Ja som parkrat teda isiel 23 az po Kremencovu, plna teda nebola nikdy, to nie, ale zase celkom nevyuzita tiez nie, v Dubravke tam nastupuje celkom dost ludi co byvaju v okoli VW a tiez dost skolakov. Osobne si myslim, ze tak ako to je, je to celkom v pohode ? Skor su ine veci, ktore by som vedel zmenit, napr. zastavka Chatam Sofer, nechapem, preco nie je na znamenie, uz dva tyzdne tadial cestujem a za tie dva tyzdne, teda za desat dni, tam bus zastavil vzdy a dvakrat tam niekto nastupoval, inak nic...
A co Ti branilo sa ho predtym slusne spytat, ci si mozes odfotot tu elektricku ? Ak nechcel byt na snimke, podla mna by odisiel zo zaberu. Vies, nie vsetci vodici toto sotousovske fotenie znasaju dobre. Ja osobne voci tomu nemam nic ked ma fotia, dokonca zablikam, alebo na konecnej aj posuniem elektricku tam kde ju chcu mat. Ale su taki, co im vadi ked ich fotia, co aj chapem - odkial vodic vie, ze na druhy den sa neocitne na titulke Noveho Casu s nejakym negativnym clankom o DP... a bude tam jeho foto.
To neviem, keďže to čo som napísal viem od mamy, ktorá je právnička, keď som sa jej pýtal na podobný prípad ako mal richardhudec a povedala mi toto. Viac o tom budem vedieť o také 3 roky.
No neviem, či na obsluhu zastávky ČOV DNV je treba celodennú a celotýždennú linku a SOŠ PZ by som riešil možno skôr vybranými spojmi niektorej z liniek, čo chodia do DNV (20, 28). A vzťah Dúbravka - VW priamo je L 26 a v inom čase by možno stačila cesta s prestupom v DNV z L 20, 22 na L 21. Ale necestujem tadiaľ, takže to je len moja úvaha.
Ale ano,ty si napisal, ale ten na koho si reagoval to nenapisal, a ked poznas tu historiu, tak vies, ze od Dubravky po SOS PZ je miesto linky 27, co si myslim, ze zasa nie je az take zle. ?
§ 12
odsek (3) Občianskeho zákonníka:
Podobizne, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy sa môžu bez privolenia fyzickej osoby vyhotoviť alebo použiť primeraným spôsobom tiež na vedecké a umelecké účely a pre tlačové, filmové, rozhlasové a televízne spravodajstvo. Ani také použitie však nesmie byť v rozpore s oprávnenými záujmami fyzickej osoby.
Je predsa nemysliteľné, aby napr. na futbalovom zápase podpisovali všetci diváci a personál, že súhlasia s tým, aby ich fotili, alebo aby ak fotíš zastávku, si sa pýtal všetkých na nej, či môžu byť súčasť fotky.
Pokial viem ja, tak 23 nie je primarne urcena pre obyvatelov DNV, viacmenej sluzi na premiestnovanie ziactva medzi Lamacom a Dubravkou, prip. Karlovou Vsou a spojenie Lamac-Pri Krizi fungovalo uz davno pred tym, nez bola zavedena 23, najskor ako 60 a potom ako 35, neviem, ale pripada mi divne, ked ludia byvajuci v DNV chcu rusit nieco, co sa ich ani netyka...
jeho na fotke vobec neni vidno...fotil som s casom 15sekund a bol v elektricke, kde bolo zhasnute svetlo...chces povedat, ze kebyze fotim napriklad tu elektricku a je ho tam niekde poboku vidno a neni predmetom tej fotografie, tak to sa moze uverejnit??? dakujem...len tak pre objasnenie:)
21-ku s približne súčasným intervalom ukončiť na SOŠ PZ SR. ? ? Okrem nižšie spomenútých nevýhod od ostatných prispievateľov by prevádzka linky v tom úseku bol naozaj "veľmi" efektívna (už teraz tam L23 vozí prevažne vzduch). ? Ostatné obratiská v DNV sú myslím, že predsa len aspoň trochu viac využité.
Hm, len ako by sa točila pri ŽST DNV? Keď už tak na Opletalovu alebo k Tehelni (ak sa tam ešte dá ísť a otáčať).
- Čo poviete na návrh (ktorý som tu raz prezentoval), že by sa zrušila L26 a namiesto nej by v smere do VW (aj opačne) išla posilnená L25 po Lamačskej a od Alexyho ako 23-ka, čím by obslúžila väčšiu časť Dúbravky ako 26-ka).
- A čo tak na niektorej linke (napr. tá 21-ka) spraviť, že by išla od ŽST DNV po Paulinské a odtiaľ po tej pomerne novej ceste k Volkswagen 2, kde by mala konečnú
No mal na to právo, chrániť svoju osobnosť, a však iba ak by ústrednou vecou na tej fotografií bol on a nešla by na spravodajské a dokumemtárne účely.
Re #72128 marti: 23 by som nechal v úseku Pri kríži - Lamač.
podla mňa pokial nezachádza 28 k sídlisku, je úplné zbytočné, aby tam boli klbové vozidlá...
Myslím, že teraz je to celkom fajn, lebo aj ked teraz 29 vozí prevažne vzduch (a to len tým,že je zima) pri zrušení 29 a posilnení 28 by zas 28 vozila vzduch na trase Devín-Opletalova...
a načo by mala byť 28 expresná ? Ušetril by si tým max. 3 minúty ... a ak by bola 28 expresná, tak by musela premávať 29 ...
A to je zbytočná duplicita, čiže jedine 28 by mohla byť počas špičky expresná ... ale potom by sa mala označovať ako 128, lebo už vidím tie babky, ako nastúpia do 28 a budú chcieť vystúpiť, lebo si nevšimli, že je expresná ? a cyklobus by jazdil pod číslom 129
Ale ked chceš experimentovat s 28 tak by si nemal zabúdať že je to prioritne linka pre Devín a pre DNV len doplnok resp. alternatíva, ale keby si dal 29 premávať stále tak nie je problém...
Re #72128 marti: Takže k tvojmu návrhu:
20 - nechcem si predstavovať ako by sa solaris točil na NOÚ, nedajbože keby tam ešte aj trolejbus stál, a keby tam bol 7,5 min interval ako píšeš v špičke, tak by si tam potreboval minimálne takých 13-15 vozov čo je pri dnešnej situácii so solarismi trochu vela, kedže prioritne majú byť na linkách 87,88 a 96
21-to točenie na SOŠ PZ SR s klbom je aj tak dosť problémové, ale budiš, ale keby tam stálo 5 vozov ako občas na VW-2, tak neviem neviem, a jednak to by bolo zbytočné, to už ho nechať točiť pri stanici radšej ked tak
24 a 27 skoro rovnaké trasy a je zbytočné tam mať pravidelný interval
28 keby tam bol klb tak by stačil interval 15/30/20/30
no podla mna je to dobre tak ako teraz, len to obratisko chyba... na Hriadkach je uz problem, lebo je tam restautacia Rolando kde parkuju same Gecka a pod, takze na klbaky neni miesto... ziadne ine experimentovanie... jedina linka s ktorou by som experimentoval je prave 28
KLF