Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: richardhudec #71466:
kým a henite sci-fi projekty zrealizujú, hádam sa aj vedenie DP viackrát vymení, a to na viacerých úrovniach a možno sa aj vedenie mesta vymení.
Dosť podstatné napr bude, ako na to nový námestník pre dopravu zareaguje.
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=79060
Reply on: Ike #71465:
samozrejme ze sa to da, vsetko sa da, ale to treba pre to aj nieco urobit konecne...a zaroby boli 2 veci naraz urobene - aj elektrickove aj trolejbusove vedenie...ale sak zekologizovanie v bratislave sa predsa ide robit tak, ze kde su troleje, tam budu jazdit duobusy ako trolejbusy a kde niesu, tam sa jednoducho nastartuje agregat a ide sa, ako je najnovsi navrh "ZATROLEJOVANIA" ovsista...ale ja uz ani nemam sajnu ako to tym ludom vysvetlit, ze toto zekologizovanie neni, ze tam pojdu duobusy...oni su psychopati niektori ludia...to ked som cital ten clanok na imhd pred 2 tyzdnami myslim co pribudol o trolejbuch, resp. DUOBUSOCH!!! co sa idu za miliardu kupovat sa mi vlasy dupkom stavali...je to sice pekne, ze mame taku zaujimavu vec ako su duobusy, ale je to to iste, ako keby na zatrolejovanej trati premavali trolejbusy, ludia by presadli na bus a pokracovali tak - to je mi ale ekologizacia...jedina vyhoda pre ludi je, ze nebudu musiet prestupovat...preco nemozu radsej kupit lacnejsie obycajne trolejbusy - napriklad obycajne 25Tr-ky, polske trollina by som nekupoval, lebo podla toho co som od vodicov pocul ako zatekaju a podobne, ze su kvalitne ako vsetko ine polske...usetrilo by sa na aj tak slabo vykonnych dieselagregatoch a za tie peniaze by sa mohla budovat trolejova trat...toto napadne aj male decko...neviem presne o kolko je jeden duobus drahsi ako obycajny troflak...myslim, ze som pocul, ze okolo 2 miliony viac stoji a zoberte si pri odporucanej obnove vozoveho parku kolko milionov by sa usetrilo, alebo aj keby zmodernizovali 15Trky na TrMky, tak by to bolo este viac penazi pri pomerne dobrych vozidlach a stavala by sa trolejova trat a nemuseli by jazdit vsade smradlave busy...
prepacte niektore chyby a aj ked som napisal nejake nezmysly, ale trochu ma to vytocilo a som unaveny ?
Reply on: jandro #71464:
v pripade ze by sa nabrezie malo trolejovat, tak potom jedine tym sposobom ze by mali trolej spolocny s elinou... neviem ci to ide, ale viem ze ste sa tu o tom este zhruba pred 3 rokmi bavili
Reply on: AAA #71461:
Na nabrezi este aj trolejbusy. Neviem, ci by to bol dobry napad? Jedine ak, tak duobusy.
Reply on: SDX #71462:
V utorok bol este letny, ale viem, ze predym chodili dva motoraky. Mozno to je zle len v jednom z nich.
Reply on: jandro #71459:
Este stale? Ja ked som nou isiel naposledy tak bol zimny..
Trochu som sa hrabal v compe a našiel som môj pár rokov starý a veľa krát menený návrh 1. fázy budovania trolejbusových tratí.
Takže koho by to zaujímalo:
Predpoklad vybudovanie tratí:
1. Mlynská dolina s vetvou k Cintorínu Slávičie údolie
2. z Molecovej cez nábrežie a Staromeskú na Hodžovo, resp. cez podjazd na Nám. 1. mája + zatrolejovanie konečnej pod mostom,
3. trať Amfiteáter – Matúšova – Drotárska – Búdkova,
4. zobojsmernenie Lamačskej a potiahnutie cez Hodonínsku a Podháj na súčasnú konečnú v Lamači,
5. trať cez Košickú, Most Apollo a Dolnozemskú do Ovsišťa.
Následné trasovanie:
T-bus:
201: nechať ako je
202: nechať ako je
203: vybrané spoje predĺžiť cez Búdkovu po Lovinského
204: Lamač – Podháj – Lamačská – TESCO Lamač – Kramáre – Trnavská – Slovinská – Galvániho – Avion
205: predĺžiť cez Avion po Letisko
206: predĺžiť cez Prievozskú na Hraničnú
207: (Vojenská nemocnica– Pri Suchom mlyne) - Valašská – Lovinského – Matúšova – Drotárska – Mudroňova - pôvodná trasa – Ružová dolina
208: z Hodžovho predĺžiť cez Staromeskú , nábrežie na Kuklovskú
209: predĺžiť cez Prievozskú, Košickú, Dolnozemskú do Ovsišťa
210: na pomocný pohon predĺžiť cez Dostojevského rad na Šafko
211: Koliba – Kramáre – Patrónka – Vojenská nemocnica
212: obojsmerne cez Patrónku
213: posilová ako teraz
214: Ovsište – Dolnozemská – Košická – Rajská
230: ako L 30 s tým, že k zachádzke na Segnáre by sa využil agregát
231: Cintorín Slávičie údolie – nábrežie – Staromeská – Kollárovo nám. – AS Mlysnké Nivy
232: ako L 32
233: ako L 33
239: Cintorín Slávičie údolie – nábrežie – Staromeská – Pražská – Šancova – Jelačičova
Zmena A-bus:
39: len v úseku Súhvezdná – Trnavské mýto a krátke vozy,
88: skrátenie trasy na úsek Ovsište – Nový most,
68: vybrané spoje cez zastávku Landererova na AS Mlynské Nivy ako L 168
Zrušené linky: 30, 31, 32, 38, 63.
( ) – zachádzková trasa

S tým, že horizont dobudovania pri dobrej vôli so zohľadneím toho, že sme v BA, by mohol byť tak rok 2011 - 2012.
Reply on: jandro #71459:
Podla toho casu usudzujem, ze ak tam bol nejaky revizor, tak to bolo este vtedy, ked platil letny cas.
Reply on: SDX #71458:
Osobne som ich nezazil, ale susedia uz vraj ano. Vraj boli taky "nenapadny", ze predtym ako isli kontrolovat listky, boli natlaceni pri soferovi.

Oznacovace listkov je vsak asi sotva mozne zablokovat. Dokonca s nimi nikto nevie ani pohnut. Usudzujem to podla toho, ze je na nich este stale nastaveny LETNY CAS, ten, ktory uz viac ako mesiac neplati.
Ked uz sme pri revizoroch, zazil uz niekto revizorov v 155? Je v nej vobec mozne zablokovat oznacovace listkov?
Reply on: peter.tomsik #71455:
ohladom tych revizorov mas pravdu, ale cudujem sa, ze si za pol roka stretol 2 revizorov, ja som za 2 1.5 roka co chodim do skoly busom stretol 4 revizorov a to ja cele dni travi v MHD, ci uz elektricky, busy alebo trolejbusy a vsade cestujem MHD (kazdy den idem asi 30-40km) Podla mna, nazvem to investicia do revizorov by sa DPB vratila velmi rychlo, lebo pri kazdej razii co som videl, chytili aspon 2 ludi...a este by som mal navrh aby skusili ist revizori na niektore linky o ktorych je verejne zname, ze tam nikdy nechodia, hned by mali polovicku busu bez listkov...myslim nieco na styl 151, alebo take okrajove menej vyuzivane linky... ?
Reply on: fobust #71453:
Ja som vzdy za mestsky nater povazoval to co mali: Karosy SM, 9Tr, 14Tr01 a T3, K2. 😉 Viem, som asi konzervativny a uz tu o tom bola rec, ale JA povazujem za "mestske farby" tieto. 😉
Zdravim vsetkych v diskusii...
mam niekolko otazok, na ktore by ste mi mozno vedeli odpovedat - byvam mimo BA, no pol roka som tam "zil" 😃 a asi 2-3x v tyzdni do BA dochadzam, takze MHD hojne vyuzivam..
poradie oblubenosti
1. elektricky//kvoli akceleracii a malej nachylnosti na dopravne zapchy..
2.trolejbusy - opat ta akceleracia..elektromotor ma silu jak hovado 😃 krutak od 0-otacok, nieco uzasne..
3.autobusy - tie IKARUSY 400-vkove su fajn, no a tie dozivajuce 280tky..ufff..vodicovi nezavidim...
tieto stranky mi moc pomohli pri zorientovani sa v MHDcke - zoznam odchodov, prichodov z jednotlivych zastavok je k nezaplateniu - a ta sms sluzba je BOMBA! Vzdy ma tahali infa o tom aky ma autobus motor, spoterbu a podobne, takze aj v tomto som tu nasiel mnopho infa..vyrocne spravy je zaujimave poprezerat - hlavne statistiky km, nafty a rozpoctu.. mam ale niekolko otazok:

1. - preco je posledna vyrocna sprava na strankach z r.2003?
ak som prehliadol nove, tak sorry, ale bolo by fajn, keby bola posledna z r.2005.
2. - aku ma spotrebu trolejbus? BUSy maju v priemere 42l - jasne, priemer je priemer, ale da sa nejako vyjadrit aj spotreba trolejbusu? kolko vychadza km jazdy? ake su sadzby na kwh pre DPB? nasiel som info o celkovej spotrebe, ale nie pre jendotlivy bus..toto by ma zaujimalo aj pri elektricke, aj ekd tam to bude asi tazsie, bo tam je aj ta rekurperacia..? Som si raz vsimol na 8cke el., ze spotrebovana el.en.bola ja neviem 1mil.kwh a zrekurperovanych bolo 250tis.kwh, moze to byt? ci zle som to odcital? Tu rekurperaciu by mi mohol niekto vysvetlit, bo neviem co to celkom rpedstavit ako sa to skladuje, ci je to tak, ze ked jedna brzdi na danom segmente a druha akceleruje, tak to ide priamo do nej? - sorry za maaterske vyjadrovanie, ale nerozumiem sa tomu, len davam dokopy myslienky..treba ma brat s rezervou..:D
3. - preco je tak kriticky malo revizorov? mam taky pocit, ze za toho pol roka, co som pracoval v jednej firme ma kontrolovali dvakrat!!!!!! 2x za pol roka! viem, ze mnoho ludi, hlavne Blavakov cestuje nacierno, aj mna segranka prehovarala, ze naco si budem kupovat trojmesacnik studentsky, sak aj tak revizori nechodia..toto nechapem, asi som DRBLO vychovany, ale ja som si preratla, ze sa mi to splati za mesaic!! a dalsie dva sa vozim s kludnym svedomim, ze aj ked budu kontrolovat, tak som v poriadku..

Zdravim vsetkych v diskusii...
Som milo prekvapeny, ze je tu tolko ludi, cakal som ze tu bude par prispievajucich a posledny psrispevok rok stary..takze super..

mam totiz niekolko otazok, na ktore by ste mi mozno vedeli odpovedat - byvam mimo BA, no pol roka som tam "zil" 😃 a asi 2-3x v tyzdni do BA dochadzam, takze MHD hopjne vyuzivam..
poradie oblubenosti
1. elektricky//kvoli akceleracii a malej nachylnosti na dopravne zapchy..
2.trolejbusy - opat ta akceleracia..elektromotor ma silu jak hovado 😃 krutak od 0-otacok, nieco uzasne..
3.autobusy - tie IKARUSY 400-vkove su fajn, no a tie dozivajuce 280tky..ufff..vodicovi nezavidim...

tieto stranky mi moc pomohli pri zorientovani sa v MHDcke - zoznam odchodov, prichodov z jednotlivych zastavok je k nezaplateniu - a ta sms sluzba je BOMBA! Vzdy ma tahali infa o tom aky ma autobus motor, spoterbu a podobne, takze aj v tomto som tu nasiel mnopho infa..vyrocne spravy je zaujimave poprezerat - hlavne statistiky km, nafty a rozpoctu.. mam ale niekolko otazok:

1. - preco je posledna vyrocna sprava na strankach z r.2003?
ak som prehliadol nove, tak sorry, ale bolo by fajn, keby bola posledna z r.2005.
2. - aku ma spotrebu trolejbus? BUSy maju v priemere 42l - jasne, priemer je priemer, ale da sa nejako vyjadrit aj spotreba trolejbusu? kolko vychadza km jazdy? ake su sadzby na kwh pre DPB? nasiel som info o celkovej spotrebe, ale nie pre jendotlivy bus..toto by ma zaujimalo aj pri elektricke, aj ekd tam to bude asi tazsie, bo tam je aj ta rekurperacia..? Som si raz vsimol na 8cke el., ze spotrebovana el.en.bola ja neviem 1mil.kwh a zrekurperovanych bolo 250tis.kwh, moze to byt? ci zle som to odcital? Tu rekurperaciu by mi mohol niekto vysvetlit, bo neviem co to celkom rpedstavit ako sa to skladuje, ci je to tak, ze ked jedna brzdi na danom segmente a druha akceleruje, tak to ide priamo do nej? - sorry za maaterske vyjadrovanie, ale nerozumiem sa tomu, len davam dokopy myslienky..treba ma brat s rezervou..:D
3. - preco je tak kriticky malo revizorov? mam taky pocit, ze za toho pol roka, co som pracoval v jednej firme ma kontrolovali dvakrat!!!!!! 2x za pol roka! viem, ze mnoho ludi, hlavne Blavakov cestuje nacierno, aj mna segranka prehovarala, ze naco si budem kupovat trojmesacnik studentsky, sak aj tak revizori nechodia..toto nechapem, asi som DRBLO vychovany, ale ja som si preratla, ze sa mi to splati za mesaic!! a dalsie dva sa vozim s kludnym svedomim, ze aj ked budu kontrolovat, tak to mam na poriadku..zda sa mi to, aelbo niekto spominal cislo 25 - to je kriticky male cislo!!! DPB mal stratu 130mio Sk. za rok 2003//nepamatam si presne.., viem ze listky tuto stratu nedorovnaju, ale je to dominovy efekt..jeden co sa dlho vozi na cierno postupne prehovori 10tich a ti desiati..50tich..atd,atd..myslim, ze je to zatial zalozene na slusnosti jednotlivca, ci si kupi elektricenku aelbo nie - toto by bolo treba nejak premysliet.. Viem, ze asi neni rozumne od kazdeho obcana, kt. ma trvale bydlisko pozadovat prispevok mesacny na MHDcku - to by asi nepreslo, ale co takto ju potom dat zadarmo? Niekde to tusim tak spravili a bol to revolucny krok - neslo by to aj v BA? skuste sa vyjadrit - bez nadavok, pls.ok? to je len otazka..
tie druhe otazky dam uz do druheho prispevku...sorry za dlzku, ael to je tak, ked si zbierate otazky dva roky a potom ich naraz niekde spisete..:Ddufam, ze to system akceptuje..
tak zatim
ByE
PeeT
Reply on: Ámos #71452:
najvacsi problem je, ze my mestsky nater nemame... snad s vynimkou trolejbusov 😃 😃
Reply on: Ámos #71452:

Aký mestský náter? Ktorý to je? LBC? Dva červené pásy? Hnedý? Zelené pásiky, žltý CNG vrak? Tambus v kávovej farbe? K2Skový náter? Ktorý je ten mestský???
Ludia vam sa ten DPB nezavdaci, nelubi sa vam biely a ked daju mestsky tak aj tak sa stazujete ?
Reply on: KLF #71450:
Aj ja si myslim ze by to v tom cevenom natere mohlo celkom pekne vypadat.. ? Alebo mohli aspon tie pasy dat minimalne nejak sikmo daco na sposob ikarusov,sorov, abo reko karos.. ale aj tak je to stale podla mna lepise ako cito biely nater.. ?
Reply on: hoppusmark #71448:
A vies, ze nebolo ?!
Reply on: richardhudec #71444:
To mas tak, ked sa majitel(ia) nestara(ju)..
Reply on: richardhudec #71446:
No jo, mozno sa to trochu podoba na sanitku... ale co by si chcel? LBC? to by bolo strasne..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.