Takze anketa mala uspech. Uz vas ako tak poznam. Musite uznat, ze som uz scasti zmenil nazor - tie zatvorky myslim. No a co sa tyka toho clena, tak sa nim dotycny asi stane az po ustanovujucej schodzy...
P.S. d3KO - To o tych 201-tkach ma potesilo, dufam, ze tam konecne uz nejaky klb aj pojde...
Ten semafor by mal byt naprogramovany tak, aby akonahle elektricka iduca od PKO pride na zakrutu tesne pred tunelom, mohla naskocit zelena pre elektricku iducu z tunela na nabrezie. Predpokladam vsak, ze takto ten semafor uz nenaprogramuju, aby sa nahodou eliny neoskreli... O plynovom Ikaruse bude asi blizsie info vediet Juro.
D3k0, ta situacia co si opisal pred tunelom by sa nemala stat, lebo semafor je este v tuneli (teda aspon dufam, ze ho naprogramovali tak, aby nebola zelena sucasne aj smerom k PKO aj k mostu SNP... :-)) )
Tie dvere na 7107-09 su skladacie prave kvoli nedostatku peniazkov...
Udaje do ankety: mam 21, student FEI STU, ex zamestnanec DPB...
Vie mi niekto nieco povedat o tom Ikaruse 280 na plynovy pohon, ktoreho fotka je v galerii ??
Ešte k 7108,9: Nie sú tie dvere hlavne preto štvordielne, aby sa ušetrili nejaké peniaze. Tak sa mi zdá, že v tomto ideme podľa vzoru Brna. Tí v poslednej sérii K2 ani nedali vymeniť sedadlá.
Este k 7108,9: Nie sú tie dvere hlavne preto štvordielne, aby sa ušetrili nejaké peniaze. Tak sa mi zdá, že v tomto ideme podľa vzoru Brna. Tí v poslednej sérii K2 ani nedali vymeniť sedadlá.
Co mi viete povedat o voze 7070 ??? Prosim vsetko coo nom viete. Kedy bol vyrobeny, kedy bol prerabany a na akych linkach od zaciatku premaval !! Vdaka vopred !!
Nóóó, to máte s tým klubom tak... Nakoľko ešte nebola ustanovujúca schôdza, členom klubu nie som ešte ani ja, ani Spectre. Takže KLF, nezúfaj, členstva sa dočkáš :))). Čo sa týka mňa, mám spomínaných 20 rokov a študujem informatiku na Fakulte elektrotechniky a informatiky STU. Toľko pre anketu nepriateľa MHD. A teraz už hor' sa na odpovede na vaše odkazy:
- Na linke 201 sa uvažuje s kĺbovými trolejbusmi, presnejšie - krátke trolíky chodia s takýmto intervalom preto, aby bolo mesto prinútené dať peniaze na dlhé. Bohužiaľ, táto stratégia DPB nevychádza, pretože ich to napadlo pred rokom a zatiaľ nič dlhé na linke 201 nechodí. Do konca roka by mali prísť nejaké 2-3 kĺbové trolejbusy Škoda 15TrM a teoreticky by mali chodiť na linke 201 (ak sa samozrejme o ne nebude biť vozovňa Hroboňova)...
- Myslím, že aj ja som dnes išiel v totálne preplnenom autobuse - konkrétne v 39ne - stál som dole na poslednom schode a xicht som mal prilepený o dvere. Takže svoje skúsenosti s takýmito "radosťami" máme všetci.
- Pokiaľ ja viem, premáva už len jediná Karosa B 731 - č. 3161. Mne sa podarilo cvaknúť ju na linke 51 (viď galériu), ale údajne premáva hlavne na linke 76. Vzhľadom sa ničím nelíši od ostatných.
Chcel by som Vam chalani pogratulovat k hodnoteniu.
Pre nepriatela MHD doplnim anketu - mam 28, ale nie som clenom klubu.
Mal by som vsak jednu otazku? Existuju fyzicky a su v prevadzke aj nejake Karosy B731. Osobne sa stretavam len s B732. Odlisuju sa nejak vzhladovo? Podla novin DPB by mali nejake existovat.
Mno... aby som sa aj ja predstavil, tak ja mam 29 rokov. A volam sa Rene. Mno a kedze uz je aj Marecek clenom KPMHaRD (dufam, ze som to dobre napisal ;)), tak by som nim rad bol aj ja ! ;)))
-My to nerobime kvoli reklame na DPB, ale preto, ze mame radi vozy a celu MHD vobec tak, ako ma niekto rad napr. zeleznice
-Nakolko este nebola prva schodza, su clenmi klubu iba nasledovni ludia:
Miso Milata, Marek Rychnavsky a Vrato Vingalik
...preto sa nejedna o stranku nasho clena
-U nas su ludia roznych vekovych kategorii: Prakticky od 16 (ja, Klatik, Milata) cez 20 (d3k0), 26 (sarkan) az po 40 a vyssie (v.v., b.w., k.k.)
Co sa tyka zamestnania, tak su tu od studentov, cez vodicov MHD az po veducich inzinierov.
d3kO - prepac, ale ta stranka je strankou vasho clena. Zisti si to, ale je to fakt pravda... A ja bohuzial zatial ziadnu stranku nemam, ale ked ju budem mat, tak vam slubim, ze vy vsetci budete prvi, ktori sa o nej dozviete.
A tiez mam jedno riesenie na zlepsenie MHD: Dat na 201 aspon 2 dlhe alebo klbove (neviem ako to volate) trolejbusy. Hmmm...
Dnes som inak isiel (okolo 16,30) autobusom 86 dlhym (sak ine ani nechodia) a bol totalne plny. Ledva som sa tam dostal. Mozno v tom mate pravdu, ze by som mal nadavat skor na DPB a nie na MHD, ale je to normalne, aby som za take prachy stal v autobuse na jednej nohe, stary dedo mi dychal za chrbtom na krk a niekto do mna z boku sustavne narazal?????? A potom ked autobus prudko zabrzdi tak sa tam poriadne trepnut o nejaku tyc...
Mily nepriatel!
Michal Milata moze byt aky chce, ale blbec nie je, pretoze on ma zasluhu na tom, ze tento klub existuje a nebyt jeho, tak teraz nepises do fora tejto stranky, ale akurat tak na kotuc toaletneho papiera!
P.S.: Neber to ako urazku, ale kto koho vlastne urazil?
Ako bolo uvedené vo včerajšej recenzii na naše stránky na www.agent.sk, sľúbili sme rozširovanie obsahu týchto stránok. Čo sme sľúbili, to aj plníme, pretože dnes prišiel na rad dosť veľký update. Tu je zoznam toho, čo sme pridali:
+ Prvá časť fotiek, ktoré nám požičal Dušan Gogal. Ide o fotky Ikarusov 280 a 283, Karos B 731, 732, 741, C 734 a 744 a Tam-Busov 232A116M, 260A180M a 272A180M. S tých najzaujímavejších môžem spomenúť fotky zhorených Tam-Busov, vyradené Ikarusy, ale aj zapadnuté autobusy cez vlaňajšiu zimnú kalamitu.
+ Podrobnejší popis Karosy ŠM 16,5
+ Popisy Karos C 744 a SORov B9.5
+ Galéria SORov B9.5
Milý nepriatel MHD,
je síce pekné, že píšeš, že Milata je blbec, ale stretol si sa s ním vôbec niekedy? Človek by si mal na ľudí tvoriť vlastný názor a nie len preberať názor od iných. Tá stránka, o ktorej si písal, nie je stránkou nášho terajšieho člena. Mimochodom, rád by som si pozrel Tvoju web stránku, aká je jej adresa? Chápem ľudí nespokojných s MHD a rozumiem, prečo sem píšeš ironicky. Ale privítal by som, keby si sem napísal aj návrhy ako zlepšiť MHD (alebo aj tieto stránky), pretože aj my by sme tu mohli nariekať, ako sa denne tlačíme v MHD. Treba však hľadať riešenie a dovtedy otravovať kompetentných ľudí, kým neurobia niečo pozitívne.
Z dobre informovanych zdrojov blizkych vasmu klubu som sa dozvedel, ze Milata je blbec??!
A nezabudnite navstivit stranku www.geocities.com/rudoleska, nie je to sice stranka o MHD, ale je to osobna stranka jedneho vasho clena.
Nova trat pri tuneli je celkom zajimava. Vyhybky su uz v tuneli a odtial idu paralelne obluky (v kazdom smere dva) pred tunel. A tu je prave problem - ak ide jedna elektricka smerom od PKO do tunela a druha elektricka z tunela k Novemu mostu, v obluku do seba narazia zrkadlami a mozno sa aj o seba oskru. Zase jedna "kvalitne" naprojektovana praca...
No neviem, mne to vlastne povedal pracovnik DPB, ze je tam ta fuga. Samozrejme s tym asi nic nebudu robit, ale mozeme sa nechat prijemne prekvapit.
Inak vcera sa dokoncil trolej pri tuneli a usek je konecne prevadzkyschopny. Uz si len pockame na oficialne otvorenie a bude sa znovu jazdit cez tunel.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
d3k0
+ Prvá časť fotiek, ktoré nám požičal Dušan Gogal. Ide o fotky Ikarusov 280 a 283, Karos B 731, 732, 741, C 734 a 744 a Tam-Busov 232A116M, 260A180M a 272A180M. S tých najzaujímavejších môžem spomenúť fotky zhorených Tam-Busov, vyradené Ikarusy, ale aj zapadnuté autobusy cez vlaňajšiu zimnú kalamitu.
+ Podrobnejší popis Karosy ŠM 16,5
+ Popisy Karos C 744 a SORov B9.5
+ Galéria SORov B9.5