Opletalova,interval 30/60/30/--

Ešte navrhujem nasadiť kľbové autobusy na linke 91 alebo 191 , hlavne v špičke kedže ich využívajú aj Petržalčania

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.